Съвет за кола на старо

Twis7

Active Member
Ето, че дойде момента в който събрах заветните 3 бона. Заделил съм ги за автомобил, втора ръка разбира се. Спрял съм се на пежо 206, харесвам и фиат браво. Вие как мислите. А и от къде е най-изгодно да си взема, каква е процедурата по прехфърлянео. От Благоевград съм.. Тук има такива къщи за употребявани автомобили, ама приятели ми казват, че са големи измамници.
ДИЛЕМА :(
 
От: Съвет за кола на старо

Най ще си на далавера, ако намериш от някой познат да си вземеш. Така ще знаеш аджеба какво купуваш, а не да ти кажат едно и след един месец - основен ремонт...

Аз така намазах зверски с 1 мерцедес и съм много доволен! :)

Ходих по къщи сумати време всичко за 2-3 бона трака, не движи като хората... Не си заслужава...

Лично мнение!
 
От: Съвет за кола на старо

Баща ми казва, колата е като жената, какво ти се падне, ама надаа късмета ми никога не работи за мен, така че ще трябва да се търси здравата
 
От: Съвет за кола на старо

Спрял съм се на пежо 206, харесвам и фиат браво.(
Момче купи си НЕМСКА КОЛА,ако не искаш да станеш благотворително дружество на някой сервиз.Какво е това пежо и фиат?Предполагам са някаква нова марка прах за пране..
 
От: Съвет за кола на старо

Немска кола за 3 бона... освен некое бмв 96-та и да не излизам от бензиностанцията :D
 
От: Съвет за кола на старо

Тези митове за немските, френските, италианските, японските и прочие коли, са абсолютни глупости. Карал съм най-различни коли, служебни и лични, между които абсолютни бараки, велии НЕМСКИ коли, и много по-добри, представи си, ЯПОНСКИ и даже КОРЕЙСКИ коли. Така че гледай добре и мисли, и не робувай на митове и не слушаи всякакви такива "разбирачи" като мен, дето ти пълнят главата с глупости :)
 
От: Съвет за кола на старо

Препоръчвам сеат ибиза...купето испанско ,всичко вътре е немско на фолксваген.Евтини части и подръжка.
 
От: Съвет за кола на старо

Да, това с немските коли е пълна глупост. Важно е в какво състояние е колата и как се поддържа. Аз съм имал 2 фиата, които карах по около 3 години и съм доволен, не съм имал никакви сериозни проблеми.
 
От: Съвет за кола на старо

А бе след като сменяхме 1 час 3-ма човека акомулатора на едно ФРЕНСКО РЕНО,
повече мнения от рода "не робувай на митове" не приемам!!! Беше наврян под решетките
където са чистачките пред предния джам. Няма вадене просто.
Моя на БМВ-то си е на чисто и сухо в багажника ;) Ако се наложи отварям и го сменям за 1 мин. БЕЗ ДА СЕ ЦАПАМ дори....

А за Фиат няма какво да си говорим! Немеца си е немец. Имам немска кола, немски оръжия, немски инструменти и т.н.
Всичкото е перфектно, мислено от инженери!!! Това е. Не някакви недоразумения на автомобилната индустрия!!!

Отделно на тия Фиятчета смешни, 2-ма колеги пукат картери вече, понеже картера е ПО-НИСКО от предния мост..... БЕЗ КОМЕНТАР просто......

Това ако го е мислил инженер, аз съм ядрен физик....

За тия пари ти препоръчвам нещо на Фолксваген групата ;)

Карам си Бавареца и ми дреме за летящите кокушарници, дето са ги мислили
някакви хора, които са си мислели, че са инженери!!!!

P.S. На тая 5-ца, с която съм в момента имам навъртени над 100 000 километра на бензин ;)
 
Последно редактирано:
От: Съвет за кола на старо

Намери си някой познат, приятел дето разбира и го помоли да ти съдейства, като оглеждаш автомобил. Марка и държава няма значение, защото за 3 бона каквото и да вземеш все ще е дърто. Имай в предвид следното: Никоя кола дето се продава в България не е на реалните си километри. Освен чисто новите разбира се. Тия филми, дето я е карала само някаква баба с Швейцария и не е излизала от гаража вече всички ги знаят. Също така да знаеш, че винаги ще излезе нещо за дооправяне, така че си предвиди да ти останат някакви пари.
 
От: Съвет за кола на старо

zack от това което си написал разбрах само, че не знаеш как се пише акумулатор и какво е инженер. Само при немските коли са инженерите, другите ги правят в някоя пещера, карай бавареца и се смей на кокУшкарниците покрай теб, ГОУЕМ си.
 
От: Съвет за кола на старо

Това за километрите си е баш така :D Аз като купувах тая, бързах много, че ми трябваше
кола след като размазах предната :D та я видях набързо, закачих компа да я прегледам
и както се очакваше километража мармалад.... Ония така я бяха омазали, като са
се опитвали да го препрограмират, че.... Ама иначе колата ставаше та така.

Километрите не са от толкова голямо значение, ако колата е поддържана и карана като хората.

Виждал съм коли на 400 000 километра в по добро състояние от такива на 100 000 :D

А пък служебните в БГ какво им причиняват, просто не е истина :D
 
От: Съвет за кола на старо

Добре де. Вярно е, че съм объркал, но все пак не съм на литературен конкурс :D Ти нямаш ли друга работа :D
 
От: Съвет за кола на старо

Намери си някои познат в автокъщите или на някои твои приятел познат и така иди иначе на 80% ще вземеш кола боклук. Ако идеш при познат и си сигурен че няма да те излъже те по принцип знаят какви коли влизат в съседните автокъщи кои са добри и кои са направени да изглеждат добре. Другият вариант е от приятел да вземеш нещо но рискуваш да се изпокарате ако те поизлъже нещо.

Отностно колите, вземи нещо което няма да ти гори!!!!

Пежо 206 - добре си се спрял на това пежо 1.4HDI гори 4-5 градско това е най-икономичния двигател на пежо! НО имат слаби предни и задни мостове и се чупят доста често из нашите пътища.
Golf 3 1.9TDI - колкото и селско да ти звучи няма да сбъркаш ако вземеш такъв голф и ще ме споменаваш с добро. Колата върви адски много и гори 5-6 градско.
Opel Astra 1.4I - Аз си взех такова за доста по малко пари от твоите единственото с което мога да го похлавя е че има евтина подръжка, не ми гори много и си го тваря с доста хора понеже има място.
Също удачен вариант е Honda Civik но не мога да ти дам конкретни данни имам познати с такава кола и са доста доволни само това мога да ти кажа.

Относно бавареца: и аз щях да си вземам баварец 5-та серия докато не разбрах че смяната на целия съединител струа 2 бона :) Така че ако мислиш че имаш пари да го зареждаш и да сменяш от най-скъпите части и консумативи вземи бавареца. :)
 
Последно редактирано:
От: Съвет за кола на старо

Аз си взех колело и си обикалям с него, излиза доста икономично и частите не са скъпи. Няма данък, винетка и гражданска отговорност :)
 
От: Съвет за кола на старо

Като изключително пристрастен ще ти кажа за тези пари да си вземеш една астра Г (като полицейските) с мотор 1.6 моноинжекция сложи и газ и си карай. За първа кола това ти е идеално даже още по добре ще е да си намериш запазена от старият модел хем по евтино ще ти излезе.
Това за пежото и фиата си го избий от главата на момента един много стар лаф гласи че където правят спагети и минети коли не могат.
 
От: От: Съвет за кола на старо

един много стар лаф гласи че където правят спагети и минети коли не могат.
Това кърти8)

А там където се е правило сапун и предстои отново да се прави коли могат ли да се произвеждат? :p

Нищо не казвате за руската кола, да не би защото тя е като руската жена и без пари да ти я дават бягай далече:lol:
 
От: Съвет за кола на старо

Немска кола за 3 бона... освен некое бмв 96-та и да не излизам от бензиностанцията :D
Вярно е че за 3 бона няма голям избор,но бмв-та просто са една класа над останалите.Изключително надеждни автомобили.


Нали знаете,че споровете за коли са винаги много ожесточени:twisted::wink:
 
Куп глупости ти наговориха, ама ако купуваш кола на 10+ години, както си приготвил 3000, може да си заделиш още толкова за ремонти.
 
От: Съвет за кола на старо

Аз продължавам да държа ,че си има разлика между немска/японска кола и примерно френски.Естествено че от значение и колко е поддържана.Но моето сеатче определено не е най-поддържаното(да не кажа занемарено) и продължава да не дава ядове.Има доста примери с други коли дето въпреки ,че се поддържат се чупят разни работи.Също така Сеата с метан ми дава 8 лв на 100 км.При тия скъпи цени на бензина /дизела се замисли като купуваш за алтернативно гориво(газ,мета) че тая кола не е само да я купиш,трябва и да я караш.Успех с продажбата и после кажи кво си купил и доволел ли си.
 

Горе