Виж: 9 съвета за създаване на успешна продажбена страница!

Дискусията в 'Pay Per Click Management - PPC Advertising' стартирана от web_i_reklama, Май 16, 2018.

  1. web_i_reklama

    web_i_reklama Active Member

    Рег.:
    Авг 7, 2016
    Съобщения:
    162
    Харесвания:
    54
    Точки:
    28
    В модерния „виртуален“ свят присъствието в интернет е задължително за всеки бизнес. Факт е, че ако ви няма онлайн, значи все едно не съществувате! Безкрайно остаряло е схващането, че успешните продажби могат да се сключват само „лице в лице“.

    Да предлагате свои продукти и услуги в онлайн пространството е изгодно за всички. Вие продавате повече като достигате до по-голям брой клиенти, а потребителите бързо и лесно се сдобиват с желаната оферта без дори да напускат дома или офиса си.

    Разбира се, задължително условие е не просто да имате някаква страница в интернет. Вие трябва да имате добре направени страници за продажби (sales pages) в интернет. Те трябва да разполагат с различни достойнства, за да могат да изпълнят основното си предназначение – да продават.

    Изискванията на клиентите са високи, времето им е ценно, а вкусовете претенциозни. Да си го кажем направо – ако страницата ви не е добре направена, дори клиентът да влезе в нея веднъж, той едва ли ще се върне, в случай че остане недоволен. От лошо направените ви страници за продажби печели само конкуренцията, не и вие.

    Настоящата статия ще ви запознае с 9 практически съвета, които ще ви помогнат да се сдобиете с успешни и ефикасни sales pages.

    Създаване на успешна продажбена страница.

    С уважение,
    Кико
     
  2. Mihaela Dimitrova

    Mihaela Dimitrova Member

    Рег.:
    Март 12, 2018
    Съобщения:
    32
    Харесвания:
    17
    Точки:
    8
    Пол:
    Жена
    Съветите са полезни, благодаря. Но ми се струва, че социалните мрежи убиват този вид бизнес.
     
  3. allise

    allise New Member

    Рег.:
    Май 14, 2018
    Съобщения:
    4
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Съветите са наистина много уместни. Страшно полезна е 8-ма точка - да се избегнат прекалено дългите форми за попълване. Най-често заради такива неща съм се отказвала да завърша поръчка. Но сега, с влизането в сила на GDPR, би трябвало да започнат да се използват кратки форми за попълване - само с наистина необходимата информация.
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice