eMAG = боклуци

ExTended

Active Member
Т'ва eMAG са най-големите отрепки, братче.

Купуваш си обувки от тях - няма size table, няма нищо,няма преглед и тест, но викаш си - ще опитам, може пък да станат. - не станаха. Обаждам им се преди малко и още с вдигането на телефона ти става ясно какво ще ти каже лелката отсреща.

Не, няма как да ти заменят продукта с друг, два номера по-малък, без да им платиш ПАК. Не говоря само за доставката - трябва да си платиш и втория чифт обувки, пък след това да чакаш 14 работни дни да ти върнат парите за първия. Ясно е, че доставките са си едно на ръка за твоя сметка, но това, което ме дразни е, че едва ли не трябва да си им благодарен, че пазаруваш от тях.

И аз имам онлайн магазин - някой като направи рекламация, сумата му се възстановява на мига. Ако човека е достатъчно добър да прати продукта преди да трябва да кихнем парите - супер. Ако не - парите пак си отиват експресно към джоба на клиента. Или му се изпраща втори артикул, ако първия случайно има дефект или не е по мярка. С безплатна доставка. При eMAG такива екстри явно няма.

Онази само като ми каза "Пише си го в условията, които ги приемате бля бля" и й казах, че ми е ясна схемата и няма да ми свършат работа, да не се хаби да ми казва целия скрипт.

Сега някой ще писне да каже - обаче това е практиката. Не, не е. По-добрите магазини предлагат преглед и тест, и клиента винаги е прав, или най-малкото дори да не е, се опитват да му свършват работа, особено когато клиента е готов да си плати за неудобството. А не да го таксуват два пъти за един и същи шит и клиента да се надява, че втория чифт обувки ще му станат, за да не стане да плати и за трети чифт.

Пълни олигофрени. Даже не ме е яд, честно казано, по-скоро съм отвратен от това колко очаквано български е манталитета им. Пиша този пост с надеждата сео-то на форума да вземе след време да го сложи някъде по първите страници на Google, и да коства някой и друг клиент, пък ако ще и да се броят само на пръстите на едната ръка. Такива нагли магазинчета и фирмички по друг начин не се учат, освен ако не им бръкнеш в джоба и най-тъпото е, че сигурно на ден имат по 50 такива случая и ще продължат да си имат, защото са прекалено големи в нашата малка страница.

С две думи - май*ата им. Ще си чакам 14 дни за скромната сума пари и ще си напомням, че вечни фирми няма, особено пък такива, които не си уважават клиентите.
 
Това с 14-те дни връщане на сумата е напълно нормална практика. Това че ти процедираш по друг начин е съвсем друга тема.

Кажи честно прочете ли им условията преди да ги ползваш?
 
Да ти каза не седнах да ги отмятам точка по точка условия им, но го минах на две на три - наясно бях, че няма да ми върнат парите на другия ден и че няма да има преглед и тест, ако това питаш, но не бях наясно, че go to отговора им при такива ситуации е "Оправяйте се, няма как да ви пратим втори чифт за вече платените пари, след като вие си пратите първия - ще кихате отново и отново, докато не ви стане някой". Това за мен е тотално неуважение към клиента и навсякъде другаде освен в България такова смешно магазинче досега 100 пъти да е затворило.

На мен не ми е проблем да платя трите доставки, още повече че сам съм се хванал на хорото, обаче тоталната незаинтересованост да избегнат да те натоварят на макс и със сумите за продуктите не мога да го проумея.

ЕДИТ: Също много показателен беше и тонът на лелката. "Срока на връщане на сумата е до 14 дни. ДО. 14. ДНИ." Как да го разбирам това? Или ме взима за малоумник, който не разбира български език, или се опитва да ми подскаже, не особено грациозно, че парите рядко ги пращат преди 10-тия ден. И аз съм се разправял с клиенти, някои от които не разбират от дума, но това натъртване горе беше абсолютно непровокирано - възпитан човек съм, когато искам да бъда такъв, и бях умерено учтив по време на целия разговор.
 
Последно редактирано:
Ми то това е в България почти навсякъде. Преглед, тест, ала бала...
В ebay например имаш право на 30 дневен срок за връщане от датата на получане на пратката, съответно на фул рефунд , ако не е според описаното.

Иначе, колкото и да коментираме тук няма да решим нищо, освен по принцип.
Преглед и тест не са задължителни понеже е частна сделка между теб и тях, но не е правилно след като им обажда недоволен от нещо клиент, да го изнудват за нова сделка едва ли не.
 
Последно редактирано:
Бай Ганя сърдит че не са му направили свирка заедно с килото домати което си е купил....
 
14 дни, пак добре, преди беше 1 месец :D
Съпорта им е под всякаква критика. Имам купени +- 10 продукта от тях. Всичко се случваше много добре, бях доволен от тях.
НО .. това продължи докато в един светъл ден реших да поръчам един лаптоп от тях.
Поръчвам си лаптопа аз и след като направих поръчката видях, че съм объркал адреса на който искам да го изпратя. Звънях им, писах им, нищо. Отговора, който получих в край на сметка беше да се свържа с куриера, без да знам нито кой е, къде е и т.н.
След няколко дни опити да се свържа с тях, неуспешно, отказах поръчката и поръчах нов. Минаха 2 седмици, от тях получавам отговор веднъж на 3-4 дни и той е copy/paste generic отговор. Писна ми на шапката, започнах да поръчвам всеки ден по един лаптоп, докато дойде. След което ги заплаших, че ще си направя 10 акаунта с които ще поръчвам всекидневно лаптопи. Явно и на тях им писна и се размърдаха и видяха кой е куриера и оправиха нещата.
2 седмици, за да сменя адреса на доставката ?!?!?! :D

Някой от търговците тук да каже дали това отнема повече от 5 мин - да се свърже с куриера и да договорят новия адрес.

Комуникацията им е отвратителна. Според мен имат само 1 човек за България, който се занимава с клиентите и заради това всичко става толкова бавно.
Пазарувам от тях, защото понякога стоките са наистина много намалени. Взех си слушалки на много добра цена при първия черен петък и един блендер, доста цената в другите магазини. Ако не беше цената, не бих си хабил нервите с тях. Повечето онлайн магазини от които съм пазарувал имат страхотно обслужване и оправяме всеки проблем с едно телефонно обаждане, особено като видя и отзивите в pazaruvaj ... Но тези за мен за безнадежден случай.
 
Аз поръчах един продукт от banggood.com и всичко беше точно, после ми върнаха съобщение, че пратката не може да бъде доставена до моята страна и че ще ми върнат парите до 14 дни. Излиза, че трябва да чакам две седмици да ми възстановят парите без да съм виновен по никакъв начин. В сайта се поръчва и пише изпращане до България до 24 часа, така че всичко е възможно.
 
Странно. Моите пратки винаги са имали "преглед и тест". Дори от емага ми казаха винаги да си отварям пратките преди да платя.
 
Аз също винаги съм тествал всичко от еМаг. Телевизори, телефони, таблети... Лично куриера ми помага в разпечатването и подкарването на техниката. И обувки съм пробвал преди да платя...
 
Такива са. Бях си поръчал твърд диск от тях, чаках около една седмица или малко повече, след което се ядосах и им казах, че ако до утре не ми пратят продукта ще си търся от друго място. И на другия ден беше при мен твърдия диск. :) Поне да кажат в момента нямаме в наличност и чакаме еди колко си дни да дойде....
 
Такива са. Бях си поръчал твърд диск от тях, чаках около една седмица или малко повече, след което се ядосах и им казах, че ако до утре не ми пратят продукта ще си търся от друго място. И на другия ден беше при мен твърдия диск. :) Поне да кажат в момента нямаме в наличност и чакаме еди колко си дни да дойде....
Уау, сигурно си им пратил и картинка на гол негър който гледа лошо, че така изведнъж да ти пристигне пратката на следващия ден.

ШШ по сериозно моля ви и проверявайте от кого точно поръчвате - дали от Емаг или от кретените в маркетплейса.
 
Каквото съм поръчал до 16:00 часа, винаги е пристигало на сутринта на следващия ден...
 
Уау, сигурно си им пратил и картинка на гол негър който гледа лошо, че така изведнъж да ти пристигне пратката на следващия ден.

ШШ по сериозно моля ви и проверявайте от кого точно поръчвате - дали от Емаг или от кретените в маркетплейса.
Приятел, това, че при един ти е потръгнало да се правиш на интересен не значи, че при всеки ще ти мине номера. Като няма какво да кажеш по темата недей се чуди по кого да плюеш щото няма какво да правиш.
 
Зависи какво поръчвате от там - аз бях купил една шевна машина, книжката беше само на румънски, нито български, нито английски, машината се оказа пълен боклук. С другите неща - компютърни части, не съм имал проблеми.
 

Горе