Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

lqllqlq

Well-Known Member
Получавам мейл с всички реквизити на СХ, в който патетично ми съобщават, че успешно съм си платил с картата си за поръчка. Да, но аз поръчка не съм правил. Сещате се колко весело ми става, нали? 4 обаждания, всеки път 4-6 минути слушане на тъпа музика, оператор не вдига. Междувременно идва още един такъв мейл и още един, а онази ми повтаря, че операторите се цепят от бачкане и няма кой да ми вдигне...
20-та минута и о, боже! Човешки глас! Обяснявам, питам, а отсреща с най-великанското спокойствие ми казва: Да, знаем. Извинете!

WTF?!? :shock:
Те знаели за проблема и много съжалявали!

Добре де, това хостинг компания ли е или зарзаватчийница?! Трудно е да пуснат един мейл с 5 изречения ли? Не знам кой как гледа на подобно нещо, но за мен не е весело да получавам известие след известие за поръчки, които са минали, за услуги, които не съм купил или поръчал, а още по-малко съм платил с карта. При това успешно!

Все се въздържам по теми за Суперхостинг, ама тоя път ще си изхейтя:

Това, уважаеми Суперхостинг, е мега-гига тъпотия! Хостинг компания с претенции на пазара трябва не само да разгъва винили по разни семинари и да раздава химикалки, но и да е отговорна към клиентите си. Още по-отговорна към плащанията. Не за друго, а защото парите за винилите идват от плащанията. А като по-голямата част от потенциалният ви контингент ние плащаме с карти. И правейки го очакваме малко повече отговорно отношение. А то нито е трудно, нито е нещо свръх. На всички се случват проблеми, но е важно какво правят в ситуацията. Във вашият случай - нищо.

Мега пробита история! Супер разочарование!
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Бати къстъмър сървиса... наистина най-малкот един мейл могат да разпратят до всички абонати с думите:

"Здравейте, в момента имаме проблем с еди-какво-си...работим по разрешаването му."
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Мама им да еба и мен ме изправиха на нокти посред нощите. Влиза първия мейл, викам, а, кво става тука.... Влизат още няколко, викам ей ся си еба майката :) Пак добре, че е бъг, можеше да е реално :)

За тея дето нямаха възможността да се порадват на такива мейли, пускам тука самия мейл да видите колко е реален:

Уважаеми Ивайло,

Благодарим Ви, че избрахте услугите, предоставяни от СуперХостинг.БГ.

Плащането по Вашата поръчка N.729586 е регистрирано в системата за онлайн разплащания на "БОРИКА".
Транзакцията е отчетена като УСПЕШНА и до 30 минути Вашата поръчка ще бъде активирана.
Веднага след това, на посочения от Вас e-mail адрес, ще получите и данните за достъп и
управление на услугите, избрани във Вашата поръчка.
С уважение,
СуперХостинг.БГ
www.superhosting.bg | www.blog.superhosting.bg
Помощна страница: www.help.superhosting.bg
Адрес:
гр.София,
кв. Изток, бул. Д-р Г. М. Димитров №36
Тел:
0700 45 800 | +359 88 55 888 22

НОВО ПОКОЛЕНИЕ ХОСТИНГ
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

ОФФ

Щом не са ви източили карите , няма се притеснявате :)
:shock:Гоуем си, как само го врътна - хем картите, хем парите :wink: :beer:
Браво, оправи ми вечерта.
 
Последно редактирано:
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Не пия нищо, копчето не е реагирало на прекалено бързите ми пръсти :D
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Малко след дъжд качулка, ама.... :)

Здравейте,

Съобщението, което сте получили, е изпратено по погрешка от системата. Можете да го игнорирате.

Извиняваме се за причиненото неудобство.

С уважение,
Отдел "Техническа поддръжка" | СуперХостинг.БГ
www.superhosting.bg | www.blog.superhosting.bg
Помощна страница: www.help.superhosting.bg
НОВО ПОКОЛЕНИЕ ХОСТИНГ
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Аууууууууу, и аз имам. Само, че мейлите за "честито" дойдоха в 23:10-20, а уточнението в 2:35...А не е като да не са знаели още в 23ч.

Смях през сълзи е тяхната работа!
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Извиниха се. Явно всеки пращал през борика е получил писмо. Ся трябва като компенсация за страданията по един ваучер за 50% отстъпка при подновяване.
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Като гледам как вървят нещата. Маи на някои му пречи суперхостинг, или просто поредица от лош късмет...
 
Случва се на всеки, но като цяло не знам какво и новото в поколението на Суперхостинг, но щом им вярват клиентите им, нека. :)

Колкото до мейла...живи, здрави. :) Хаххаа.
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Като гледам как вървят нещата. Маи на някои му пречи суперхостинг, или просто поредица от лош късмет...

Хаха, да, пречи му. От техните сървъри, праща мейли до техните клиенти от тяхно име. Сигурно някой ги саботира :)
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Хаха, да, пречи му. От техните сървъри, праща мейли до техните клиенти от тяхно име. Сигурно някой ги саботира :)

Според мен имаше предвид DDoS атаките които ги друсат последно време и от там проблемите с международния трафик, но нейсе
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Като гледам как вървят нещата. Маи на някои му пречи суперхостинг, или просто поредица от лош късмет...

Май май и язе тъй ги виждам равотите
Големи промени им треват ама зада се почустват комфортно, трява си сменят шапката и гащите
 
В момента хоста залага изцяло на маркетинг и съпорт. Технически мисля, че са доста изтървани нещата. ;)
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Някой с проблем в моментa? Сaйтовете не ми зaреждaт.
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Някой с проблем в моментa? Сaйтовете не ми зaреждaт.

Работят моите, даже наскоро ми пратиха мейл че през ноща правят ъпгрейд на сървърите си. Не съм имал проблеми с тях.
 
От: Бива ли така да се излагат Суперхостинг?!

Опрaвихa се след 30 мин. Но не зaреждaхa.
 

Горе