Abv поща с нови правила

C.Cenov

Well-Known Member
Домуса ти трие пощичката, ако не логваш. Простотия е като цяло за това и голяма част от хората ползват abv единствено за спам поща. Има в пъти по надежни провайдари, като гугъл например, макар че и там спират акаунти понякога за други глупости.. пий една студена вода и не ги ползвай :)
 

Kortes

Active Member
@NovaPS, благодаря за разбирането.
Не ми беше толкова за изгубеното инфо, просро ми беше един от първите мейли, ако не броим top.bg ако някой ги помни.
Регнах се в abv-то или бяха гювеч преди това около 2000 година, като цяло имам 5-6 други мейли, които ползвам за сериозна комуникация, както и такива на собсвен домейн. Ни въпросът е по скоро от сантиментална гледна точка, защо им трябваше да ми трият 30-40 мб информация.
Но съм озадачен най-вече че имаха начини да ми пишат или да ме оведомят по някакъв начин и не го направиха.
Също, не им прави пест на някои юзъри тук, да се държат сякаш са собсвеници на въпросният мейл провайдър.
За мен беше добър пример за качеството на масата в бг, почти всеки се ограничи от моят проблем защото не е техен, не защо то не може да им се случи и тях с дадена услуга която ползват, а просто защото не ги касае тях и решиха да докажат пък те колко са напред с материала.
Ок, за мен си извадих поуките, но разбрах и друго, макар да осъзнавате че това което правят не е коректно, въпреки това се опитвате да тъпчете потърпевшия, защото вие не сте такъв, няма да го бъде. Може би и това е основният проблем в България, всеки за себе си.
Темата за мен е изчерпана, ако все пак някой иска да доплюе нещо, нека заповяда.
 

s1yf0x

Well-Known Member
............... макар да осъзнавате че това което правят не е коректно, въпреки това се опитвате да тъпчете потърпевшия, защото вие не сте такъв, няма да го бъде. Може би и това е основният проблем в България, всеки за себе си.
Темата за мен е изчерпана, ако все пак някой иска да доплюе нещо, нека заповяда.
Т.е. ако някой де седне да хленчи до тебе и да те тупа по рамото като NovaPS, значи те тъпче.....?!? На Вас двамцата да ви е минавало през акъла, че не всеки е длъжен да е на вашето мнение? Или ако е различно, значи задължително не е правилно. Разграничих се от твоя проблем, защото ми е пределно ясно как работят подобни доставчици в детайли и откакто съм станал системен администратор знам, че мога да разчитам единствено на нещо, на което имам бекъп. Сега съм сигурен в две неща:
- следващия път като си направиш такъв акаунт някъде ще провериш общите условия или политиката за приемлива употреба на услугата, за да разбереш кога и по какви причини влиза в терминален статус
- следващия път като си направиш акаунт за email, ще си настроиш някъде един IMAP / POP клиент да си дърпаш важните мейли, а дори и да не са важни, поне ще покриеш изискването за честота на автентикацията

За това го погледни от добрата страна, придобил си известно количество познание и си си обогатил интернет културата.
 

NovaPS

Well-Known Member
Т.е. ако някой де седне да хленчи до тебе и да те тупа по рамото като NovaPS, значи те тъпче.....?!? На Вас двамцата да ви е минавало през акъла, че не всеки е длъжен да е на вашето мнение? Или ако е различно, значи задължително не е правилно. Разграничих се от твоя проблем, защото ми е пределно ясно как работят подобни доставчици в детайли и откакто съм станал системен администратор знам, че мога да разчитам единствено на нещо, на което имам бекъп. Сега съм сигурен в две неща:
- следващия път като си направиш такъв акаунт някъде ще провериш общите условия или политиката за приемлива употреба на услугата, за да разбереш кога и по какви причини влиза в терминален статус
- следващия път като си направиш акаунт за email, ще си настроиш някъде един IMAP / POP клиент да си дърпаш важните мейли, а дори и да не са важни, поне ще покриеш изискването за честота на автентикацията
Може да добавиш:
- Всяка сутрин с кафенцето може да преглеждаш Общите условия на всички услуги, които ползваш, за да няма някоя важна промяна.
Щото това е, което казваш.

Че го потупам много ясно, не моем да схвана нарочно ли се правите на неразбрали какъв точно е проблема?

АБВ винаги е била рекламирана като безплатна поща, оттам насетне да са оправят от къде кинти за поддръжка.
Ако кранчето е спряло, да пуснат червено съобщение че закриват, да дадат срок, кой, квото му е необходимо да си свали.
А не така курвенската да си ичзистват сървърите.... Ма то се знае, че някой като изреве, ше кацнат 10 да му обясняват колко е прост.

Вие сте пътниците в автобуса. Ако ма разбираш. :)
 

s1yf0x

Well-Known Member
АБВ винаги е била рекламирана като безплатна поща, оттам насетне да са оправят от къде кинти за поддръжка.
Ако кранчето е спряло, да пуснат червено съобщение че закриват, да дадат срок, кой, квото му е необходимо да си свали.
А не така курвенската да си ичзистват сървърите....
Ами точно това правят. Оправят се по логичния начин - терминират паразитните акаунти и освобождават място за нова активна аудитория. Нали не очакваш да пратят представителна делегация на адреса на крайния потребител, за да изискат неговото писмено съгласие да изтрият нещо, което по дефиниция не е негово?
 

NovaPS

Well-Known Member
Ами точно това правят. Оправят се по логичния начин - терминират паразитните акаунти и освобождават място за нова активна аудитория. Нали не очакваш да пратят представителна делегация на адреса на крайния потребител, за да изискат неговото писмено съгласие да изтрият нещо, което по дефиниция не е негово?
Каква активна аудитория? За новата временна поща ли? (temp mail)
Естествено, че очаквам. Ако не могат да си позволят тая екстра, да позлват червено съобщение. Те социалките ще си свършат работа.

Аз имам поща горе долу от това време:

Разгледай сайта и преосмисли пак кво пишеш.
 

NovaPS

Well-Known Member
  1. 9. ПРЕКРАТЯВАНЕ
    Нет Инфо може да прекрати достъпа на потребител до произволна част от Услугата или каквато и да е свързана услуга по всяко време без да посочва причини, със или без предизвестие.
    Нет Инфо може да прекрати достъпа до услугата поради неизползване, което се дефинира като отказ от ползване на услугата до 10 дни след регистрацита или 90 дни след последното ползване на услугата. След прекратване на Услугата, правото на посетител да ползва автоматически се прекратява.
    Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ желае да се откаже от ползването на услугата, единствената възможност е да прекрати ползването и.
    НЕТ ИНФО няма задължение да поддържа каквото и да е съдържание във електронната пощенска кутия на ПОТРЕБИТЕЛЯ или да препраща каквито и да е непрочетени съобщени изпратени от трета страна.

Ясно. Печелите. :)
То даже се оказва, че са одължили срока, хахаха :D
 

s1yf0x

Well-Known Member

s1yf0x

Well-Known Member
@s1yf0x ти имал ли си някога поща в абв или гювеч?
да, също и в mail.bg, dir.bg, mail.com, yahoo.com, като се появи gmail.com и там и още от същия сорт. Какво те интересува?
 

waldes

Well-Known Member
Кортес да провери в абв чекмеджето от 10МБ свободно пространство, дали не са там писмата.
 

alexer

Active Member
Колега, интересно ми е на каква база са ти очакванията и недоволството при доброволно използване на безплатна поща и при положение, че си приел условията им?
Исканията ти малко звучат "като не могат да ми осигурят по-качествена безплатна услуга от тази, да я затварят".
Дали ти не можеш да си в същата ситуация с твои клиенти, ти правиш ли безплатни (или дори платени от теб) услуги на твоите клиенти за "спорта"?

Не съм фен на абв и не ги използвам, но не виждам къде е проблемът тук.
 

Kortes

Active Member
Колега, интересно ми е на каква база са ти очакванията и недоволството при доброволно използване на безплатна поща и при положение, че си приел условията им?
Исканията ти малко звучат "като не могат да ми осигурят по-качествена безплатна услуга от тази, да я затварят".
Дали ти не можеш да си в същата ситуация с твои клиенти, ти правиш ли безплатни (или дори платени от теб) услуги на твоите клиенти за "спорта"?

Не съм фен на абв и не ги използвам, но не виждам къде е проблемът тук.
Веднага ти обеснявам колега, когато се съгласявах с условията им преди много години, повярвай ми не съм ги чел, но не съм влизал там с години и нямаше проблем, нищо не се триеше.
Сега си променили условията, без да ме уведомят и изтрили цялата информация, и ме принуждават да ги посещавам регулярно.
Не мога да приема твърдениято ти че услугата е безплатна, защото те ползват моите данни, които съм им поверил, цъкам им на рекламите от които печелят.
Не е въпросът само за мен и напърдяната ми поща, а за хилядите им клиенти ощетени чрез тези промени.
Аз също съм предоставял услуга за безплатно хостване на снимки, но никога не съм карал клиентите да посещават сайта за да не се трият снимките.
И все пак, ако не си ползвал никога услугите им, какво те сърби?
 

s1yf0x

Well-Known Member
Веднага ти обеснявам колега, когато се съгласявах с условията им преди много години, повярвай ми не съм ги чел, но не съм влизал там с години и нямаше проблем, нищо не се триеше.
Сега си променили условията, без да ме уведомят и изтрили цялата информация, и ме принуждават да ги посещавам регулярно.
Не мога да приема твърдениято ти че услугата е безплатна, защото те ползват моите данни, които съм им поверил, цъкам им на рекламите от които печелят.
Не е въпросът само за мен и напърдяната ми поща, а за хилядите им клиенти ощетени чрез тези промени.
Аз също съм предоставял услуга за безплатно хостване на снимки, но никога не съм карал клиентите да посещават сайта за да не се трият снимките.
И все пак, ако не си ползвал никога услугите им, какво те сърби?
С много грешна представа си за бизнес модела на Нетинфо. Не информацията, а т.нар. engagement или commitment представлява заплащането на безплатната услуга. Само при fb и google информацията, която съхраняваш е ценния продукт. На останалите места се търси активна аудитория, а не пасивен консуматор
 

Kortes

Active Member
С много грешна представа си за бизнес модела на Нетинфо. Не информацията, а т.нар. engagement или commitment представлява заплащането на безплатната услуга. Само при fb и google информацията, която съхраняваш е ценния продукт. На останалите места се търси активна аудитория, а не пасивен консуматор
Възможно е, но все пак навсякъде се търси активната аудитория.
Друг е въпроса, ако реша да рекламирам при тях и ми кажат имаме 300к регистрирани имейла или 3 милиона нали.
Всъщност от няколко дена грам не ме интересуват Нет ИНФО, дори спрях да им гледам и телевизията.
 

nsevimov

Active Member
Лично на мен от АБВ ми направиха страхотна услуга защото използвам тяхната поща за регистрации в уеб сайтове, форуми и т.н. все места където могат да листнат имейла ти и да получаваш красиви писма от типа "Нашият крал умря и сега ти ще ни помогнеш срещу 1 000 000 евро да прехвърлим парите в европа" :D

Не бях влизал може би около 8 месеца в пощата а вътре имах по спомени около 17 000 спам съобщения от всички тези сайтове в които съм се регистрирал и когато влязах пощата си беше празна win-win.

Пощата която ползвам всекидневно е G Suite т.е стандартна поща на gmail само че използваш твоя домейн и имаш една идея по-голяма сигурност и към нея влиза достъп до всички други функционалности на Google.

Всичко това ми струва на месец по-малко от кутия цигари т.е цигарите са ми 7 евро кутията а пощата ми е 5.20 евро без отстъпките като сложа и тях отива на 3 евро на месец.

От тогава не съм получавал абсолютно никакъв спам от рода "увеличи патката си с 10 санта само за два дни" :D

Другият вариант който ти идва напълно безплатно е да използваш пощата от хостинга и тогава пак изчезва спама ако се заиграеш с филтрите освен ако някой дружелюбен сис админ не го е направил преди теб.
 

Svetliooo

Well-Known Member
Лично на мен от АБВ ми направиха страхотна услуга защото използвам тяхната поща за регистрации в уеб сайтове, форуми и т.н. все места където могат да листнат имейла ти и да получаваш красиви писма от типа "Нашият крал умря и сега ти ще ни помогнеш срещу 1 000 000 евро да прехвърлим парите в европа" :D

Не бях влизал може би около 8 месеца в пощата а вътре имах по спомени около 17 000 спам съобщения от всички тези сайтове в които съм се регистрирал и когато влязах пощата си беше празна win-win.

Пощата която ползвам всекидневно е G Suite т.е стандартна поща на gmail само че използваш твоя домейн и имаш една идея по-голяма сигурност и към нея влиза достъп до всички други функционалности на Google.

Всичко това ми струва на месец по-малко от кутия цигари т.е цигарите са ми 7 евро кутията а пощата ми е 5.20 евро без отстъпките като сложа и тях отива на 3 евро на месец.

От тогава не съм получавал абсолютно никакъв спам от рода "увеличи патката си с 10 санта само за два дни" :D

Другият вариант който ти идва напълно безплатно е да използваш пощата от хостинга и тогава пак изчезва спама ако се заиграеш с филтрите освен ако някой дружелюбен сис админ не го е направил преди теб.
Точа лиги на Gsuita на M$, заради офис пакета и oneDrive (харесват ми повече от на гугъл). Абсолютно незаменима услуга е, поне при малък екип от хора.
 

$INeed$

Well-Known Member
да, също и в mail.bg, dir.bg, mail.com, yahoo.com, като се появи gmail.com и там и още от същия сорт. Какво те интересува?
Хахаха, сигурно и ти си молил покани, като повечето от нас. Говоря за Gmail-a, след като се появи и започна да измества AOL и Yahoo. ;)
 

s1yf0x

Well-Known Member
Хахаха, сигурно и ти си молил покани, като повечето от нас. Говоря за Gmail-a, след като се появи и започна да измества AOL и Yahoo. ;)
Не се е налагало....
 

Горе