От: Paypal refund - и двете страни?
Не е невъзможно и се случва мега рядко, когато PP отсъжда, че и 2-те страни „са прави“ сами за себе си, съответно връща кинтите и на 2-те страни, един вид изважда кинти от собствения им джоб. Не очаквай, че всяка последваща транзакция с подобен dispute ще е така обаче, извадил си някакъв късмет просто, който е рядък.
На какъв език се пуска е без значение, той си работи през неговия португалски PP интерфейс, ти през твоя PP с EN interface. Може да си пише на какъвто иска език отсрещната страна, ти също, само дето, за да се разберете трябва да пишеш на неговия език, тъй като PP Specialist-а, review-ващ case-а на чия страна да отсъди, не е задължена да знае множество езици.
Също важно:
If you sell or market
to buyers in other countries, you should read the PayPal Buyer Protection policies of the countries
in which your target buyers are based (the relevant PayPal Buyer Protection policies are
available here and are also accessible via the “Legal” or “Legal Agreements” footer on most PayPal site pages) as these policies will apply
to you as a Payment Recipient or seller.
Buyer-ските защити действат на базата на това през коя страна
buyer-а се е регистрирал и UA-то действа, а не на базата, където е seller-а е regged. За ЕС страните няма съществени принципно големи разлики в UA, в сравнение с тези извън ЕС страни.
Отделно virtual/intangible goods принципно никога не са били защитени по никакъв начин (официалному). Т.е. buyers ИМАТ защита по intangible goods покупки (
13.4 от UA), но sellers НЯМАТ защита по intangible goods продажби (
11.10 от UA). Рядко се печели подобен dispute/case/chargeback, още по-рядко пък се осъжда, че и 2-те страни „са прави“.