Analytics дискриминация на Desktop

M.I.6.

Well-Known Member
Здравейте колеги,
От известно време Analytics-a на един от акаунтите, които поддържам започна да ми прави аномалии тип легендите за Бермудския триъгълник. Става въпрос за следния проблем:

Преди около 10-на дни, без никакви корекции по платформата, GA4 спря да ми показва данни за електронната търговия. Като "обяснение" ми изписва пословичното "data threshold", което явно ще да е default-ното им оправдание за непредвидени бъгове в бъдеще.

Разбира се чекнах и дабъл чекнах всичко. Свързвах се и със съпорта, които се състезаваха кой по-добре ще изпише добре заучени фрази. На всичкото отгоре от днес имам ново 20 и вече спрях да получавам информация и за събитията/реализациите :eek: :mad: и за да бъде хаоса пълен ще добавя, че този пр:hankey:блем го прави само на DESKTOP версията на платформата. През мобилното приложение, отчетите са актуални и без никакви лимитации.

Малко инфо за това какво е проверено и направено до момента:

- проба на няколко Desktop устройства - без ефект;
- проба на няколко Mobile устройства - всичко е ОК;
- изчистени History и Cookies (съвет от съпорта);
- тест с други браузъри (съвет от съпорта);
- DebugView - засича събития и реализации;
- Real Time - засича събития и реализации;
- сайта изпраща данни към GA4 (проверено с разширения);
- не са добавени никакви допълнителни величини и показатели, които да водят до "data threshold", но за всеки случай съм премахнал и направените от мен да не би случайно да има нови "правила за безопасност при сърфиране", които да лимитират показването на данни в отчетите - резултат няма;
- самия сайт е на WP с плъгин за GA4 Ecommerce и всичко си работеше ОК. GA4 е свързан единствено с Ads (също всичко си работеше ОК), няма Tag Manager;
- Universal Analytics-a засича събитията, без Encanced Ecommerce, защото самия модул на WP не позволява получаването на данни за електронна търговия и на 2-те платформи паралелно. Както казах няма инсталиран Tag Manager, за да се използва GA4 Schema в UA, но събития като Add to cart и т. н. се засичат от UA, както си беше и преди или с други думи - аномалията се проявява само на аналитикс 4;
- на останалите GA4 акаунти, които поддържам всичко е ОК и работи безпроблемно;

И ако до тук не е било достатъно сложно и объркано, добавям "черешката на тортата":

Бях си направил custom menu от "библиотеката" с цел да проверявам необходимите за мен величини и параметри по-бързо и познайте . . . там ми засича абсолютно всичко - електронна търговия, категории, приходи, източници, носители, кампании и така нататък. Естествено за експеримента махнах създаденият от мен отчет за shortuct data (да не би пък той да пречи видиш ли...), но без резултат.

И така, към момента не се сещам за никакви други решения на проблема. Моля, който се е сблъсквал с подобно чудо да сподели опит. Отворен съм и към всякакви допълнителни идеи и експерименти, било то логични или нелогични.

Помагайте!

п.п. @Blinky ако случайно не съм уцелил мястото, телепортирай темата за Бермудския триъгълник в подходящия раздел :)
 
Case Solved :D. @Blinky слагай ключа. Даже може да изтриеш темата, че и без това се получи един кратък монолог :D.
 

Горе