myPOS интеграция, моите впечатления :D

testkiwi

Well-Known Member
Исках да интегрираме myPOS, ама процеса им за да ни дадат някакво АПИ е безумен, трябва им някаква верификация през приложението им с видеочат 5 мин. Няма лошо, обаче аз по-глупави изисквания от сорта на "трябва да си сам в стаята" не съм чувал, наш разработчик е направил акаунта, пускам чата от неговия телефон, на който е свалил апп-а и жената отсреща ми се кара и сопва, като искам да го питам от какъв мейл е регистрирал акаунта.
Направо им теглих една майна и няма да ги интегрираме, дреме ми за техния пеймънт метод, особено, че и всеки клиент на платформата, която правим трябва да минава през тая безумна глупост.

Това е пример как именно не се прави даден бизнес процес, за да получиш АПИ трябва да минаваш някакви глупости, вместо да си го интегрираш като страйп за 30 мин. и готово. За това страйп е мултимилиарден бизнес, защотото има едно от най-лесните и добре обяснени АПИ-та (така казаха дивелопърите), а тия ...

Ако някой работи в myPOS или има нещо общо с тях, понеже са българи, нека им предаде тая обратна връзка, която отказва, бас държа, много както разработчици, така и клиенти.

Все едно аз нещо съм им длъжен, а не те имат интерес колкото се може повече хора да го ползват и интегрират.
Хубава работа ама българска :D
 
Понеже търся някакво решение за приемане на онлайн разплащания с карти, което да е по-евтино от Braintree, реших да ги пробвам. Отказах се точно преди да завърша регистрацията на последната стъпка, основно заради 10-те процента от средствата, които са писали, че ще блокират като гаранция. Това с чата не съм го видял, ама никога не бих се занимавал.
 
myPOS отново се стопанисква от Интекарт Файнанс. Познавам част от екипа, който стои зад него (по-старите от него). И не ме учудват изискванията и тъпизмите. Шефът, който се мисли за Бог и някои от "шефките" имат много странни виждания за част от политиките в компанията. Понякога се работи с доста съмнителни имена, друг път се търси под вола теле на напълно коректни хора... Аз не бих работил с тях, освен ако няма взаимноизгодна далавера ... :D
 
Минах регистрацията и идентификацията при тях но ми поискаха да им изкарам разпечатка от търговския регистър. Хубава работа ама българска. Разбирам че сме в европейския съюз и има един куп глупости но бих предпочел да използвам друга услуга. @Victor R в Brainthree как става процеса по верификация? При мен е свързан с пейпал акаунта ми но ми изписва че все още не съм минал някакво одобрение.
 
@Amigo0o ,
стандартните неща: ЛК, учредителен акт на фирмата, кратко описание на бизнеса и още един два въпроса (дали си едноличен собственик, има ли съдружници).
При мен имаше и специфични заради типа дейност - дали приемаш плащанията преди или след trial, дали има възможност за фаил шеринг.

Общо взето същото като ПейПал, само че аз днеска получих на ДСК цените за виртуален ПОС и май ще казвам чао на Брейнтрии.
 

Горе