Конкуренцията в България е доста ниска в eCommerce нишата, така че с добър продукт и правилна стратегия такива резултати не са неочаквани.
Ясно беше, че през Ноември хората ще са готови да харчат пари заради:
Това бяхме планирали за тях, но пропуснахме фаза 1:
Phase 1: Primer Sale | November 1 - 8
Оферти, които можем да пуснем:
Оферти, които можем да пуснем:
Оферти, които можем да пуснем:
Тук е важно да обявим крайна дата, до която хората трябва да си купят, за да им дойде поръчката навреме за Коледните празници. Оферти, които можем да пуснем:
Нова година, ново аз. Последното намаление за годината, като тук ще се опитаме да създам история около това как нашия продукт ще помогне на хората да постигнат новата си идентичност, която целят през новата година.
Оферти:
Тръгнахме доста добре и още първия ден направихме $7к. Последните 2 дена от намаление изпращахме имейли, и направихме по $5к, което също беше доста силно.
На 17.11 спряхме Early Black Friday офертата и пуснахме намалението за Black Friday…
Направихме $18к лева оборот и имахме над 150 поръчки. Най-силният ден откакто брандът е създаден. Офертата беше до -50% на всичко. От тогава насам правим по $4к на ден и над 40 поръчки.
Имаме още 5 дни до края на месеца, ако запазим тенденцията, ще сме имали най-силният месец откакто брандът съществува.
Що се отнася до рекламите - доста проста стратегия.
1 кампания за Early Black Friday Sale
1 основна кампания, която си върви целогодишно, където основно тестваме и scale-ваме криейтиви.
1 кампания за Black Friday Sale.
Структурата за Early Black Friday Sale и Black Friday Sale кампаниите:
Хората все още са готови да се разделят с парите си, за да си купят от вас, така че имате още 1 месец, за да постигнете най-добрата си година.
Дано ви беше полезно.
Ясно беше, че през Ноември хората ще са готови да харчат пари заради:
- Black Friday
- наближаващите Коледни празници и подаръците, които трябва да се купят
Това бяхме планирали за тях, но пропуснахме фаза 1:
Phase 1: Primer Sale | November 1 - 8
Оферти, които можем да пуснем:
- Подарък за всяка покупка
- Gift Boxes
- Намаление само на определена категория продукти
- Цялостно намаление на сайта (по-малкък % от следващите намаления)
Оферти, които можем да пуснем:
- Цялостно намаление на сайта (по-малкък % от това за Black Friday)
- % намаление за определен сегмент от existing customers
- Gift Boxes
Оферти, които можем да пуснем:
- Най-голямото намаление на сайта
- Подарък с всяка покупка
- Удължаване на намалението до края на месеца
Тук е важно да обявим крайна дата, до която хората трябва да си купят, за да им дойде поръчката навреме за Коледните празници. Оферти, които можем да пуснем:
- Подобно на Phase 2 намаление
- Подарък с всяка покупка
- Shipping deadline
Нова година, ново аз. Последното намаление за годината, като тук ще се опитаме да създам история около това как нашия продукт ще помогне на хората да постигнат новата си идентичност, която целят през новата година.
Оферти:
- Подобно на Phase 2 намаление
- Подарък с всяка покупка или някакъв бонус при покупка
- Основният фокус ще бъде върху желаната промяна през новата година
Тръгнахме доста добре и още първия ден направихме $7к. Последните 2 дена от намаление изпращахме имейли, и направихме по $5к, което също беше доста силно.
На 17.11 спряхме Early Black Friday офертата и пуснахме намалението за Black Friday…
Направихме $18к лева оборот и имахме над 150 поръчки. Най-силният ден откакто брандът е създаден. Офертата беше до -50% на всичко. От тогава насам правим по $4к на ден и над 40 поръчки.
Имаме още 5 дни до края на месеца, ако запазим тенденцията, ще сме имали най-силният месец откакто брандът съществува.
Що се отнася до рекламите - доста проста стратегия.
1 кампания за Early Black Friday Sale
1 основна кампания, която си върви целогодишно, където основно тестваме и scale-ваме криейтиви.
1 кампания за Black Friday Sale.
Структурата за Early Black Friday Sale и Black Friday Sale кампаниите:
- 1 ад сет за TOF (exclusions на Website Visitors, IG & Facebook Engagers в последните 180 дни)
- 1 ад сет за Retargeting (Website visitors, IG & FB Engagers в последните 180 дни)
- еднакви криейтиви и в двата ад сета, основен фокус върху намалението.
- по 1 ад сет (Broad targeting) за тестване на новите криейтиви - в момента имаме 4 ад сета, всеки от тях с различни реклами + в някой от тях тестваме 2 основни съобщения (1 за бранда като цяло и 1 за конкретен продукт)
- 3%+ Unique outbound CTR
- $0.3 CPC
- 6.2x ROAS и 8.74x ROAS за двата ад сета, в които тестваме UGC
Хората все още са готови да се разделят с парите си, за да си купят от вас, така че имате още 1 месец, за да постигнете най-добрата си година.
Дано ви беше полезно.