CODEXGIGAS
Active Member
Здравейте. Имам няколко въпроса. Нов съм и скоро регистрирах ЕООД, взех документите и сега не съм наясно какво се случва. Бизнеса ми е онлайн и нямам никакъв физически допир до клиентите ми, което означава, че касов апарат не ми трябва. Бизнеса ми е свързан с Консултантски Услуги. Бизнеса ми първите няколко години ще се развива само в фейсбук с трупане на аудитория, докато фейсбук не умре и тази аудитория не се насочи някъде в сайт или блог. Фирмата не е регистрирана по ДДС, защото не смятам да правя над 50 000 лв за 12 месеца.
Искам да намекна, че нищо не разбирам от фирми и счетоводства. Счетоводителите така или иначе ще ми обяснят всичко, но искам да съм подготвен.
Като цяло се интересувам, след като получих документите за фирмата от къде да започна.
Както ви казах в момента разполагам с едни документи, че имам фирма и един печат.
Въпрос #1 : Първо ще търся счетоводител. Счетоводителя може ли да ми оправя осигуровките и да осчетоводява паричните преводи по еконт, изипей и банков път ? В случая като получавам преводи по тези 3 метода от мен какво се изисква да предоставям на счетоводителя всеки месец ? Имам идея да направя клиентски акаунти в Еконт и Изипей, така че, когато има преводи да ги екстрадирам към банковата ми сметка, та да е по-лесно осчетоводяването на документите. Тук какво ще ме посъветвате?
Въпрос #2 : В момента банковата ми сметка е набирателна, трябва да отида в банката и да им кажа да ми я направят разплащателна. Добра идея ли е да пусна всички разплащания с клиенти към тази сметка ?
Въпрос #3 : Сега като имам документите за фирмата, трябва ли да се регистрирам още някъде, че тази фирма да започне да действа по своята дейност. Регистрация към търговския регистър, НАП, Електронна търговия ? Как да активирам тази фирма, че да работи ? Малко е смешно, но това е.
Въпрос #4 : "Защита на личните данни". Аз ще работя сам, няма да имам работници. Ще работя само и единствено в фейсбук. Тук трябва ли ми някаква си "Защита на личните данни"? Единствените данни, които ще имам ще са от клиенти, които са ми заплатили.
Въпрос #5 : Сериозен разход ще ми е Рекламата в фейсбук, защото ще е много голяма за мен. Рекламата горе долу ще ми излиза от 2000 до 3500 лева на месец. Мога ли да използвам този разход, за да ми го приспадат от данък печалба ? Как става това ? И как се въвеждат настройките, че да взимам фактури от фейсбук за рекламите ми ?
За сега това са ми въпросите. Ако има нещо добавяйте и вие. Напълно неук съм в тази сфера и си го признавам. За това нека да няма хейт, а да свършим малко работа. Моля, високо образовани шибаняци с голямо самочувствие и надменност, които се изразяват в коментари със състав от две думи, да не пишат в темата.
Искам да намекна, че нищо не разбирам от фирми и счетоводства. Счетоводителите така или иначе ще ми обяснят всичко, но искам да съм подготвен.
Като цяло се интересувам, след като получих документите за фирмата от къде да започна.
Както ви казах в момента разполагам с едни документи, че имам фирма и един печат.
Въпрос #1 : Първо ще търся счетоводител. Счетоводителя може ли да ми оправя осигуровките и да осчетоводява паричните преводи по еконт, изипей и банков път ? В случая като получавам преводи по тези 3 метода от мен какво се изисква да предоставям на счетоводителя всеки месец ? Имам идея да направя клиентски акаунти в Еконт и Изипей, така че, когато има преводи да ги екстрадирам към банковата ми сметка, та да е по-лесно осчетоводяването на документите. Тук какво ще ме посъветвате?
Въпрос #2 : В момента банковата ми сметка е набирателна, трябва да отида в банката и да им кажа да ми я направят разплащателна. Добра идея ли е да пусна всички разплащания с клиенти към тази сметка ?
Въпрос #3 : Сега като имам документите за фирмата, трябва ли да се регистрирам още някъде, че тази фирма да започне да действа по своята дейност. Регистрация към търговския регистър, НАП, Електронна търговия ? Как да активирам тази фирма, че да работи ? Малко е смешно, но това е.
Въпрос #4 : "Защита на личните данни". Аз ще работя сам, няма да имам работници. Ще работя само и единствено в фейсбук. Тук трябва ли ми някаква си "Защита на личните данни"? Единствените данни, които ще имам ще са от клиенти, които са ми заплатили.
Въпрос #5 : Сериозен разход ще ми е Рекламата в фейсбук, защото ще е много голяма за мен. Рекламата горе долу ще ми излиза от 2000 до 3500 лева на месец. Мога ли да използвам този разход, за да ми го приспадат от данък печалба ? Как става това ? И как се въвеждат настройките, че да взимам фактури от фейсбук за рекламите ми ?
За сега това са ми въпросите. Ако има нещо добавяйте и вие. Напълно неук съм в тази сфера и си го признавам. За това нека да няма хейт, а да свършим малко работа. Моля, високо образовани шибаняци с голямо самочувствие и надменност, които се изразяват в коментари със състав от две думи, да не пишат в темата.