21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

И аз съм един от блокирачите, макар че така или иначе не цъкам на реклами...
 
От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

Меко казано странна тема, във форум където повечето имат сайтове и се издържат чрез реклами :cry:
 
От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

AB и ABP са доста бозави мадони, които тотално ruin-ват страниците, тяхната натовареност и прочие. Толкова много „leaks“ в процесите, та чак не е истина + CPU overhead + increased memory footprint in web pages. Не ги препоръчвам. Disconnect не вдъхва доверие AIO решението с платената му екстра.
 
От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

защо да е странна, тъкмо обратното - би била много полезна, ако някой сподели идеи за алтернатива на рекламите като монетаризация на сайт. Може би все повече рекламодателите ще залагат на друг вид рекламно / промоционално съдържание - статии, видео и др. с продуктово позициониране.
 
От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

В доста Wp теми съвсем удобно е поставен коментар в кода от типа на:
<!-- Ads code 728x90px -->
И адблокера вече знае, че там има реклама, която примерно по друг начин не засича.
Почистването на такива подсказки, в сайта е повече от задължително.
Ако вие предлагате реклама и сте прекалено малки и не ви е забелязал адблокера не му се навирайте с размера на банера в адреса към него или в пътя до банера да е site.com/ads/... site.com/banner.php и тн.
Един поглед на рандом сайт какво е блокирал и ще видите как да си подобрите представянето.
 
От: От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

Меко казано странна тема, във форум където повечето имат сайтове и се издържат чрез реклами :cry:

Както каза @eliweb тъкмо за това е полезна - тенденцията е здраво блокиране на рекламите. Надига се вълна, да видим кой ще я яхне.

AB и ABP са доста бозави мадони, които тотално ruin-ват страниците, тяхната натовареност и прочие. Толкова много „leaks“ в процесите, та чак не е истина + CPU overhead + increased memory footprint in web pages. Не ги препоръчвам. Disconnect не вдъхва доверие AIO решението с платената му екстра.
Въобще не ме интересуват показателите, които цитираш. Инсталирам ги на всяка машина, която ще се ползва от хора, които не се занимават професионално с уеб. Влиза да чете новини и я - спечелил IPhone ... и солидна сметка за телефона; купила подарък на мъжо - уред за спестяване на тока...; инсталирани хиляда глупости "без да искам"... Преди да почна - през седмица, две чистех вируси, троянци, преинсталирах бозата и прочие. Сега рахатясах :).
 
От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

Рекламата с банери отдавна не е актуална. Не сме 95-та година. Изскачащите прозорци с призиви към потребителите да си изключат адблокера също са напълно безполезни. Трябва въображение и разбиране как работят програмите за блокиране на реклами. Рекламите трябва да не изглеждат като реклами, да са с нестандартни размери и да се интегрират в ключовите елементи на сайта, така че да не могат да бъдат блокирани. Има много методи за избягване на адблокерите, но трябва въображение. Собственикът на сайт, който разчита на реклами трябва да се научи да мисли нестандартно или да сменя бизнеса. Приключиха дивите времена когато беше възможно да се печелят пари с грозни копи пейстърски сайтове, пълни с Адсенз реклами.
 
От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

„Вируси, троянци“ идват главно от p2p public trakers с отворен достъп, вкл. доста от тях не се засичат с читава антивирусна (ако ще и 20 турени, пр. сканиране през virustotal), тъй като са FUD. За това и сме на първо място в ЕС по пиратство, но и по заразени компютри също.
 
От: 21.8 милиарда долара ще изгубят онлайн медиите през 2015-а

За да прескочат момента с банер рекламите, някои онлайн медии прилагат модела на native advertisement - рекламират продукти по начин, който да не се набива веднага на очи. Например статия по някаква тема, спонсорирана от някои, който е в тази ниша. Има и спорове относно това дали е правилно да смесваш публицистиката с реклами, без да има обособена граница между тях, дори John Oliver го разисква в един епизод.

http://blog.hubspot.com/marketing/native-advertising-examples - ето, за какво става въпрос общо взето.
 

Горе