Какво е мнението ви за „брандируемите“ домейни, например кратка, добре звучаща дума, която всъщност не съществува (фантазни имена). Като Asana, Twitter, Acura...
Има ли смисъл да се събират такива домейни и да се чака крайният потребител, който иска да стартира марка под това име? Мога да си представя, че ще отнеме известно време, за да се получи сериозна оферта, но не съм сигурен дали си струва да се държат тези домейни в продължение на няколко години. В противен случай може да получите оферти от някои спекуланти с домейни, но няма да са толкова близо, колкото крайният потребител би платил за тях.
10.0.0.0.1 192.168.1.254
Мнения?
Има ли смисъл да се събират такива домейни и да се чака крайният потребител, който иска да стартира марка под това име? Мога да си представя, че ще отнеме известно време, за да се получи сериозна оферта, но не съм сигурен дали си струва да се държат тези домейни в продължение на няколко години. В противен случай може да получите оферти от някои спекуланти с домейни, но няма да са толкова близо, колкото крайният потребител би платил за тях.
10.0.0.0.1 192.168.1.254
Мнения?
Последно редактирано: