GDPR и Fаcebook custom audiences

Дискусията в 'Social Media Marketing - SMM' стартирана от thebluegod, Май 26, 2018.

  1. thebluegod

    thebluegod Member

    Рег.:
    Март 29, 2010
    Съобщения:
    42
    Харесвания:
    1
    Точки:
    8
    Здравейте! Имам следното питане - имам да кажем данните на 10 000 човека, които използват мой продукт. Те са се съгласили данните им да се използват за маркетингови цели. На база имейлите имам създадена Custom audience и показвам реклами на тази аудитория. След 25-ти май мога ли да я имам тази аудитория, или трябва да си направя нова аудитория от съгласните (имах мейл кампания да искам съгласие)?
     
  2. traiki

    traiki Well-Known Member

    Рег.:
    Септ 27, 2010
    Съобщения:
    1,308
    Харесвания:
    100
    Точки:
    63
    Би трябвало да можеш да си я ползваш без проблем. Това е грижа на ФБ как си се сдобил с данните :)
     
  3. didexs

    didexs Active Member

    Рег.:
    Ян 13, 2011
    Съобщения:
    176
    Харесвания:
    27
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    По принцип, съгласията за каквото и да било, преди 25-ти май, не са в сила след 25-ти май. Така беше написано, това Ви казвам. На кратко, ако имате съгласия за каквото и да е, преди датата 25 май, а след това искате да продължите да обработвате същите данни, то е необходимо да получите съгласията отново, след конкретната дата в която е влязъл регламентна в сила.
     
  4. Mat

    Mat Active Member

    Рег.:
    Март 15, 2014
    Съобщения:
    141
    Харесвания:
    57
    Точки:
    28
    Мислиш ли, че на ФБ им пука от къде си придобил списъка с данните? Те нямат как да проверят как, от къде и защо имаш съответните списъци с хора - щом си достатъчно уверен, че е списък с перфектните ти клиенти, едва ли ще си го намерил на пътя така или иначе.

    Относно въпроса ти - да, CA и LLA направени преди и след 25 Май си работят по абсолютно идентичен и безпроблемен начин.

    Още повече, че ние тук в Европа сме капка в морето в сравнение със световното население - да няма хората да си развалят мулти-милиардната система за печелене на пари от реклама, за да се измазнят на ЕС, които между другото имат точно нулев шанс да приложат закона си на практика там където би имал реално влияние.

    Всички тези неща са PR за пред хората.

    В ера, в която си пускам нова сметка на телефона с нов телефонен номер и след няма и три часа ме cold call-ват по име и интереси от някаква компания за трейдинг, не знам за каква поверителност на данните си говорим.
     
  5. waldes

    waldes Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 9, 2011
    Съобщения:
    3,277
    Харесвания:
    628
    Точки:
    113
    Абе каква поверителност, да не се излагаме. Отдавна няма анонимност, конфиденциалност и останалите глупости на -ст
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice