olx - smspay?

inedkovsf

New Member
Здравейте,
може ли някой да ми потвърди дали smspay предоставя услугата кратък номер на olx?
Имам драма с olx, които твърдят, че в тяхната система няма отразени 3sms-a за промотиране на обяви, а същевременно операторът ми ги е отразил като изпратени и съответно ми ги е таксувал (3x6лв).
Изпратените sms-и са без отговор и без активиране на услугата, за която съм си платил.
Нужна ми е повече информация, различна от "за съжаление нямаме информация" и искам да разбера към кого трябва да се обърна, след като olx не могат да ми дадат адекватен отговор.
 
Към мобилния оператор, през който си изпратил SMS-ите....
 
Да не си объркал текста, който трябва да се прати, защото sms-а се таксува, но ако има някаква грешка системата им няма да го отчете.
 
Към мобилния оператор, през който си изпратил SMS-ите....

Мобилният оператор казва следното "ние отчитаме и тарифираме всеки изпратен sms, няма как да знаем от там нататък дали услугата, която сте заявили е активирана и ако не - защо не е"

Да не си объркал текста, който трябва да се прати, защото sms-а се таксува, но ако има някаква грешка системата им няма да го отчете.

100% не съм сбъркал текста в sms-a, още повече 3 пъти в рамките на няколко часа.
Съобщенията на olx са в елементарен формат, който е трудно да се сгреши - "pda0000", а и не изпращам sms за първи път :)

След като olx твърди, че няма записи в базата си, а mtel не може да ми предостави повече информация остава единствено да се свържа ( не, че е моя работа) с доставчика на услугата кратък номер, който е sms gateway и най-вероятно причината за проблема е в него.

Явно olx смята, че не е нужно да се занимава с мен, респективно sms gateway-a си, за тях аз съм приключен случай.

И тук отново се връщам на въпроса ми дали някой може да ми потвърди, че smspay са доставчин на услугата кратък номер към olx, преди да съм започнал да изпращам мейли и да звъня по телефона на всеки един доставчик на подобна услуга.
 
Явно няма никой във форума, който е запознат с начина на работа на коя да е от страните, затова започвам поетапно да изпращам съобщения на всички sms gateway, започвайки с smspay, на които вече писах рано сутринта и все още не съм получил отговор.
 
Не съм запознат, но според мен не е редно от olx да не ти обърнат внимание и да не проверят каква е ситуацията. Ти фактически си техен клиент, който плаща за услугата им и не я получава, без значение кой е виновен в случая, ако разбира се наистина въведените от теб данни не са грешни. Аз бих подал една жалба щом не искат да съдействат, защото фактически се плаща за нещо и не се получава.
 
Кратък ъпдейт;
smspay(Netfinity) все пак ми отговориха в рамките на деня, че нямат постъпили съобщения и при тях, но ме помолиха за фактурите, в които се вижда, че и кога точно са изпратени съобщенията към краткият номер.
В последствие ми отговориха и че все още разследват случая и своевременно ще ме информират при наличие на нова информация.
Предполагам, че в случая би трябвало да имат комуникация с оператора ми, както е и редно.
Все пак има светлина в тунела, макар и сагата да продължава вече почти 10 дни :)

И понеже си говорим за customer support... наложи се да използвам картата си на холандският ми оператор, която си закупих докато живеех там преди 2 години и не е активна повече от 6 месеца.
Картата ми вече беше невалидна, но в рамките на 2 часа(1 мейл и 1 телефонен разговор) картата ми беше активирана и complimentary заредена с 10 евро в случай, че в момента нямам начин да top-up-на.
 
Колега как плащаш със смс-и за промо обяви, след като спряха тази услуга преди няколко месеца и в момента начините за плащане са: с карта, пейпал, изипей и ипей?
 
Услугата sms промотиране работеше до края на Май, когато обновиха и категориите за промотиране - бронз, сребро и пр.
 

Горе