той е длъжен да отговори в рамките на няколко дни (не си спомням вече) - ако си започнал диспут за връщане на парите по дадена причина отсреща трябва да ти издаде пълен рефунд или да продължи диспута!
Няма трикове...купих от tinydeal телефон за 7 годишната ми дъщеря / копие на iPhone /. В сайта им на описанието на телефона и снимките към описанието пише и се вижда че телефона има българско меню, има Opera, възможност за инсталиране на игри, и един куп други екстри в менюто. Когато получих телефона и половината нямаше от това което пише на техният сайт...няма бг меню, опера, гугъл мапс и менюто и функциите на телефона са орязани.
Така че аз съм платил за нещо...което после се оказа че и половината няма от това за което съм платил.
Колеги, тайната е в това да блъфирате и плашите яко продавача. Нищо не губите, като преувеличавате нещата и го плашите. Започвате със заплахи, че ще ги съдите, ако не върнат желаната от Вас сума(претендирайте най-малко за 50% от стойността на покупката и никакво връщане на продукта!). Кажете, че подадете жалба за измама(продукта не отговаря на характеристиките или като цяло на описанието) в полицията и в европейската комисия за защита на потребителя. Освен това споменете за жалба към China International Commerese Asociation - много се плашат от тях, те са като българското КЗП, но при тях не се разминават само с глоби и има много по-сериозни санкции. Дръжте си на правата и не отстъпвайте. Клиента винаги е прав, особено ако китаеца се прави на шут! УСПЕХ!
Благодаря за помоща . Продължавам да водя спора , а и те продължават да искат да поема разходите за връщане като ми разправят че струвало 5 долара. Истината е че струва 40 кинта ама защо да ги давам... Казах им да ми върнат парите и ще им изпратя продукта.