wbg
Active Member
Май скоро ще го бъде: https://stripe.com/global
Точно тези две ниши са много силни! Защото жените никога няма да спрат да търсят кремове и всякакви други извратени продукти.Кофтито е че отказват да работят с хора продаващи козметика и хранителни добавки
- Stripe имат много минимални такси спрямо другите;Някой да хвърли повече светлина. Защо всички така се кефят. Ще прочета сега. Че чак и фирми ще се затварят.
А %-та който си спират как са спрямо ePay?- Stripe имат много минимални такси спрямо другите;
- Позволява клиентите ти да попълват данните на картата си директно от твоя уеб сайт т.е не ги пренасочва към тяхна страница.
- Работят с всички видове карти включително и Maestro (Белгия, Германия, Холандия издават на клиентите си карта тип bancontact и при попупка трябва да сложиш картата си в четец откъдето да ти генерира код за плащане)
Имам 2 фирми едната е в Белгия която работи за основният ми бизнес и една в UK която използвам за 2 онлайн магазина.
Когато Stripe започнат да приемат български бизнеси ще закрия фирмата ми в UK и ще открия нова в България и така разходите ми за обслужване на дружеството ще паднат най-малко с 50% и така ще имам възможността да намаля продажната цена на продуктите ми.
Дропшипърите в Shopify вече няма да се налага да правят гимнастики с фирми в Delaware и т.н.
Просто откъдето и да го погледнеш Stripe ни отварят големи възможности за бизнес.
За съжаление никога не съм имал допир до бизнес ePay акаунт защото до момента не съм имал проекти които са насочени към България.А %-та който си спират как са спрямо ePay?
Защото и при нашите има опция да си въвеждаш картата в сайта - Доминос България го използват - при това ти се запазва картата за следващи пазарувания.
Естествено имат много по-малко екстри от другите, но ако ти трябва за нещо базово, са страхотен вариант.
пс: Става на въпрос, ако клиентите са само от България.
- Stripe имат много минимални такси спрямо другите;
- Позволява клиентите ти да попълват данните на картата си директно от твоя уеб сайт т.е не ги пренасочва към тяхна страница.
- Работят с всички видове карти включително и Maestro (Белгия, Германия, Холандия издават на клиентите си карта тип bancontact и при попупка трябва да сложиш картата си в четец откъдето да ти генерира код за плащане)
Имам 2 фирми едната е в Белгия която работи за основният ми бизнес и една в UK която използвам за 2 онлайн магазина.
Когато Stripe започнат да приемат български бизнеси ще закрия фирмата ми в UK и ще открия нова в България и така разходите ми за обслужване на дружеството ще паднат най-малко с 50% и така ще имам възможността да намаля продажната цена на продуктите ми.
Дропшипърите в Shopify вече няма да се налага да правят гимнастики с фирми в Delaware и т.н.
Просто откъдето и да го погледнеш Stripe ни отварят големи възможности за бизнес.
2/ Did you develop this website directly or did you rely on a platform such as Shopify or Squarespace? (to be noted: We’re not yet ready to support integrations through these platforms in your country, but are working hard to get there in the next few months)
A few more details about the Pilot that may be helpful:
# Functionality and products availability
You’ll be able to accept card payments from customers all over the world using Visa or Mastercard (in more than 135 currencies), with full access to our unified Stripe dashboard: https://stripe.com/docs/currencies#presentment-currencies
We will not support Stripe Connect as part of this Pilot. However, you can already accept recurring payments via Stripe Billing and use Stripe Radar for fraud protection.
One additional note: We highly recommend you complete your integration with PaymentIntents to follow the regulatory requirements in Europe. Here's the documentation to find out more: https://stripe.com/docs/payments/payment-intents
# Support
You will notice, we don’t speak Bulgarian just yet. If it's okay with you, we’ll keep communications in English for now. You can use the existing documentation without any restrictions, available under https://stripe.com/docs.
If you have questions or get stuck, you can email me directly at support-bg@stripe.comor get help anytime under https://support.stripe.com/.
# Chargeback and refunds
One thing that is important to note is that we have to minimize disputes (also called chargebacks) from end-customers. Hence, it is crucial to have a very clear refund policy on your website and to reach out to your customers as soon as they file a dispute in order to 1)understand what leads to disputes and resolve the root causes and 2)see if you can refund the end-customer and cancel the dispute. I'd encourage you to read more on this on these pages: https://stripe.com/docs/disputes and https://stripe.com/docs/disputes/prevention
# 3D Secure
It is strongly recommended to integrate 3D Secure right at the start. This would allow you to limit fraud and protect you from liability for fraudulent payments. More on this here: https://stripe.com/docs/payments/3d-secure
# Pricing
You will be able to accept payments in a number of different currencies. Payouts to your bank account will be made in EUR or BGN as we do not yet support payouts in other currencies. Our pricing structure as part of the Pilot will be 1.40% + 0.25€/0.50 BGN for successful transactions with European credit and debit cards, and 2.90% + 0.25€/0.50 BGN for international credit and debit cards.
Те българските домакини ще се подмокрят само като видят на Страйп логото, ще си кажат "заеби плащането при доставка!" и внезапно ще наизвадят картите...Нас ни поканиха в бетата, ...
Картовите плащания към момента са освободени от фискален бон (след последните простотии, които променяха, не знам дали ще остане така де... че то в тази наредба всичко е предпоследно). В момента изискването е за "електронен бон", което все още май е някакво доста неуточнено понятие, но имаше информация какви реквизити трябва да съдържа този "електронен бон". (https://kik-info.com/novini/novini-...hki-pri-onlayn-plashtaniya-s-karti.151971.php)Недей бърза, тука ще ти искат касов бон, СУПТО, мупто...
(3а) (Нова - ДВ, бр. 96 от 2019 г., в сила от 10.12.2019 г.) В случаите на неприсъствено плащане с кредитна или дебитна карта по продажби/доставки на стоки или услуги се допуска вместо фискален или системен бон да се издава и предоставя на получателя по електронен път документ за продажбата, който не е издаден от фискално устройство от одобрен тип или от одобрена интегрирана автоматизирана система за управление на търговската дейност. Условията за прилагане на тази разпоредба, формата и съдържанието на документа, както и редът и начинът за издаване на документа и задълженията за предоставяне на данни от документа към Националната агенция за приходите се определят с наредбата по ал. 4.
96. (нова - ДВ, бр. 96 от 2019 г., в сила от 10.12.2019 г.) "Неприсъствено плащане с кредитна или дебитна карта" е заплащане чрез платежна операция, инициирана по интернет и осъществена чрез софтуерно идентифициране на кредитна или дебитна карта или друг картово базиран платежен инструмент от виртуално терминално устройство ПОС (Virtual POS Terminal) без физическо прочитане на картата и без едновременното физическо присъствие на продавача и купувача по продажби, при които предоставянето на стоките или услугите става на място, различно от търговския обект на търговеца.
Платформата на ePay е добра за България, защото дава възможност за плащане през EasyPay, b-Pay, ePay (профил) и карта чрез виртуален POS (при услугата ePay Свят). Не знам дали Stripe ще е по-изгодно за България.А %-та който си спират как са спрямо ePay?
Защото и при нашите има опция да си въвеждаш картата в сайта - Доминос България го използват - при това ти се запазва картата за следващи пазарувания.
Естествено имат много по-малко екстри от другите, но ако ти трябва за нещо базово, са страхотен вариант.
пс: Става на въпрос, ако клиентите са само от България.