$INeed$
Well-Known Member
Рекламата в авторитетни сайтове е по-ефективна - на това попаднах в един не лош сайт, който набира добра популярност последно време, благодарение на това, което публикува:
http://webspot.bg/reklamata-v-avtoritetni-saitove-e-po-efektivna
малък цитат от статията:
"Необходимо е рекламата да бъде публикувана в сайтове, на които потребителите вярват, за да осигури оптимално ниво на ангажираност, според проучване на AOL.
Почти 1/3 от респондентите (25%) са отговорили, че биха били по-позитивни към даден бранд, ако бъде рекламиран в сайт, на който те вярват."
на до прочетат "добрите" маркетингови гурута и шефовета на фирми, които са много отворени. последно време имах един такъв спор - без имена, за да няма реклама - искам да попитам само какво мислят те? защото много умници, много мнения, но фактите сами говорят.
за жалост тук бг рекламудателя е много зле. ще се учудя много ако даже знае какво означва термина "авторитетен сайт". слабата култура, а в някои случаи и личнтите мотиви за управление на маркетинга и бюджетите в този отдел са едни от елементите, които могат да доведат до неусвоени ползи, а защо не и до загуби на компанията.
с тази тема искам да поздравя всички, които мислят, че са по-силни от статистиките, извадени от големите световни фирми. нека имат попътен вятър, и дано не се прецакат бизнеса, защото като гледам практиката, чак ми става някакси страно как повечето бизнеси още се държат на пазара.
http://webspot.bg/reklamata-v-avtoritetni-saitove-e-po-efektivna
малък цитат от статията:
"Необходимо е рекламата да бъде публикувана в сайтове, на които потребителите вярват, за да осигури оптимално ниво на ангажираност, според проучване на AOL.
Почти 1/3 от респондентите (25%) са отговорили, че биха били по-позитивни към даден бранд, ако бъде рекламиран в сайт, на който те вярват."
на до прочетат "добрите" маркетингови гурута и шефовета на фирми, които са много отворени. последно време имах един такъв спор - без имена, за да няма реклама - искам да попитам само какво мислят те? защото много умници, много мнения, но фактите сами говорят.
за жалост тук бг рекламудателя е много зле. ще се учудя много ако даже знае какво означва термина "авторитетен сайт". слабата култура, а в някои случаи и личнтите мотиви за управление на маркетинга и бюджетите в този отдел са едни от елементите, които могат да доведат до неусвоени ползи, а защо не и до загуби на компанията.
с тази тема искам да поздравя всички, които мислят, че са по-силни от статистиките, извадени от големите световни фирми. нека имат попътен вятър, и дано не се прецакат бизнеса, защото като гледам практиката, чак ми става някакси страно как повечето бизнеси още се държат на пазара.