Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

wood

Well-Known Member
Някой пускал ли е диспут в PayPal...и как се процедира.
Пуснах диспут към tinydeal преди четири дни, но до този момент никакъв отговор или реакция от tinydeal. Как да процедирам по натам.
 
От: Диспут в PayPal

той е длъжен да отговори в рамките на няколко дни (не си спомням вече) - ако си започнал диспут за връщане на парите по дадена причина отсреща трябва да ти издаде пълен рефунд или да продължи диспута!
 
От: Диспут в PayPal

той е длъжен да отговори в рамките на няколко дни (не си спомням вече) - ако си започнал диспут за връщане на парите по дадена причина отсреща трябва да ти издаде пълен рефунд или да продължи диспута!

Ами той ми отговори, да му върна телефона и той щял да го преинсталира...но всичко да е за моя сметка / ще ми излезне колкото да си купя още един телефон /. Интересуваше ме след като неможем да решим проблема между нас, как да продължа напред с диспута. Какви са процедурите....
 
От: Диспут в PayPal

Ако си получил нещо друго ,което не си очаквал,а в сайта не го пише ще ти върнат парите. Телефона остава за тебе ;Д
 
От: Диспут в PayPal

Сега получих имейл от тях в който пишат че ако не съм доволен от телефона могат да ми въстановят част от сумата. Но не се посочва каква сума...
 
От: Диспут в PayPal

продължи да водиш диспута в случай, че ни си съгласен на тоз вариант и настоявай за това което искаш - виж на продавача каква е политиката му за връщане и размяна (най-добре пусни един пост тук точно за какво става въпрос, че така не мога да преценя) - разбрах, че си си купил телефон, но той не работи или работи, но не отговаря на описанието в сайта им? Аз съм водил доста такива диспути, но като продавач и съм се нагледал на такива трикове от страна на купувачите.
 
От: Диспут в PayPal

Няма трикове...купих от tinydeal телефон за 7 годишната ми дъщеря / копие на iPhone /. В сайта им на описанието на телефона и снимките към описанието пише и се вижда че телефона има българско меню, има Opera, възможност за инсталиране на игри, и един куп други екстри в менюто. Когато получих телефона и половината нямаше от това което пише на техният сайт...няма бг меню, опера, гугъл мапс и менюто и функциите на телефона са орязани.
Така че аз съм платил за нещо...което после се оказа че и половината няма от това за което съм платил.
 
От: Диспут в PayPal

Води си диспута, тъй като за тях е по-добре да ти върнат всичките пари и да останеш доволен, иначе може да им замине акаунта
 
От: Диспут в PayPal

Няма трикове...купих от tinydeal телефон за 7 годишната ми дъщеря / копие на iPhone /. В сайта им на описанието на телефона и снимките към описанието пише и се вижда че телефона има българско меню, има Opera, възможност за инсталиране на игри, и един куп други екстри в менюто. Когато получих телефона и половината нямаше от това което пише на техният сайт...няма бг меню, опера, гугъл мапс и менюто и функциите на телефона са орязани.
Така че аз съм платил за нещо...което после се оказа че и половината няма от това за което съм платил.

@wood - нямам предвид теб, че се опитваш да прилагаш някакъв трик, в случая ти си потрапевш това го разбирам!

ок, тогава напиши в диспута, че продукта, който си купил не отговаря на описаните техн. параметри и искаш да го върнеш - не да го размениш! Също, че искаш сумата да ти бъде възтановена на 100%. Аз им разгледах политиката за връщане и размяна - няма такава! Има някакво подобие в контекст "ако сте получили продукт, който не отговаря на описанието, изпратете снимки или видео на продукта". Мръсните китайци много яко се опитват да се измъкнат.

Така ето моя съвет - опиши по горе ситуацията, като наблегнеш, че си получил продукт, който не отговаря на техн. параметри в описанието, а отговаря единствено на външен вид, затова искаш да ти върнат парите, а ти върнеш продукта (не упоменавай за чия сметка).
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Здравейте и аз има подобен проблем. Преди 2 дена си получих телефона от TD , но не се зарежда. Пуснах диспут в пейпал като написах, че телефона не се зарежда и съм опитал с различни кабели също така и през компютъра, но продължава да не може да се зареди. От тук нататък какво следва ?
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Колеги, тайната е в това да блъфирате и плашите яко продавача. Нищо не губите, като преувеличавате нещата и го плашите. Започвате със заплахи, че ще ги съдите, ако не върнат желаната от Вас сума(претендирайте най-малко за 50% от стойността на покупката и никакво връщане на продукта!). Кажете, че подадете жалба за измама(продукта не отговаря на характеристиките или като цяло на описанието) в полицията и в европейската комисия за защита на потребителя. Освен това споменете за жалба към China International Commerese Asociation - много се плашат от тях, те са като българското КЗП, но при тях не се разминават само с глоби и има много по-сериозни санкции. Дръжте си на правата и не отстъпвайте. Клиента винаги е прав, особено ако китаеца се прави на шут! УСПЕХ!
 
Да, действа се преди това на ниво ПРОДАВАЧ, защото те клекват бързо. Все пак този PayPal му е връзката между парите и него. Има и други, но нека не се лъжем, това е топ метода и най-ползвания от търговците.

В САЩ е направо ужас. Когато клиента нещо не е доволен, дупе да ти е яко. Там си имат и един BBB, който дава ревюта на бизнеси и търговци. Имат си защита от банките, от PayPal и от къде ли не. Там, ако някой тръгне да прецаква (умишлено или неумишлено), майката му се разкатава. То и тук е започнало това гледам, но там е на едно доста брутално ниво. Смей да се гъбаркаш с клиентите си. :) Направо излиташ от пазара.

За това, в заключение, не е нужно да се стига до PayPal. Просто свържете се с търговеца, кажете му какъв проблем имате и после почнете да му обяснявате какво следва, ако се направи на интересни.
 
От: Re: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Мерси за инфото. Аз искам да си им върна телефона, а те на мен парите, защото никой майстор не се навива да ми го прави ...
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Да съм си платял доставката до Китай... но тя ще е по скъпа от самия телефон .. тея нормални ли са ?
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Обясни им го, че доставката им струва колкото телефона и им кажи да ти върнат цялата платена сума за телефона. Особено ако телефона е реплика, наблягай на заплахите, че ще ги докладваш на официалната марка. Продължи спора докрай и няколко дена преди затварянето на диспута ескалирай. При ескалирането като коментар към Пейпал също накратко им обясни ситуацията и кажи, че и Пейпал ще ги докладваш, ако не ти помогнат със случая, защото те се явяват като арбитър и трябва да помогнат на потърпевшия. Това е като цяло, аз имам над 100 диспута досега и с тези трикове най-бързо се приключва спора. Поздрави!
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Колеги, тайната е в това да блъфирате и плашите яко продавача. Нищо не губите, като преувеличавате нещата и го плашите. Започвате със заплахи, че ще ги съдите, ако не върнат желаната от Вас сума(претендирайте най-малко за 50% от стойността на покупката и никакво връщане на продукта!). Кажете, че подадете жалба за измама(продукта не отговаря на характеристиките или като цяло на описанието) в полицията и в европейската комисия за защита на потребителя. Освен това споменете за жалба към China International Commerese Asociation - много се плашат от тях, те са като българското КЗП, но при тях не се разминават само с глоби и има много по-сериозни санкции. Дръжте си на правата и не отстъпвайте. Клиента винаги е прав, особено ако китаеца се прави на шут! УСПЕХ!

не мога да намеря контакти на тзи агенция, да им пусна сигнал за измама?
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Благодаря. За момента ми отговарят само на имейл а не в пейпал. Но аз снощи пуснах диспута така че ще изчакам до понеделник да видя дали ще ми отговорят. Ако не пак ще пиша в пейпал ще изчакам още малко и ако пак няма отговор ще ескалирам.
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Води комуникацията през PayPal зада има история. Иначе на мейли не можеш да използваш разговорите като доказателство и PayPal да ги вземе в предвид.
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Благодаря за помоща :). Продължавам да водя спора , а и те продължават да искат да поема разходите за връщане като ми разправят че струвало 5 долара. Истината е че струва 40 кинта ама защо да ги давам... Казах им да ми върнат парите и ще им изпратя продукта.
 
Благодаря за помоща :). Продължавам да водя спора , а и те продължават да искат да поема разходите за връщане като ми разправят че струвало 5 долара. Истината е че струва 40 кинта ама защо да ги давам... Казах им да ми върнат парите и ще им изпратя продукта.

То с PayPal, бързо ще го решат казуса. Обикновено в полза на клиента. А за тези търговци това е голям, ама много голям минус. Записва се в историята и ако има още такива, чао, довиждане, лека вечер.
 

Горе