проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

ashtana

New Member
Привет, последният ми онлайн магазин е на няколко месеца, но преди около два месеца се случи нещо странно. Така, в началото го направих и веднага му пуснах реклама във Фейсбук, не мога да кажа, че направих бум в продажбите, но имаше поръчки. В един момент една клиентка постна, че нещата ни са мн хубави, но трябвало да поработим върху сайта и по-специално върху чекаут модула. Аз като го прочетох тутакси сложих модул simple checkout, за който пишеше, че вдигал продажбите с 70%... пуснах пак реклама и зачаках...е, все още чакам. Всъщност оттогава поръчките драстично спаднаха. Като си гледам customers online reporta, има хора, но поръчките не могат да се сравняват с преди :-(
Ние всъщност сме производители на бутикови дамски неща и правенето на онлайн магазини не ни е най-силната страна. Затова моля за мнения, сайтът е ashtana.com, какви са му слабите страни и каква може да е причината за този отлив на поръчки...
Аз междувременно върнах оригиналния модул за чекаут, но не стана по-добре. Също бих искала някой от професионалистите тук да поработи върху магазина, срещу заплащане разбира се :)
 
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

Първо искам да кажа: Много са ви хубави нещата.
Обаче...
Много неща има да се правят, ама много.
Галка е гадна тема и забавя зареждането на страницата и прави много заявки към базата данни, което при голям трафик става проблем ако сте на споделен хостинг.
Никакво он пейдж сео. Дори елементарните неща като описание на продукта(погледнах едно колие и не стана ясно от какво е изработено - липсва информация), сео урл - абе нищо. Да не говорим за рич снипети и фейсбук тагове. Ако има посещеня трябва да се провери как идват, какво гледат и на коя страница си отиват. Това го има в Г аналитикс.
И когато всичко е натъкмено се прави една игра във фейсбук та да видят клиентките, че има шанс да спечелят.
 
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

Виж какво казва GTMetrics за сайта ТУК и на базата на съветите там почвай да подобряваш.

Отделно за посещения - фб реклама, фб реклама, фб реклама. Много активна и агресивна. Пуснете някаква игра както е написала agatha53 по-горе. Някаква промоция - купуваш 2 неща, 2рото е на 50%, примерно..
 
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

Аз лично смятам, че ако не се търси някакъв моментен резултат трябва да се вложи повече в оптимизация отколкото във фейсбук реклама.
Трябва да се направи анализ сали ще има органично търсене на такива артикули
 
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

@Agatha
Много благодаря за мнението! :)
И аз си го мислех да я сменя Галка, мн ми хареса като я купувах, но после осъзнах, че всъщност снимките на самия темплейт, които аз не мога да използвам, са ми харесали най-вече.
Аз мога да пооправя по-простите неща и сама, но може някакви координати, че понеже съм нова тук, не мога още да пиша лични?
 
Последно редактирано:
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

Много благодаря на всички за мненията!
Но пак си остана мистерия защо първите седмици много добре вървеше, а след това изведнъж - мн зле. Може би нещо от хостинга, друга причина не мога да намеря.
 
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

За да си обясниш тази мистерия трябва да си обясниш как работи фейсбук рекламата. Зa разлика от рекламата на Гугъл , При фейса рекламата се изчерпва след опредлено време и ефективността и пада. Затова рекламите неслучайно са за определно време. След което трябва да пускаш друга реклама .

По същия начин са и телевизионните реклами - като пускаш една реклама за прах за пране ефекта знаеш какъв е :))))))))))))
 
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

Здрасти
Магазина е хубав и продуктите са хубави, вярно има още доста работа но началото е добро.
И от тази тема става нещо. Макар че някои колеги ще извадят доводи срещу синия цвят, и може би ще имат право.

Сложи телефон в хедара.
Махни слайдера или смени банера, сложи нещо call for action продукт на фокус, намаление някакво, 5% отстъпка за първа поръчка ....
Махни лявата и дясната колона, тези модули ги сложи горе, 4 снимки на ред по големи.
Между тях сложи банери, с екстрите които те правят по-добър избор от конкурентите, експресната доставка, възможност за безплатна подмяна, избор на размер и др.

Сложи приветствие, малко текст в 3 абзаца с ключови думи и фрази.
напиши 2 изречения за магазина, какво предлага как , 2 изречения за продуктите колко са хубави , модни, трайни,
и на края как се стремиш всички клиенти да са доволни и ако все пак се получи някакво недоразумение колко бързо ще оправиш нещата.

В категориите напиши описание на категорията , в категория трокли можете да намерите повече от еди колко си рокли от еди какво си с еди какви си кройки и етц.
пак ключови думи за категорията, махни лявото меню за да имаш по-големи снимки в категорията или го замени с модул за филтри , филтър по цена, цвят, размер, материя, брой гласувания.

В продукта махни лявото меню, увеличи размера на снимката на продукта, квадрата за количеството застъпва бутона за поръчка, това трябва да се оправи, таблицата с размерите, може да се направи малко по-видима. Модула за бърза поръчка е много добра идея ! увеличи продуктовата снимка да се изравни с него.

Описанието на продукта, много важно ,
100% памук

Може да се носи и като рокля, и като туника. Стои добре и на по-пълни дами. Дължината отпред е малко над коляното. Моля отбележете в забележки при поръчка коя разцветките сте си избрала.

Ти ще си купиш ли нещо след като го прочетеш, сложи разцветките като опция /вариянт/ и хората да си го избират не да ги караш да пишат, те без това не обичат.

Хубаво описание уникално модно накарай клиента да я купи хубаво че е памук, ама кажи му колко ще е удобно, забележимо, как може да я съчетава или д аползва въображението си като я носи като рокля или туника ... че ще се откроява и различна всеки път.

Може под продукта да включиш и свързаните продукти.

В количката ако не предлагаш ваучари купони и етц ги спри .

Включи пак Симплето наистина върши чудесна работа.

Сложи сео модул, сео урл , заглавия, Н1, алт текстове, ричснипети и тнт.
Сложи в админа модул за следене на изоставените колички, обратна връзка с хората защо изоставят, скъпо ли им е , снимките ли не са ясни, доставката ли не знаят колко струва, не могат да поръчат ли, технически проблем ли е с сайта, с кой броузер са , от таблет ли го разглеждат и етц.

Сложи модул който след поръчка в разумен срок да речем 5-7 дни да праща писмо на хората да ги моли да се върнат и да коментират продукта който са получели.

Създай си кръг възпитай си аудиторията, фб хубаво, туитър имаш а няма постове в него , засили социалните сигнали задължително Г+ и канал в тубата, инстаграм и пинтарест пожелателно ама добре, помисли и за ВК все пак руснаците са много в БГ.

Помисли за подаръчни ваучери, купони, програма за лоялни клиенти и тнт,

Спирам че стана много дълго
Аз самия не чета такива дълги постове
 
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

Темата не е добра. Не заради дизайна - тои си ок. В момента се занимавам с един сайт с тази тема и сега ще ви обясня какво не е наред. Въпросният сайт върви много добре и има много посещения и което е гадно, но неизбейно е посещаван и от куп роботи. Допълнителните модули на темата плюс паладин сео така много увеличават заявките към базата данни, че процесорното време хвърчи нагоре.
Трябва да се сложи максимално проста тема и да се добавят само добре написани модули, от които наистина има нужда за да се избегнат тези проблеми и оптимизацията да е по-лесна.
 
От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение

Много благодаря на Стан! Няма такива изчерпателни и полезни съвети!!!
 

Горе