Не знам точно за какво говорим, но всеки с желание да научи нещо и да го превърне в материал, не е нещо много велико нещо. И реално е достатъчно да пренесе информация по нормален и лесно за възприемане начин. Вече, ако ще се влиза в детайли и подробности, е друго. Аз като наемам контент райтър гледам да създаде нещо на повърхността, а за детайлите си оставам сам или някой, който се занимава, за да си го опише по-професионално. Ще бъдеш доста изненадан, но много контент райтъри пишат на база прочетено и разбрано, а не на пробвано и проучено от първо лице. Примери много, като за един се сещам конкретно - това е за сферата с отслабване. Не ги пишат хора, пробвали всяка диета, но такива които са чели, проучили до някъде и пишат, взимайки базата и от други места разбира се. Да яко е да си специалист и да си пишеш сам всичко. Това е в случаите, в които е някой голям световен блогър с много почитатели. За обикновените хора, които искат да се сдобият със статия, с цел да я плеснат на блога си за съдържание просто или някъде другаде, за да извлекат няколко линка е друго.
Ако ще пробваш нещо, за което ще пишеш, говорим вече за ревю на продукт, за сериозно проучване и определено за доста по-стойностно съдържание от това, някой да прочете 2-3 статии, 1-2 ревюта и да синтезира най-важното, макар, че съм виждал и случаи да се получава и по-добре. Защо ли. Защото потребителя го мързи, и колко по смляна и точна информация получи, толкова по-добре. 90 процента от маркетинг идеята е хвалене на продукта и представянето му като най-великото откритие след пелецилина. Останалото е стигане до потребителя, за да го прочете и вземе 'умното' решение. Измама е много силно казано, аз го наричам 'напомпване'. Което е някъде на границата. Измамата е да получиш нещо, което тотално не е това, което си искал. Съмнявам се такива търговци да оцеляват дълго време.
И за бойлера...ако производителя не е написал сам на инструкциите, които ги има сигурно в интернет, на какво разстояние хваща устройството, то кофти работа. Мисля, че контент райтъра е най-малкия проблем вече. Ако някой в интернет не се е похвалил, че си е взел бойлер, до който еди какъв си обхват с мобилния си телефон, значи света не отива на добре. А ако не го пише и сайта на производителя, или някой от официалните му търговци, значи и тия толкова могат да продават, като това им е водеща характеристика.