СЕО БГ
Well-Known Member
Мисля тая тема, да я оставим за Български рекорди по ТЪПИЗЪМ по абсурдни случаи с компании, администрации, държавни учреждения и знам ли, квот дойде.
За първия Rekord na MIHES деееебелата книга - Български рекорди по ТЪПИЗЪМ се присъжда на - Борика.
Живеем в 21-ви век, ера на електроника, комуникации, свръх мега гига оооо мега интернет, много автоматизации и тем подобни. Но искам да Ви кажа, че една компания ВЪПРЕКИ, че предлага съвременна услуга от тази ера, отказва да е все пак качествено встъпила в нея. Но как да подобрим решаването на проблеми? Ами... много просто, като НЕ ГИ решаваме!
В случая, попаднах на уникален, топ, гига, мига оооо мега съпорт от тяхна страна. Звъни се по телефона ( клиента звъни ) И те му казват " Ами за да ви окажем съдействие, трябва да напишете официално искане, подписано с електронен подпис и пратено по имейл. Разбира се, никъв контакт с ужкимските отговорници за неговата фирма ( всъщност две фирми разпределени за няколко онлайн магазина ). Та всичко му разчита, особено фирмата с най-големия поток от клиенти от онлайн разплащанията. След ъпдейт на Wordpress ( и не само ), техния плъгин отказа... Тръгваш да плащаш, страницата от тяхна страна не зарежда а директно ти бие шута и те връща в трета глуха с " Плащането не е успешно" от уърдпрес. Пишем имейли там, цепим се от цъкане тука два дни с нулев резонанс ( а за по-маловажния сайт чата е от седмица и проблема е същия). Другия сайт е със съвсем различна структура и плъгини, но след новия Wordpress ... е туй. греда..... Та всичко мълчи, съпорт нема.... Да се върнем назад с 30 години...
За първия Rekord na MIHES деееебелата книга - Български рекорди по ТЪПИЗЪМ се присъжда на - Борика.
Живеем в 21-ви век, ера на електроника, комуникации, свръх мега гига оооо мега интернет, много автоматизации и тем подобни. Но искам да Ви кажа, че една компания ВЪПРЕКИ, че предлага съвременна услуга от тази ера, отказва да е все пак качествено встъпила в нея. Но как да подобрим решаването на проблеми? Ами... много просто, като НЕ ГИ решаваме!
В случая, попаднах на уникален, топ, гига, мига оооо мега съпорт от тяхна страна. Звъни се по телефона ( клиента звъни ) И те му казват " Ами за да ви окажем съдействие, трябва да напишете официално искане, подписано с електронен подпис и пратено по имейл. Разбира се, никъв контакт с ужкимските отговорници за неговата фирма ( всъщност две фирми разпределени за няколко онлайн магазина ). Та всичко му разчита, особено фирмата с най-големия поток от клиенти от онлайн разплащанията. След ъпдейт на Wordpress ( и не само ), техния плъгин отказа... Тръгваш да плащаш, страницата от тяхна страна не зарежда а директно ти бие шута и те връща в трета глуха с " Плащането не е успешно" от уърдпрес. Пишем имейли там, цепим се от цъкане тука два дни с нулев резонанс ( а за по-маловажния сайт чата е от седмица и проблема е същия). Другия сайт е със съвсем различна структура и плъгини, но след новия Wordpress ... е туй. греда..... Та всичко мълчи, съпорт нема.... Да се върнем назад с 30 години...
Последно редактирано: