PayPal access limited ПОМОЩ

psx_bs

New Member
Здравейте!
Имам следният голям проблем - продавам стоки в ибей и естествено получавам плащания по пейпал.
Минах границата от 2500 евро и акаунта ми беше - с лимит. Пратих лична карта, банково извлечение.
След това получих отново лимит като искаха фактури за произход на стоката, лични карти, и т.н.
Изпратих но този път с факс фактура, лична карта и отново банково извлечение.
След това получих най-ужасния мейл - акаунта ми е блокиран. Свързах се с тях 2 пъти по телефона и ми беше обяснено че акаунта ми е спрян поради някакви техни съображения които не могат да ми кажат. Предстои проверка 180 дни... като на всеки 30 дни ще получавам майл.
След това изпратих още документи като се надявам да спомогнат за по бързо отключване на парите ми защото става въпрос за 3*** евро.
Изпратих шофьорска книжка, бележка от изпратени стоки чрез БГ пощи, товарителница от Еконт понеже съм получавал стоката си и през Еконт.
Ако някой се е сблъсквал с това моля да помогне или поне да каже какво ми предстои
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

А дали дейността която извършваш не е против законите на БГ и ЕС? Ако нямаш фирма, а продаваш в големи количества може това да е проблема. С ЛК и шофьорска книжка не виждам как ще стане.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

Ами продавам доста неща и една от стоките ми е в по големи количества - да. Но трябва ли да съм фирма за да продавам нещо в по големи количества? смисъл предоставям им документи за покупката на стоката ?!!??! какъв е проблема щом съм я купили препродавам ? Трябва да мина към бизнес акаунт ли?
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

То написаното по-горе единствен проблем може да е това, че си стигнал лимита. Но при положение, че ще си правят проверки при това толкова дълго време ме навява на мисълта, че има нещо друго.

Иначе ако продаваш нещо в много количества, според българските закони, трябва да си фирма. Иначе по твоята логика всички търговци са освободени да не са фирми. Според мен най-добре се консултирай с някой за търговката дейност която предлагаш.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

Позната история, тия изманици почват проверки като започват да минават по-големи суми през тях и заключват акаунта. http://www.paypalsucks.com/

Аз лично никакви пари не държа при тях. Всичко се тегли на момента.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

въпроса ми е ако някой се е сблъсквал с това дали след като премине тази проверка могат да ми вземат парите ? понеже в майлите пратени до мен пишат че след като премине проверката ще се вземат всички такси който дължа или ако някой от клиентите ми има възражения ще му бъдат върнати парите и т.н. като след това парите ще ми бъдат налични, но дали има вариант в който да ми ги отнемат като не съм фирма ? или само акаунта ще ми остане спрян.
Иначе парите аз също веднага си тегля но това са ми от парите от последният месец и за тях имах изчакване 21 дни - като тепърва започват да ми ги пускат като налични но вече и това не мога да направя заради този запор...
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

Ако си получавал парите с опцията "за семейство и приятели" 100% ще си вземат таксите.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

не, не съм. парите са получени от продажби на стоки.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

Сигурен ли си ,че потребители на които си продавал стоки и са ти платили през ПП не са пускали някакви оплаквания или молби ? Защото това също може да е причина да ти блокират парите.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

да. всичко е минало през пейпал. А имам 1-2 клиенти с кейсове отворени но веднага съм пращал или рефунд или доказателство за изпратена стока.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

А пробва ли да говориш с тях по телефона? Доста по-услужливи са и евентуално могат да те светнат какви са вариантите от тук нататък.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

Не са ти одобрили пратените документи, т.е. invoices + suppliers, или са били в черен списък самите те. Съответно акаунтът е станал рисков, съответно авт. лимитиран. Мини през този пост. Виждаш какви отворени работни позиции има в PP, от там и с какво се занимават по цял ден. Ще дам пример за една от отдел „Brand Risk Management Analyst“:

Three main assignments:
— Reviewing of customers’ accounts in the Brand Risk Management Fraud Queues: reviewing of clients’ accounts hitting the fraud queues according specified criteria – dismissing of restricting of accounts while applying the principles of PayPal Acceptable Use Policy resulting in dismissing the accounts from the queue or restricting them;
— Working the restricted accounts: reviewing of restricted account – while controlling all criteria required for unblocking the account, answering of incoming customers calls concerning the restriction of their accounts and possible violation from the prospective of a potential brand name risk;
— Proactive search on the internet: looking for potentially violating websites offering PayPal as method of payment while applying principles of PayPal Acceptable Use Policy;
— Special assignments: Presenting of daily tasks and operations of the Brand Risk Management Team during the team learning session in other departments of the organization
Tools, Webtracking, Microsoft Office Package.
Обаждания и e-mails едва ли ще помогнат, нищо друго не остава, освен чакане с дни, седмици и месеци. Ако няма отговор до 20-30 дни, то може пак да им се пише или да се обажда, едва ли ще има ефект. Общо взето 6 месеца чакане, Withdraw-ване на кинтите и като си дръпнеш кинтите (€3***) става едно голямо нищо, тъй като ти е замразен акаунта за вечни времена, не можеш и нов да правиш (авт. засиуем), разрушен бизнес.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

Какъв лимит са сложили, на цялата сума или процент от сумата?
Миналата година ми сложиха 20% лимит за 45 дни в продължение на 180 дни, което значи, че от всеки превод се замразяваше 20% от сумата в продължение на 45 дни, като тези лимити ще продължът за 180 дни
След края на 180-те дни нищо не стана, чаках още 2-3 месеца и им пратих имейл. След няколко дни ми звъннаха и поговорихме доста и ги помолих да намалят процента. Сега ми блокират само 10%, но пък за 60 дни...
Отваряш ново оплакване през 2-3 дни през тяхната система и се надяваш някой да ти обърне внимание.
 
От: PayPal access limited ПОМОЩ

Направо си закрии акаунта, и си отвори нов като попромениш нещата, докато ти махнат лимита, хората вече ще карат летящи чинии, вместо коли.
Тва е направено, за да ти откраднат пейпал изработените пари, не за да защитават някого.
Аз имам случай, казвам им, че съм готов да говоря с клиента, казвам им да му нарпавят рефунд ли каквото там им харесва, и пак се почва лична карта, документи, глупости, та чакай 5 дни, та ще си помислим...
лалаааааа.аа..а.а..а
 

Горе