Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

vladomanolov

New Member
Здравейте на всички,

Искам да представя на Вашето внимание куриерска фирма "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД.

Куриерска фирма Рапидо Експрес енд Лоджистикс ООД е създадена през 2001г като фирма оперираща само на територията на гр. София. През времето до сега ние се разраствахме и към момента обслужваме цялата страна и всички държави членки на ЕС. Рапидо Експрес енд Лоджистикс ООД разполага с материална база и млад , професионално обучен персонал, отговарящи на най-високи стандарти и очаквания на нашите Клиенти. Постоянно изучаваме и създаваме все по-удобни и иновативни техники и продукти, които са необходими и изисквани от Потребителите на куриерски услуги! По този начин успяхме да привлечем и да запазим много компании от различни браншове, които са наши лоялни и верни Клиенти. Горди сме да бъдем един от най-гъвкавите Куриери в страната!
Освен всичко друго, от скоро вече на пълни обороти работи и услугата ни "пратки с наложен платеж" за Румъния !!!

Ако някой от многобройните потребители тук се нуждае от надежден партньор за разнос на своите пратки, нека се чувства свободен да се свърже с мен на лично съобщение, за да разменим контакти и да предложа индивидуална оферта.

Logo.jpg
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Много креативен подход! Изключително важно за форума е да има представители на дадена куриерска фирма, за да се ползва информация от "извора", както се казва :)

И тъй като темата е Онлайн Магазини, искам да попитам, какви са най-честите пречки или проблеми, които срещате в работата си със собствениците на такива магазини?
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Май ще ме спечелите като Ваш редовен клиент.
И аз се радвам, че има лице представител което дава информация за услугите на рапидо.
Само успехи!!
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Здравейте Йордан,

Първо благодаря за хубавите думи !

Колкото до пречките и проблемите... Най-често срещаната пречка (ако може така да се нарече) е некоректно подаден адрес или отсъствие от страна на получателя.
И в двата случая обаче има решение.
Ако адресът е подаден некоректно, то се организира пренасочване на пратката (ако страните са съгласни) или пратката бива върната за сметка на подателя. Пак казвам, това се уточнява на момента и проблема бива отстранен.
Колкото до отсъствието от страна на получателя, по някога собствениците на онлайн магазините се сърдят на прима виста, за това че пратката им не е доставена, но след като им бъде обяснено защо, те разглеждат разумно нещата и се успокояват.
Разбира се има и частни случаи, в които поради една или друга причина пратката не може да бъде доставена, но наистина те са рядкост.
Общо взето клиентите ни са изключително доволни от услугите, които ползват.
За нас, екипът на Рапидо Експрес енд Лоджистикс, качеството на услугите, които предлагаме е от най-голямо значение и винаги се стремим да бъдем максимално полезни и коректни спрямо клиентите си.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Само едно нещо мога да добавя относно рапидо.

Преди 5-6 години, когато още имаха офис само в Дианабад с един приятел започнахме да им носим рекламните материали по пощенските кутии. Общо взето цяла Събота и Неделя за по 25-30лв. Плащаха си със закъснение от около седмица, но за нас това не беше проблем и взимахме материали напред, докато стана така, че не ни платиха за 2 пратки (около 40-50лв доколкото имам спомен), звъннете утре, минете други ден ит.н. . Да сега 50лв са ми смешни пари, но на 15 с 50лв можех бая неща да направя.

Лично аз никога няма да ползвам техни услуги!
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Май ще ме спечелите като Ваш редовен клиент.
И аз се радвам, че има лице представител което дава информация за услугите на рапидо.
Само успехи!!

И на мен ми е приятно когато има някой представител на дадена голяма или малка фирма. Независимо как "влизат" във форума, те, като всеки БГ бизнес, който може да помогне на българските уебмастъри, са добре дошли.

Лично аз не съм ползвал техните услуги, само знам, че от малка фирма се развиха много бързо и сега са едни от водещите. Ще се надявам, всеки потребител тук да отправи директни въпроси към представителя им, за да се види с какво могат услугите им да помогнат на тези, които ползват подобни. Аз имам един - давате ли тракинг код, който търговеца дава на клиента, за да следи пратката си. Говоря предимно за международните пратки. Код, който като го вкара в сайта Ви, може да се види моментното местоположение на пратката. Мерси предварително. :)
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Преди няколко месеца една Ваша колежка "търговка" (егати думата! аххаха) ме набара по телефона (явно го беше скрейпнала от някъде) и почна да ми предлага услуги. След като я замолих да ми прати ценова листа и допълнителна уговорка да изпрати и договор, за да го прегледам разговора секна.

Иначе за куриерски услуги в София предлагате най-добрата цена без пазарене. Което е добре, някои фирми направо се самозабравиха... Куриера София-София е по-скъп от София-Пловдив при някои. За други доставка на следващия ден е "супер-експрес".
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Мога да кажа за Рапидо само хубави думи. Цените са без конкуренция. Единствения минус ако може така да се каже е че не предлагат отвори преди да платиш както еконт например, обаче пък цената сравнена с еконт направо кърти мивки.

@Blinky - разбира се че предлагат тракинг.
@elenka - условият за онлайн магазини са повече от добри, разбира се зависи за какви обороти става въпрос, но дори за добър ден пак ще ти дадат цени по - добри сравнени с другите 2 големи фирми на пазара.

Интересно нещо което колегата от Рапидо е забравил да спомене е услугата за автоматично генериране на товарителници през електронният ви магазин (разбира се трябва да имате програмист който да имплементира услугата), по този начин може да се печатат товарителници направо от магазина без да се занимавате да ги пишете ръчно. Тук като минус може да се отчете факта, че нямат готови модули за това за опен сорс платформите (за разлика от еконт).
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Я рапидо и тук :) аз ви ги препоръчвам много сериозно.

Работим с тях по договор и месечна фактура 500-1000 лв :)

За България и по - специално за Онлайн магазини работещи по договор цените им са БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ.

Дъщерна фирма са на СПИДИ и извън София работят по цени на СПИДИ - но пак са добри цените им.

Имат МОДУЛ за създаване на Електорнни товарителници и проследяването им.

Гъвкави са и бачкат като тигри :)

Връщането на отказани поръчки за София е БЕЗПЛАТНО :)

До сега са премахнали от Системата им всички бъгове, които съм им посочил и стават все по-добри.

Имат вече изградена Логистика и за Румъния, но там цените им не са за нас/мен конкурентни :)

Аз лично им се кефя :) - куриерите им са все по 50-60 кг но изнасят за 5 минути всички 15 кг чували с кучешка храна :)
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Единствения минус ако може така да се каже е че не предлагат отвори преди да платиш както еконт например

Това е на Еконт гаден номер - невероятно тъпа услуга.................. мога да кажа защо:

1 - увеличава пратките, които се връщат защото: а) Отворих и видях, че червеният десен не е такъв какъвто е на снимката - леко розовее и отказвам поръчката б) Отворих и видях, че продукта няма да стане на кучето ми - защото просто няма да стане объркал съм размера................. и т н.................

2 - Откакто Аз спрях тая практика - спряха и върнатите поръчки. Като искате с Еконт - работим по цени на Еконт и за ваша сметка - и всички се отказват :)

Аз до сега не познавам друга сериозна международна фирма предлагаща тая услуга..... дано скоро я премахнат...............
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Нека и аз споделя мнение за Рапидо . Нашата фирма(занимаваме се със специализирана електроника ) ги ползваме от близо вече 2 години от тогава насам както каза и колегата Стаменов неща само се подобряват от добро към по-добро !!!Мога също да кажа че ползваме услугата за Румъния почти от както я пуснаха ...изключително тарикатска услуга .Румънския пазар определено може да бъде ползван от много български фирми ! Определено от нашата фирма Рапидо имат един огромен +!
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

невероятно тъпа услуга

15 минути тест да, но специално "отвори преди да платиш" за мен е добра услуга. При средно 350 лв. на продукт в 70- 80% от случаите ми се обаждат за потвърждение дали може да отворят пакета или направо отказват да го вземат ако по някаква причина не могат да се свържат drunk.gif. Тоест никога не я добавям опцията, освен ако нямам предварително уговорка с клиента, но хората просто си го искат. Дори съм имал няколко случая с Еконт- пощенска пратка(там няма възможност да се добави като екстра след като я пратиш), човека се обажда и казва, че иска да отвори пакета, въпреки, че лично го уверявам, че "по закон не е проблем в 7 дневен срок да върне обратно закупения продукт... дъра- бъра". Рядко склоняват. Връщат и на другия ден си я взимат след като погледнат какво има вътре(някои от служителите не знам как го правят, един вид си я препращат само в системата- чарджват те колкото е услугата и всичко става веднага на място, повечето не се навиват или не знаят как става и ти я връщат). Това за онлайн магазините.

Да вземем сега и хората които купуват/продават из продавалник и подобните му. Тоест тея дето не се занимават "професионално" с това. Знаем се какво племе сме. Купува си смартфон човека, а получава очукана нокиа 1200 дето дори фенерчето и не работи. Купува си "два пъти обути маратонки", а получава "стария ми еър макс" на 200 000 километра :) С въпросната елементарна опция могат много хора да си спестят реването по форумите в теми "ИЗЛЪГАХА МЕ" - тоест полезна е. Та всъщност заради гадните дребни тарикатчета има подобни услуги...

Относно Рапидо - знам за приятели които ги ползват - нямало е негативни коментари.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Здравейте на всички !
Благодаря и за положителните, и за отрицателните мнения и коментари !
За екипът ни мнението на нашите и потенциални клиенти е много важно !
Ще се радвам да получа още feedback, защото това до голяма степен помага за развитието и оптимизирането на компанията !
Колкото до въпросите :

@Blinky - Да, предлагаме тракинг както в България, така и в чужбина.
@elenka - На Вас писах лично съобщение, за да можем да продължим комуникацията.

С пожелания за стрхотен ден на всички !!!

Владислав Манолов
Рапидо експрес енд Лоджистикс
 
Последно редактирано:
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

15 минути тест да, но специално "отвори преди да платиш" за мен е добра услуга.

Ако беше Добра - щеше да е наложена като световна практика. Но доколкото Аз съм информиран - всички се пазят да се ангажират със стоката на изпращача и получателя, защото куриерските услуги са само преносители.

Еконт имат практика да товарят куриерите си с квото им падне. "Прегледай преди да платиш" "Пробвай и ако ти стане плати" и още куп лайна.....

Дори пощенските им услуги са тъпо измислени на фона на куриерските. Мога да кажа и защо:

- Още като бях в Русе на работна среща с гладвните в Еконт по един техен проект с Онлайн Търговци и магазини - предупредих г-н Павел Пенчев и собственика на Еконт, че ако развият прекалено много Пощенската си услуга - то тя ще убие Куриерската им услуга. Никой не ме послуша................. и от 10 май променят пощенската си услуга и тактиката им е да убият полезното и действие - защото така намаляват печалбата си от куриерската си услуга.

Все пак какво ще стане ако 70% от товаропотока - праткопотока отива към пощенски пратки и измества Куриерските пратки. Така и стана.

Еконт се съюзи с Продавалника и Продавалника съсипа Еконт................. не може 500 пратки СРЕДНО на ден във вид на Пощенски пратки да съсипят куриерските пратки..............

Вече има пуснати Теми в Продавалника, където хората търсят "алтернатива" на Еконт. Алтернативата е БГ-пощи - и който нерви има да подпълва листовки.

В системата на Еконт - Аз имам дял също:

- търсачката в Акаунта ви е мое дело - идея
- записването - запазването на вече въведен контрагент в контактната ви книга е мое дело - идея
- двете копия от пощенският паричен превод е мое дело - идея.................... а Еконт даже не пожелаха да ми платят два билета отиване и връщане до Русе............
- дата и час на товарителницата е мое дело - идея
- нотификейшънсите по пощите е мое дело - идея
- всякакви репроти на пощата е мое дело - идея

Май имаше и още.............. аз като видя бъгове и помагам - безплатно. Жалко, че Рапидо нямат поне 3ма програмисти.... да им направят системата съвършенна - но и това ще стане някой ден.

Еконт и косвено дори вредят в момента с "Аз искам до офис на Еконт доставката" - напоследък повечето хора - клиенти почнаха да определят ТЕ САМИТЕ как да става доставката - нещо са слънчасали. Дигат стойки - карат се и претендират...............

Ами да го еба - като не работя с ЕКОНТ - как да носим всички пратки до офис на Еконт..............

Изпращача определя условията на Доставка - не ПОЛУЧАТЕЛЯ. Всеки си гледа неговата чорба с боб - аре тъпотии. Всяка 7ма поръчка иска "До офис на Еконт" е мое и да не стане така.....
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

аз имам директен въпрос към рапидо, че сега не ми се чете. предлагате ли опцията за пощенски паричен превод? става въпрос за комбинация на наложен платеж с пощенски паричен превод и изплащането му по банка?
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

И мен ме дразнят тези пощенски пратки, добре че им дигат цената.

Пращате ли?
Не.
Еми няма да поръчаме.
Еми, ако щете, не съм ви принудил. Купете си от някъде където "пращат".

Хахаха :)
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

имам два кофти случая с Рапидо
1. Не успях да съм в къщи бях до магазина и ми носят пратката не съм на адрес звани ми куриер при което му обяснявам че съм на 10 мин. ще може ли да ме изчакате отг: НЕ, добре събота правите ли доставки да, добре нека да е събота и цял ден в събота си ги чаках и никой не дойде, дойдоха в понеделник :Х
2. Бях си поръчал отново продукт само, че и името на фирмата стоеше, но с домашния ми адрес ... куриера решил че адреса на фирмата ми му е по-удобен и пробвал доставка там ... нямало никой АЛО аз съм дал адрес за доставка, а не нещо друго....

А другото, което ме притеснява е че пратките пристигат в торбички на фирма спиди ? Добре това самостоятелна фирма ли е или цели дъмпинг на пазарните цени (ако е второто съм за )

Като цяло имат добри цени, но за съжаление имат малко офиси в страна и има какво да се желае още от персонала им (ако се обадите на телефона за връзка в сайта ще чуете мъжки глас който е два ли не още малко ще заспи).

Ако държите на името си .... особено да спечелите онлайн търговците поддържайте сайта си редовно не може на слайда на началната страница да пишете 2.90лв доставка и после като се зачетеш в тази уж топ новина да видиш, че е с изтекъл срок :Х Това предложение е валидно за периода от 01 Декември 2011 до 01 Декември 2012 година.

Надявам се да приемете критиката градивно! В този форум може да намерите потенциални и редовни клиенти. Поздрави и успехи
 
Последно редактирано:
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД


За системата им няма какво да си говорим - ако си в роуминг, понякога получаваш по 20 пъти едно и също смс известяване сутрин. Почти няма път когато съм извън БГ на рандом избрани дни да не се случи. Дано нямаш принос и там, че съм благославял до 10-то коляно :evil: sarcastic.gif
 

Горе