Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Paypal е най гадната система за плащане която може да се използва
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Не знам от колко време работиш с тях, но аз използвам PayPal от 9 години и ИЗОБЩО не съм съгласен с теб!
 
От: Пускане на Диспут в PayPal - Купувач!

Здравейте, получих едни VR очила, които си бях поръчал преди месец и нещо, получава се разноочие и искам да пусна диспут за refund, тъй като от очилата нищо не става.
Все още не съм дал feedback на продавача, как да процедирам? Мястото от което направих покупката е Ebay.
 
Това си е наглост вече - получил телефон, но нямало Опера и за това си иска парите обратно. Нямало и българско меню: дай го на детето ти с английско меню, да научи малко език, след 15 години ще изкарва повече пари от лапетата на които бащите им са им купували менюта на български. Не е толкова трудно да си ги инсталираш нещата, които ги няма описани там, но е по-лесно да вземеш безплатен телефон.

Аз вече заради такива калпави купувачи, които пускат диспути 1 час след като мигне тракинг кода, че стоката е доставена, на никой не давам рефунди. Един тарикат получава два чифта обувки за 120 долара и след 5 минути пуска диспут, че не ги получил, PayPal клякат и аз вътре 120$ и нерви. На другия ден някаква получила си тениската, обаче размера й бил голям, защото била унисекс, пък тя очаквала дамска - а то таблицата с размерите само дето отпред на тениската я няма напечаатана. Минава се ден, някаква пише как не си получила продукта, завалията ми тя, а той от три дни доставен.

И заради такива пишман тарикати на които им трябват безплатни телефони и тениски, ощетявам и хора с нормални проблеми, когато такива има, защото няма как да знам кой е лъжливото овчарче.

В случая си донякъде прав, обаче честно казано това, което си получил, е до голяма степен очаквано, спрямо мястото, от което си го купил. Като искаш перфектен телефон - знаеш от къде се купуват и колко струват. Аз не знам някой да си купува неща от Китай и да очаква да са като на снимката, не и хора, които не са пълни наивници.

Жалко, че има толкова много хора, които така любезно съветват как да се експойтне системата на PayPal, за да се ограби някой търговец с цялата сума за телефона, а не някакъв символичен рефунд, което е честното в тази ситуация. Един ден този капризен клиент ще купи и от вас, и вие ще потънете 50-100 кинта, и много пъти по 50-100 кинта... защото тарикатите ще продължават да търсят далаверата, докато минава номера.
 
Аз не знам някой да си купува неща от Китай и да очаква да са като на снимката, не и хора, които не са пълни наивници.
Това са пълни глупости. Изречени от човек, който уж продава, си е тотално неадекватно.
Има неща и Неща от Китай. ;)
 
Нещата за които ти говориш се купуват на едно на място. Нещата за които аз говоря знаем от кои сайтове се купуват, от кого и защо.

Има причина да продавам тези неща, вместо да ги купувам за себе си. Интересно каква ли е тя.

На мен при дропшипинга също ми се налага да си рефундвам поръчки понякога, когато китаеца омаже работата с това какво е в кутията, грешен размер, продукт, или особено като се направят на тарикати и ми приберат 5-те долара без да пуснат e-Packet. Обаче никога досега не съм рефундвал от китаец нещо, което има 'очаквана' разлика спрямо описанието/снимката, дори клиента да е успял да ме вътри с цялата сума за поръчката на съответния продукт.

Но все си има различни търговски принципи. Някои си поемат последствията от действията, други искат все да са отгоре на нещата. Аз към последните не пращам поръчки дори да съм сигурен, че стоката е по-перфектна и от това, което очакват, просто защото някой като е некоректен, винаги ще намери за какво да се хване.
 
Все тая. С "предприемачи" търсещи си извинение да си подарят безплатно телефонче от Китай аз взимане-даване неща да имам така или иначе.
 
Жалко, че има толкова много хора, които така любезно съветват как да се експойтне системата на PayPal
И на мене това ми направи впечатление. Пък е предприемачески форум иначе.
ПС> Винаги първо търсете начин да се разберете с търговеца. Когато не става и не разбира от дума, или пък е очевидно, че е измамник, чак тогава ползвайте инструментите за оспорване на трансакцията, било то диспут или chargeback. Това са инструменти за крайни случаи. В противен случай просто си затваряте врати към бизнеси/търговци за които сега си мислите, че не ви трябват, но вбъдеще може нещата да се променят. И от опит мога да споделя, че ПейПал изобщо не са безразлични към потребителите, които често пускат диспути, така както не са безразлични към търговците. По-добре да не го разбирате по трудния начин.
 
Последно редактирано:

Горе