Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

аз имам директен въпрос към рапидо, че сега не ми се чете. предлагате ли опцията за пощенски паричен превод? става въпрос за комбинация на наложен платеж с пощенски паричен превод и изплащането му по банка?

Здравейте mr_big,
Нашата фирма не предлага услугата пощенски паричен превод.
Колкото до изплащането на наложен платеж по банка, няма проблем ако получателя на наложения платеж е наш клиент по договор, иначе изплащаме само кеш.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

имам два кофти случая с Рапидо
1. Не успях да съм в къщи бях до магазина и ми носят пратката не съм на адрес звани ми куриер при което му обяснявам че съм на 10 мин. ще може ли да ме изчакате отг: НЕ, добре събота правите ли доставки да, добре нека да е събота и цял ден в събота си ги чаках и никой не дойде, дойдоха в понеделник :Х
2. Бях си поръчал отново продукт само, че и името на фирмата стоеше, но с домашния ми адрес ... куриера решил че адреса на фирмата ми му е по-удобен и пробвал доставка там ... нямало никой АЛО аз съм дал адрес за доставка, а не нещо друго....

А другото, което ме притеснява е че пратките пристигат в торбички на фирма спиди ? Добре това самостоятелна фирма ли е или цели дъмпинг на пазарните цени (ако е второто съм за )

Като цяло имат добри цени, но за съжаление имат малко офиси в страна и има какво да се желае още от персонала им (ако се обадите на телефона за връзка в сайта ще чуете мъжки глас който е два ли не още малко ще заспи).

Ако държите на името си .... особено да спечелите онлайн търговците поддържайте сайта си редовно не може на слайда на началната страница да пишете 2.90лв доставка и после като се зачетеш в тази уж топ новина да видиш, че е с изтекъл срок :Х Това предложение е валидно за периода от 01 Декември 2011 до 01 Декември 2012 година.

Надявам се да приемете критиката градивно! В този форум може да намерите потенциални и редовни клиенти. Поздрави и успехи

Здравейте alabam4eto,
Благодаря Ви за написаното, тъй като такива сигнали са наистина полезни за нас.
Относно цените... те още са валидни и в най-кратки срокове информацията на сайта ще бъде актуализирана (наистина пропуск от наша страна).
Колкото до премеждията с получаването на пратки... за жалост по някога макар и много рядко, се получават разминавания.
Молбата ми е да се свържете с мен на лично съобщение, за да ми дадете малко повече инфо относно самите пратки и Вас като получател, за да можем да направим вътрешна проверка. По този начин ще можем да ограничим до минимум разминаванията за в бъдеще.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

@Стамен Стаменов, кой ти е магазина ако не е тайна?

Зоомагазин Моя Зона/Google - Зоомагазин Зоо Зона/Google - petshop1.com/Google
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

А другото, което ме притеснява е че пратките пристигат в торбички на фирма спиди ? Добре това самостоятелна фирма ли е или цели дъмпинг на пазарните цени (ако е второто съм за )

Има няколко теории за така наречените ДЪЩЕРНИ ФИРМИ.

1 - Теория - това е начин и опит и тест да наложиш нов метод на работа за основната фирма - без да прецакаш основната фирма...........

2 - Теория - да тестваш пазара за нови цени и услуги - без да се разбере веднага, че говорим за една и съща фирма........

3 - Теория - да завъртиш едни пари и да спестиш други пари...........

4 - Теория - тайна майна има още 100 теории :)

Аз също практикувам работа с много фирми и с един собственик и управител и ми дреме на капата :) на данъчните също :)
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

На мен пък ми е удобно да работя с рапидо, а да ползвам екстрите на спиди, например има клиенти на които им е удобно да си получат пратката в офис на спиди.

//офф
Зоомагазин Моя Зона/Google - Зоомагазин Зоо Зона/Google - petshop1.com/Google
Днеска за малко да ти стана клиент, даже звънях да питам за Royal Canin Medium Adult, обаче се отказах в последният момент заради дизайна на сайта (професионално изкривяване).
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

И мен ме дразнят тези пощенски пратки, добре че им дигат цената.

Елегантно съм решил пощенската пратка: плюс 6 лева към стойността. 3 лева за отиване от мен до офис и още три лева да отида пак до офиса да си взема парите.
Досега няма съгласил се - всичко е "от моя врата".
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

например има клиенти на които им е удобно да си получат пратката в офис на спиди.

Нали написах, че Рапидо е дъщерна фирма на Спиди - аз от години ползвам офисите на Спиди и офисите на Рапидо (има и такива) просто посочвам до кой офис искам доставка и нещата се случват - товарителницата им не е ангажирана с контрол на информацията като при Еконт. Ако няма улица пишете:

"Няма улица - като стигнете до центъра на селото - обадете се на телефона"
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Днеска за малко да ти стана клиент, даже звънях да питам за Royal Canin Medium Adult, обаче се отказах в последният момент заради дизайна на сайта (професионално изкривяване).

Благодаря, разговаряте с мен. Щом дизайна ви е пречка - значи имаме сериозен проблем. Но за жалост - причина като "дизайна ми е пречка" е записана като 0,001% от всички причини за провал на поръчките.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Здравейте на всички отново !

Благодаря Ви за хубавата дискусия, която се получава !
Ако има още заинтересовани и още въпроси... оставам на разположение !
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Нали написах, че Рапидо е дъщерна фирма на Спиди - аз от години ползвам офисите на Спиди и офисите на Рапидо (има и такива) просто посочвам до кой офис искам доставка и нещата се случват - товарителницата им не е ангажирана с контрол на информацията като при Еконт. Ако няма улица пишете:

"Няма улица - като стигнете до центъра на селото - обадете се на телефона"

Здравейте г-н Стаменов,
Искам да направя една вметка, т.к. информацията Ви не е напълно вярна. Да, от до доста години Рапидо и Спиди работим в сътрудничество, но до там.
Рапидо Експрес енд Лоджистикс ООД не е дъщерна фирма на Спиди.

Поздрави на всички !
Владислав Манолов
Рапидо Експрес енд Лоджистикс
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Дъщерна е :) бил съм дори на ваши съвещания в минало време и вашият собственик с гордост обясняваше колко ЛВ е превел по сметката на СПИДИ поради това, че ползвате техните офиси.

Ама това не са лоши неща - да се знае. Дъщерните фирми са Еволюция на самата идея на Основната фирма - но тя не може да я реализира - примерно това:

- Служебните автомобили нямат паркинг - паркират се пред блоковете на служителите им :) но това дава възможност да паднат цените примерно.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Рапидо са най-малоумните куриери, с които съм работил.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Вчера ми се наложи да пратя за първи път пратка с тях. От 2 години имам сключен договор, защото дават добри цени за Гърция и Кипър. Това ми е първата пратка за този период натам и не останах много очарован. Едно, че вече имат само 1 офис в София, второ че чаках сигурно 25 минути, за да пусна един кашон. Първо "системата ни изхвърляше" два пъти, после 10 минути борба с принтера. Ама като за 15 лева със застраховката до Гърция толкова...
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Явно е въпрос на късмет. Аз работя с тях от 4 години някъде, не съм имал загубена пратка, а оставянето рядко ми отнема повече от 30 секунди. Имам драма с интеграцията им с опън карт, щото според мен е крайно неадекватна за момента, но да видим.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Явно е въпрос на късмет. Аз работя с тях от 4 години някъде, не съм имал загубена пратка, а оставянето рядко ми отнема повече от 30 секунди. Имам драма с интеграцията им с опън карт, щото според мен е крайно неадекватна за момента, но да видим.

Здравейте, бих искала първо да кажа "Благодаря" на всички тук, които споделят опит и знания - информацията ми е много полезна! tprodanov бихте ли ми дали малко повече информация относно "драма"-та ви с интеграцията на модула на Рапидо с Open Cart, тъй като имам онлайн магазин на тази платформа ( версия 2.0.3.1) и на този етап тарифите им са най-изгодни ( за международна търговия) ?
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Много общо им е написан модула, което е нормално, но като че ли възможностите му за настройка спрямо конкретните нужди са доста малки. Модулът се инсталира, след което клиентът въвежда сам данните си, той изчислява цената на доставка и той я вижда. В админ частта, ти можеш да избереш дали искаш да се генерира товарителница, и модулът я прави.
Звучи чудесно, но в моя случай, доставката е за моя сметка. Аз не искам модулът да остойностява пратката. Искам единствено да генерира товарителница. И другото е, че заради него, клиентът трябва да попълни данните си на две места - веднъж, заради вградената функционалност на Опън карт, и втори път за самия модул. Помоли ги за модификация, така че клиентът да въвежда данните си само на едно място, и ми казаха 1 000лв цена за доработката и си останахме до тук. Може модулът да се е променил, в момента, защото това е от преди година, нямам идея. Дано.
 
Re: От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" О

Здравейте, бих искала първо да кажа "Благодаря" на всички тук, които споделят опит и знания - информацията ми е много полезна! tprodanov бихте ли ми дали малко повече информация относно "драма"-та ви с интеграцията на модула на Рапидо с Open Cart, тъй като имам онлайн магазин на тази платформа ( версия 2.0.3.1) и на този етап тарифите им са най-изгодни ( за международна търговия) ?

Аз също имам опит с тях. Първо....бяха последни от куриерските фирми (по-популярните), които се чатнаха, че скоро ще имат клиенти с 2.0+, и решиха да го направят. После го пуснаха с няколко бъга, лично съм връщал бекъпи, защото го "настройваха", тъй като бяха много убедени в това, че върви. Е как си го написал за 1-2 седмици и с пускането му върви....а тестове нещо? :) Казах на човека на който беше магазина, че е хубаво да изчакаме след като го пуснат, за да го изчистят. Винаги има такъв технологичен период. Но тъй като за него предложенията им за доставка са много атрактивни, в началото не вървеше, после мазане...сега не знам как е....но гледам добре си работи. Иначе имат за Румъния като гледам сега модула им.
 
От: Вътрешни и международни куриерски услуги от "Рапидо Експрес енд Лоджистикс" ООД

Онзи ден пуснах втора пратка с тях за същия човек, този път без проблем и дори пристигна по-бързо.
 

Горе