press рилийзи ?

ReminD

Well-Known Member
Някой купувал ли си е пакети с прес рилийзи, гледам добри оферти се предлагат, има ли някакъв ефект, освен link juice-а дето става?
 
От: press рилийзи ?

Да, не са лоша опция. Тези на PRWeb даже са хубави поради няколко причини, като основната е, че влизаш в Google News. Има още много подобни оферти, но трябва да се гледа по-обстойно. Единствения минус е, че са скъпички, но за сериозен онлайн бизнес не би трябвало да са. Варират от около $200-$500 на едно, като писането е или към цената или в повечето случаи от теб.

Ако искаш сподели някоя конкретна, за да я разгледаме и всеки да си даде мнението. Все пак PR-ите са за новини, които носят имиджово засилване на бранда на дадена фирма, продукт и т.н.
 
От: press рилийзи ?

Аз ползвам подобни услуги, но си ги поръчвам от Fivver. Писане+събмит ми излизат 10 долара. Добре е като решение за разнообразяване на беклинковете и за тръст на самият сайт.
 
по принцип инахуса на големите фирми ги обичат прес релизите защото там бюджета е малко по висок а и се търсят маскимално уайт лонг търм решения за устоичив линк билдинг... Единствения риск е че не се знае колко ще го захапят журнлисти или блогъри ако пуснеш само един :) значи една серия от 10тина професинално написани релииза ще се отразят усещат се стига да има правилна дистрибуция :) Аз правилната дистрибуция ми значи те пейпал по принцип са редовно бластват прес релиизи и им слагаха средно много демек след 5 резултат в дневния поток за сектора :) а една позиция пред тях екипа на www.semconsult.com събира ликове с "крапавия" сайт :lol:

не е толкова скъпо, не е и евтино, но както казах ако се търсят маскимално уайт лонг търм решения за устоичив линк билдинг трябва да има изваждане и за това...

не съм тествал как е със малки дистрибутори
 
От: press рилийзи ?

Има смисъл от тях, но за мен реално най-голям ефект имат, когато наистина имаш да кажеш нещо на света, а не за някакви бек линкове, защото ако е глупава тъпня, ще си седи макс на 2-3 пейджа и толкова. Но ако е нещо интересно и би било полезно за хората, ще бъде цитирана и взета от други журналисти, които искат да представят на аудиторията си нещо интересно за четене и да им помогнат да се образоват в насоката, в която са заинтересувани.

Тези дистрибутори за $10 си мисля, че са далече от сайтове, като Google News и подобни. Но едно е важно за всеки PR - да предизвика интерес и да казва нещо на хората. Не случайно големите бизнеси го правят - те винаги или поне в повечето случаи имат какво да кажат на уадиторията си. Пример може да се даде с една програма - Market Health - ex. JoeBucks, която често съм я засичал да пуска PR-и, но те имат какво да кажат или да споменат. Все пак са някои в нишата си. Този линк билдинг не се основова само на тръста на сайтовете, на който е PR-а, но и на това да се превърне малко или много в линк байт. Все пак всички можем да се преведем какво е PR и защо се нарича така. ;)
 

Горе