Бюджетно избелване на зъби в центъра на София.

nehrox5

Active Member
Здравейте, от няколко седмици насам ми се чини в главата да взема магазин под наем в центъра на оживено място с постоянен човекопоток. Цените са по 300, 400 лева за малко магазинче 10, 15 квадрата.

Витрините на магазина ще ги брандирам с лъскава реклама, а магазина ще предлага продукт за евтино избелване на зъби до 40, 50 лева. Самият продукт не е много популярен на нашият пазар.

Надценката на продукта е доста голяма и от всяка продажба чистата печалба ще е около 35 лева. Идеята е магазина да печели от надценка, а не оборот. 10 продажби на ден биха били идеални.

Как мислите, дали ще се продава такъв продукт в центъра на София на случайни минувачи ня оживено място, или просто магазина ще фалира?

Какво ви е мнението?
 
Наема на един магазин в центъра е 300, 400 лева. Онлайн рекламата ще е в пъти по-скъпа.

Това нещо във фейсбук не може да се рекламира, със спам вече не става, другите източници на трафик са EasyaAds, Etarget и Adnow, от които няма никакъв ефект.

Целта е да бъде основен доход, а не допълнителен.
 
Опитай - риск винаги има, но това което може да спечелиш е основен доход!
 
Рекламата ще е на витрините външна реклама на магазина, която не е скъпа и се заплаща еднократно.

Разчитам на голям човекопоток затова търся точно такива места и случайно минаващи, ако не да тече, то поне да капе..
 
Ами пробвай и пиши как върви.
Ако е добре, ще се чучна до тебе и аз с 1 дюкянче...
 
Рекламата ще е на витрините външна реклама на магазина, която не е скъпа и се заплаща еднократно.

Разчитам на голям човекопоток затова търся точно такива места и случайно минаващи, ако не да тече, то поне да капе..

Според мен трябва да си отговориш на следните въпроси:
1. Кои хора имат нужда от избелване?
2. Къде хората са платежоспособни и биха проявили интерес? На регионален принцип - не мисля, че ще има сполука. Нишата ти е доста специфична и ограничена като брой хора. Може би, ако търсиш локалност, трябва да е около стоматологични кабинети или по имплантология.
3. Колко от хората, случайни минувачи, биха забелязали рекламните пана? Колко от тях биха влезли в магазина просто от любопитство?
Ако човек има грозни, потъмнели зъбки, и това му е основен комплекс, би ли влязъл в подобен магазин с проучвателна цел? Повечето хора решават това неудобство с онлайн поръчка.
4. Колко от хората взимат емоционално решение да експериментират с непознат продукт? Доколкото ми е известно, повечето хора сравняват продукти, търсят мнение на други хора. В тази връзка, ако съм честен, не мисля, че стратегията ти е достатъчно помислена.

Бих ти предложил да помислиш за bgmamma като алтернатива. Знам, че там пускат теми с разни продукти и мамите доста кълват. Но не знам за такъв продукт точно. Ако все пак си държиш на локалност, смятам че не големият човекопоток е отговорът, а място, близко до топ стоматологични кабинети и тн.

Винаги има риск.
 
Мисля, че ще е по-добре да го направя в Интернет и да дам възможност на хората като афилиейт да печелят по 15, 20 лева от всяка продажба.
 
Според мен трябва да си отговориш на следните въпроси:
1. Кои хора имат нужда от избелване?
2. Къде хората са платежоспособни и биха проявили интерес? На регионален принцип - не мисля, че ще има сполука. Нишата ти е доста специфична и ограничена като брой хора. Може би, ако търсиш локалност, трябва да е около стоматологични кабинети или по имплантология.
3. ...
4. ...
Научил си си урока, ама само от учебниците.

1. Ключовата дума тук не е "нужда". Гладът и физическата болка пораждат "нужди". Тук става дума предимно за суета, себеусещане и т.н.
2. Платежоспособността не е много релевантна в случая. Не много скъпо, а убост цена нема.
3. Зависи от паната, мястото и прочие. Може и да се направят и много кечи и засмукващи внимание.

От какво да ме е срам? Че то ако ме е толкова срам от пожълтели зъби, аз немаше да изляза от къщи. То не е като да влезеш в магазинче де продават прибори за уголемяване на пи*ката :)

Аз по-скоро бих влязал и купил от такъв магазин отколкото онлайн. У интернета очаквам повечето от по-нетрадиционните продукти да са някакви безполезни скам шитаци. Виж, физически магазин вече вдъхва доста повече увереност у редовия българския потребител...
 
Аз лично отивам на зъболекар за такива манипулации, които се правят 1 или макс 2 пъти годишно, за 60-80 лв., а с полирането стига и до 100-150 лв. Не искам да омаловажа продукта, но две неща са важни да знаеш тук за такъв тип продукти - хората избират по-надеждната алтернатива, когато става дума за здраве и външен вид и това не е продукт от пълна необходимост. Не очаквай да се избиват хора за него.
Мисля, че ще е по-добре да го направя в Интернет и да дам възможност на хората като афилиейт да печелят по 15, 20 лева от всяка продажба.
Това вече е приказка. Тръгне ли там, може спокойно да отвориш нещо като мини шоу рум, за да отидат и на живо да го видят. Но обратното, не знам дали няма да те набута повече.
 
Научил си си урока, ама само от учебниците.

1. Ключовата дума тук не е "нужда". Гладът и физическата болка пораждат "нужди". Тук става дума предимно за суета, себеусещане и т.н.
2. Платежоспособността не е много релевантна в случая. Не много скъпо, а убост цена нема.
3. Зависи от паната, мястото и прочие. Може и да се направят и много кечи и засмукващи внимание.

От какво да ме е срам? Че то ако ме е толкова срам от пожълтели зъби, аз немаше да изляза от къщи. То не е като да влезеш в магазинче де продават прибори за уголемяване на пи*ката :)

Аз по-скоро бих влязал и купил от такъв магазин отколкото онлайн. У интернета очаквам повечето от по-нетрадиционните продукти да са някакви безполезни скам шитаци. Виж, физически магазин вече вдъхва доста повече увереност у редовия българския потребител...

1. Затова зададох тон - да се определи кои са потенциалните клиенти.
2. Друго имах предвид. Не буквално. Когато човек има достатъчно доходи, за да експериментира и да проявава суета. А не толкова дали има или не парите да си позволи продукта.
3. Да, ако вътре правят някакви атрактивни представяния или нещо от сорта... но това няма да е просто печалба, а трябва да се вложи ресурс.

Не е въпросът да те е срам. Когато имаш усещането, че са ти жълти зъбите или когато имаш много грозен белег, оплешивяване и тн, отиваш в първия магазин и споделяш, че имаш този проблем ли? Дори хипотетично да има хора, които биха го направили - те не са масата.
За такъв тип продукти - рядко влизаш в магазин, предлагат ти паста и си тръгваш с покупка.

Последният ти абзац е въпрос на лично усещане. Аз също не си представям да поръчвам дрехи онлайн, но масата хора го прави. Същото е и с подобен род продукти. Нормалният път е да търсиш информация как да си решиш проблема, след което да потърсиш отзиви за продукта и накрая да поръчаш.

Магазинът е ако знаеш за даден продукт и просто отиваш да поръчаш. Сори, но масата не купува продукти, които не е чувал. Като отидеш в магазина да пазаруваш, знаеш какво ти трябва и го търсиш целенасочено. Рядко посягаш към случайни артикули. Въпреки, че има хора с широки пръсти, които купуват без да имат нужда от нещо. Но те не са масата.

Аз лично не бих разчитал на хора, извън масата. Имайки предвид, че самият таргет е широко ограничен за такъв тип продукти и ако разчитаме само на хората, с рядко срещано потребителско поведение, тогава твърде много ще се стесни групата на потенциалния купувач.
 

Горе