SEO 2013 линк схеми

Desisslava Dimitrova

Active Member
Според едно от последните изменения в алгоритмите, Гугъл наказва за:
1. Покупко-продажба на линкове;
2. Размяна;
3. Отчасти и гест блогинга;
4. Автоматизиран събмит в много директории;
5. Всякакви неестествени връзки, които не са тематично свързани със сайта ви;
6. Реклами под формата на текст;
7. Сайтове с лошо съдържание и линкове;
8. Връзки в джаджи;
И още подобни. За справка, вижте оригинала.


Което ме навява на мисълта, вместо да правим събмит по разни директории и социални мрежи или да се опитваме да купуваме линкове, дали не е по-добре към сайта да се направят субдомейни, които да се пълнят със съдържание и по този начин да се набавят добри линкове?
От това, което прочетох си мисля, че трябва да има публикуване на статии в световните социални мрежи, много умерен гест блогинг в тематични сайтове, без да се разменят линкове и никакъв събмит по директории, освен ако не са тясно свързани с тематиката на сайта.

А и има промяна в PR, вижте тази таблица.
Аз поне го разбирам, че вече PR не се влияе от това дали даден сайт има много линкове, а дали линковете са свързани с тематиката на сайта.
 
От: SEO 2013 линк схеми

Току що четох статия по този въпрос, писана от Евгени Йорданов. Ще получиш много отговори на твоите въпроси. Прочети статията.
 
От: SEO 2013 линк схеми

Току що четох статия по този въпрос, писана от Евгени Йорданов. Ще получиш много отговори на твоите въпроси. Прочети статията.
Да, видях я. Но май нямаше информация за субдомейните.
Това е мое мнение де, но мисля, че резултатът няма да закъснее. Направих си експеримент преди около 10 дни. Една от статиите от основния сайт, която ми носи трафик, я линкнах към субдомейн, а субдомейна линкнах към основния сайт и резултатът беше класиране на статията с 10 позиции напред.
 
От: SEO 2013 линк схеми

Не знам, много хора отписват влиянието на събмита в социалните мрежи, но има не малко връзки от тях, които по ключови думи са по-добре класирани от самия линк, който съм събмитнал....как става това не знам...но като цяло не мога да си обесня алгоритъма на гугъл...явно цялата работа, е да се пуска всеки ден ново и уникално съдържание, което ще се класира по един или друг начин по-напред, без да му се прави каквото и да било СЕО...
 
От: SEO 2013 линк схеми

Аз пък продължавам да използвам и директории за статии, и гест постове, и sidewide links. Разбира се умерено и само в най-таргетирани и ниш сайтове, но както е написано по-горе, главната цел на всеки трябва да е редовен ъпдейт с уникално съдържание и много качествени social signals. С тази стратегия и добра линк пирамида съставена само от качествени web 2 сайтове + 200-300 блог коментара класирането на средна ключува дума и няколко longtails фрази е в кърпа вързано. Качество пред количество, това е което иска Гошо.
 

Горе