Rekordite na MIHES - Български рекорди по ТЪПИЗЪМ

СЕО БГ

Well-Known Member
Мисля тая тема, да я оставим за Български рекорди по ТЪПИЗЪМ по абсурдни случаи с компании, администрации, държавни учреждения и знам ли, квот дойде.

За първия Rekord na MIHES деееебелата книга - Български рекорди по ТЪПИЗЪМ се присъжда на - Борика.
Живеем в 21-ви век, ера на електроника, комуникации, свръх мега гига оооо мега интернет, много автоматизации и тем подобни. Но искам да Ви кажа, че една компания ВЪПРЕКИ, че предлага съвременна услуга от тази ера, отказва да е все пак качествено встъпила в нея. Но как да подобрим решаването на проблеми? Ами... много просто, като НЕ ГИ решаваме!
В случая, попаднах на уникален, топ, гига, мига оооо мега съпорт от тяхна страна. Звъни се по телефона ( клиента звъни ) И те му казват " Ами за да ви окажем съдействие, трябва да напишете официално искане, подписано с електронен подпис и пратено по имейл. Разбира се, никъв контакт с ужкимските отговорници за неговата фирма ( всъщност две фирми разпределени за няколко онлайн магазина ). Та всичко му разчита, особено фирмата с най-големия поток от клиенти от онлайн разплащанията. След ъпдейт на Wordpress ( и не само ), техния плъгин отказа... Тръгваш да плащаш, страницата от тяхна страна не зарежда а директно ти бие шута и те връща в трета глуха с " Плащането не е успешно" от уърдпрес. Пишем имейли там, цепим се от цъкане тука два дни с нулев резонанс ( а за по-маловажния сайт чата е от седмица и проблема е същия). Другия сайт е със съвсем различна структура и плъгини, но след новия Wordpress ... е туй. греда..... Та всичко мълчи, съпорт нема.... Да се върнем назад с 30 години...
 
Последно редактирано:
  • Haha
Реакции: Sky
Мисля тая тема, да я оставим за Български рекорди по ТЪПИЗЪМ по абсурдни случаи с компании, администрации, държавни учреждения и знам ли, квот дойде.

За първия Rekord na MIHES деееебелата книга - Български рекорди по ТЪПИЗЪМ се присъжда на - Борика.
Живеем в 21-ви век, ера на електроника, комуникации, свръх мега гига оооо мега интернет, много автоматизации и тем подобни. Но искам да Ви кажа, че една компания ВЪПРЕКИ, че предлага съвременна услуга от тази ера, отказва да е все пак качествено встъпила в нея. Но как да подобрим решаването на проблеми? Ами... много просто, като НЕ ГИ решаваме!
В случая, попаднах на уникален, топ, гига, мига оооо мега съпорт от тяхна страна. Звъни се по телефона ( клиента звъни ) И те му казват " Ами за да ви окажем съдействие, трябва да напишете официално искане, подписано с електронен подпис и пратено по имейл. Разбира се, никъв контакт с ужкимските отговорници за неговата фирма ( всъщност две фирми разпределени за няколко онлайн магазина ). Та всичко му разчита, особено фирмата с най-големия поток от клиенти от онлайн разплащанията. След ъпдейт на Wordpress ( и не само ), техния плъгин отказа... Тръгваш да плащаш, страницата от тяхна страна не зарежда а директно ти бие шута и те връща в трета глуха с " Плащането не е успешно" от уърдпрес. Пишем имейли там, цепим се от цъкане тука два дни с нулев резонанс ( а за по-маловажния сайт чата е от седмица и проблема е същия). Другия сайт е със съвсем различна структура и плъгини, но след новия Wordpress ... е туй. греда..... Та всичко мълчи, съпорт нема.... Да се върнем назад с 30 години...

Оо това е нищо, виж по банките към този отдел какви работят 50+ , не правят разлика между https и лиценз ключ... За това Stripe яко и това е. :) За жалост чуя ли Българско решение или Български софтуер, просто бягам с 200 от това, знам че ще е нещо 2005-10г стил, яко ядове и нерви на вятъра.

Поздрави.
 
Мисля тая тема, да я оставим за Български рекорди по ТЪПИЗЪМ по абсурдни случаи с компании, администрации, държавни учреждения и знам ли, квот дойде.

За първия Rekord na MIHES деееебелата книга - Български рекорди по ТЪПИЗЪМ се присъжда на - Борика.
Живеем в 21-ви век, ера на електроника, комуникации, свръх мега гига оооо мега интернет, много автоматизации и тем подобни. Но искам да Ви кажа, че една компания ВЪПРЕКИ, че предлага съвременна услуга от тази ера, отказва да е все пак качествено встъпила в нея. Но как да подобрим решаването на проблеми? Ами... много просто, като НЕ ГИ решаваме!
В случая, попаднах на уникален, топ, гига, мига оооо мега съпорт от тяхна страна. Звъни се по телефона ( клиента звъни ) И те му казват " Ами за да ви окажем съдействие, трябва да напишете официално искане, подписано с електронен подпис и пратено по имейл. Разбира се, никъв контакт с ужкимските отговорници за неговата фирма ( всъщност две фирми разпределени за няколко онлайн магазина ). Та всичко му разчита, особено фирмата с най-големия поток от клиенти от онлайн разплащанията. След ъпдейт на Wordpress ( и не само ), техния плъгин отказа... Тръгваш да плащаш, страницата от тяхна страна не зарежда а директно ти бие шута и те връща в трета глуха с " Плащането не е успешно" от уърдпрес. Пишем имейли там, цепим се от цъкане тука два дни с нулев резонанс ( а за по-маловажния сайт чата е от седмица и проблема е същия). Другия сайт е със съвсем различна структура и плъгини, но след новия Wordpress ... е туй. греда..... Та всичко мълчи, съпорт нема.... Да се върнем назад с 30 години...
те до вчера незнаеха дали ще им удължат лиценза от 1 януари и за това са се оставили на самотек. Борика ще обработва картовите плащания в евро и се присъединява към TARGET системата. Предстоят подмяна на част от девелоперите там и ако някой има желание може да се кандидатира като заплатите почват от 7К нагоре
 
Оо това е нищо, виж по банките към този отдел какви работят 50+ , не правят разлика между https и лиценз ключ... За това Stripe яко и това е. :) За жалост чуя ли Българско решение или Български софтуер, просто бягам с 200 от това, знам че ще е нещо 2005-10г стил, яко ядове и нерви на вятъра.

Поздрави.
Напоследък виждам млади, учудващо жената с която скоро говорих по банкови дела въпреки че беше голяма знаеше повече от момите около нея. Да кажем не е проблема само у туй, той е генерален направо. Иначе да, Страйп е решение, проблема там е че клиента не харесва таксите. Беше към Майпос и се премести от тях по същата причина, до някъде го оправдавам, защото за малките транзакции при евтиите продукти например е овъркил ама пак.... До сега не е имало нужда от съпорт при тях. Работеха нещата до сега ама, тоя път, стана нещо и накрая нема никой.
 
те до вчера незнаеха дали ще им удължат лиценза от 1 януари и за това са се оставили на самотек. Борика ще обработва картовите плащания в евро и се присъединява към TARGET системата. Предстоят подмяна на част от девелоперите там и ако някой има желание може да се кандидатира като заплатите почват от 7К нагоре
Смятай, тук до някъде нещата почват да имат някво обяснение ... Ма що трябва да го разбирам от форума, а не от тях и да има някакви предупреждения. Хеей пичове, имаме промени, възможно е до еди кога си докато влезе в сиал еврото а изпитваме затруднения, ала бала...
 

Горе