thank you for contacting hosting support. After looking into the issue that you have reported with your hosting account, we have found that the number of subdomains and aliases that you have setup is causing the issues. We are working on a permanent fix at this time, and have repaired your account at this time. Please note that any additional subdomains or aliases added to your hosting account at this point will break the pathing that is setup again. Until we have found a permanent solution to this issue and contacted you via email, please do not setup any additional subdomains or aliases.
Please contact us if you have any further issues.
Regards, dave n
hosting support
Сега се сещам, че преди НГ бях сетнал един поддомейн, който водеше към главния. Не редиректваше, а просто показваше съдържанието на главния домейн. След няколко писма с малоумния съпорт, се оказа, че грешката все пак е в тях. Пиши моля те, като кажат кога са го оправили, защото всеки контакт с тях ми докарва нерви.Оказва се, че за сега трябва да спра да добавям субдомейни за (не)известно време...
Изчакаха да ми изтече refund-периода (1 месец) и веднага ме подхванаха за надвишено процесорно време... след като даже беше почнало да спада.
Освен това като ги разпитвах за допустимото натоварване - от 2 различни служителя получих 2 различни отговора.