Ebay въпрос.

spirosi

Active Member
Случва ми се следното. Поръчах си едни слушалки от ebay, всичко ок, платих си както трябва, получих си номер на пратката да може да се следи... Изписа ми орентировъчна дата на която трябва да пристигне пратката. И до тук всичко както трябва.
Да обаче вече почти месец мина от поръчката, и все още нищо не съм получил. Като тръгна да проверявам номера на пратката, ми подава че все още не може да се следи пратката.

Някой имал ли е подобен проблем, и ако да как го е решил?
 
От: Ebay въпрос.

Имаш срок от 42 деня (аз чакам до максимум 30 ден откакто съм платил) да подадеш оплакване. Преди подаване на оплакването задължително ще те накарат да пишеш на продавача. Иначе казано, веднага щом минат 30 дена от плащането, пиши на продавача веднага и го питай какво става. След като му пишеш и минат още 5 дена (ориентировъчно) подай оплакване независимо от отговора на продавача. Дори да ти обяснява, че нещо може да се забава и т.н. ти си подай оплакване и чакай. Ако дойде добре. Ако не дойде до 10 дена след подаване на оплакването, директно обръщаш оплакването в CLAIM.
 
От: Ebay въпрос.

не се притеснявай; ибеят има система за контрол ... първо пусни едно допитване до продавача - по тяхната си система; ако не отговори до ден-два, товава отвори кейс описвайки с два реда как го няма нещото и продавача не отговаря.

какви бяха условията за шипинг-а? обикновенно всеки продавач дава до няколко дни или до седмица?

на мен така един тел. не ми дойде, изпратих съобщение след 10 разумни дни чакане; човека беше много коректен, каза че на него нещо контейнерната пратка се е забавила ... и сам си кенселира поръчката ... после (само след като си видиш парите обратно) има бутон на който се съгласяваш че всичко е точно / не кликай преди да си 100% сигурен че всичко с парите е ОК
 

Горе