apostol
New Member
РАЗГЕЛЕ! РАЗПЛАЩАНИЯ В МРЕЖАТА БЕЗ КРЕДИТНИ КАРТИ!
Кредитните карти са добро изобретение, но не са подходящи за работа в Интернет. Така смята Гари Марино, чиято компания „I 4 Commerce” вече е събудила интереса на 230 водещи търговски сайта, включително тези на Wal-Mart, Priceline, Overstock.com, Hotels.com и др. Продажбите на фирмата са се увеличили вече с 400% за една година.
В новата система на “I 4 Commerce” клиентите няма нужда да въвеждат номера на кредитни карти при покупките си. Вместо това от тях се искат последните 4 цифри от номера на социалната им осигуровка и датата на раждане.
Понастоящем он-лайн бизнесът се спъва от страховете на потребителите да дават номерата на кредитните си карти. Почти една трета от потребителите в Мрежата отказват да ползват и картите си в нея. Други 80 млн. души само в САЩ изобщо не носят карти със себе си. Поради тези огромни ниши от потребители, Марино вярва, че само тази услуга е в състояние да осигури годишен ръст на Интернет търговията като цяло с 5%.
Наблюдения на аналитици сочи, че на някои места тази опция за разплащане се харесва на 5-10% от потребителите, а на отделни сайтове по този начин пазаруват повече хора, отколкото през American Express.
Комисионата на “I 4” е 1,5% от стойността на покупката, срещу 2% при кредитните карти. По-важното предимство обаче е, че хората не рискуват нищо, което привлича обширни групи консервативни клиенти.
Първите опити със системата на “I 4 Commerce” показват и още една посока на развитие - средната сума, която клиентите обикновено харчат, се увеличава. При някои търговци ръстът е 35% над обичайното.
Пазарът на „разплащания без карти” се оценява на 300 млрд. долара годишно!
По непотвърдени данни, в момента приходите на “I 4 Commerce” са 10 млн. долара на тримесечие. Правят се планове за пускането є на борсата през 2007 г. Има обаче и косвени информации, че кредитни гиганти се готвят да я купят - за да овладеят технологията, или просто да спрат развитието й.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Кредитните карти са добро изобретение, но не са подходящи за работа в Интернет. Така смята Гари Марино, чиято компания „I 4 Commerce” вече е събудила интереса на 230 водещи търговски сайта, включително тези на Wal-Mart, Priceline, Overstock.com, Hotels.com и др. Продажбите на фирмата са се увеличили вече с 400% за една година.
В новата система на “I 4 Commerce” клиентите няма нужда да въвеждат номера на кредитни карти при покупките си. Вместо това от тях се искат последните 4 цифри от номера на социалната им осигуровка и датата на раждане.
Понастоящем он-лайн бизнесът се спъва от страховете на потребителите да дават номерата на кредитните си карти. Почти една трета от потребителите в Мрежата отказват да ползват и картите си в нея. Други 80 млн. души само в САЩ изобщо не носят карти със себе си. Поради тези огромни ниши от потребители, Марино вярва, че само тази услуга е в състояние да осигури годишен ръст на Интернет търговията като цяло с 5%.
Наблюдения на аналитици сочи, че на някои места тази опция за разплащане се харесва на 5-10% от потребителите, а на отделни сайтове по този начин пазаруват повече хора, отколкото през American Express.
Комисионата на “I 4” е 1,5% от стойността на покупката, срещу 2% при кредитните карти. По-важното предимство обаче е, че хората не рискуват нищо, което привлича обширни групи консервативни клиенти.
Първите опити със системата на “I 4 Commerce” показват и още една посока на развитие - средната сума, която клиентите обикновено харчат, се увеличава. При някои търговци ръстът е 35% над обичайното.
Пазарът на „разплащания без карти” се оценява на 300 млрд. долара годишно!
По непотвърдени данни, в момента приходите на “I 4 Commerce” са 10 млн. долара на тримесечие. Правят се планове за пускането є на борсата през 2007 г. Има обаче и косвени информации, че кредитни гиганти се готвят да я купят - за да овладеят технологията, или просто да спрат развитието й.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ