В Румъния знаят как да стимулират икономиката

От: В Румъния знаят как да стимулират икономиката

Да но психозата е в пъти по-голяма и глобална вече за жалост от преди 6 години.
А умишлено или не факт, е че е държавно и че основният бизнес е кражба и декапитализация, силно се съмнявам да е точно заради автобусният бранш!
 
От: В Румъния знаят как да стимулират икономиката

А умишлено или не факт, е че е държавно и че основният бизнес е кражба и декапитализация, силно се съмнявам да е точно заради автобусният бранш!

За държавно-частно има много показателен и познат вече на много българи пример - Westbahnn vs. OBB (Osterreichische Bundesbahnen, точките не излизат) - Виена-Залцбург е с около 100 "ойро" по-евтино и 1 час по-бързо с частния "Вестбан", за обстановката и екстрите във влака да не говорим. При нас също ЖП-инфраструктурата е отделена от БДЖ в НКЖИ и нищо не пречеше да се дадат лицензи на частни ЖП-превозвачи, но не, не и не. Причините са много и са комплексни, но основната цел е фаворизиране на автобусните и ТИР-превози. Много по-лесно е като възпитаник на спортното или на средното милиционерско училище, да спретнеш фирмичка с два автобуса от автоморга, а като се позамогнеш да си издействаш законодателна забрана за нови играчи с такива автобуси, да търкаляш наети или лизингови нови автобуси,съвсем друго е да пуснеш частен влак...
 
От: В Румъния знаят как да стимулират икономиката

За частни ЖП съм съгласен.
Може и да си прав, но това да е една от целите за декапитализиция. Все пак субсидията и загубите са 250 милки директно в джоба на някой ...
 

Горе