Динамично следене на промоциите.

rujel

Well-Known Member
Вижте каква елементарна услуга ми хрумна. Отивате в някой хипермаркет и виждате промоция. Отбелязвате я в дадено приложение (сайт) и така тя става видима за останалите потребители на услугата. Евентуални желаещи могат да посетят хипермаркета заради промоцията. А какъв е смисълът за тези, които отбелязват промоцията - за това трябва да се помисли допълнително. Не всеки би му била полезна подобна услуга, но има и такива на които би била.
 
broshura.bg не е ли нещо подобно? Идеята е добра, разбира се, когато е с актуални юзърски мнения и споделяне на информация, нещата ще са още по-добре. Стимулът ще дойде от веригите. Като профилите, които са най-активни ще имат трупане на точки в техните карти към съответните магазини. Според мен тези, които кибичат постоянно по щандовете ще са най-таргет групата.
 
Blinky точно веригите не са заинтересовани от точно тези промоции. Работата е там, че веригите правят два вида промоции. При едните искат да привлекат повече клиенти и тогава те си пишат промоциите в брошурите. При другите намаления те просто искат да се отърват бързо от даден вид стока. Те не рекламират извън магазините си тези промоции, за да не привикнат редовните си клиенти да чакат промоциите на тези продукти, което е загуба за тях.
 
Blinky точно веригите не са заинтересовани от точно тези промоции. Работата е там, че веригите правят два вида промоции. При едните искат да привлекат повече клиенти и тогава те си пишат промоциите в брошурите. При другите намаления те просто искат да се отърват бързо от даден вид стока. Те не рекламират извън магазините си тези промоции, за да не привикнат редовните си клиенти да чакат промоциите на тези продукти, което е загуба за тях.
Прочети си го това още веднъж и виж дали ще намериш логика, щото аз не успях.
 
Прочети си го това още веднъж и виж дали ще намериш логика, щото аз не успях.
Ами ще се опитам да го обясня с други думи. Ако свикнеш потребителите да чакат промоциите на определени продукти, то последните винаги ще спестяват, като това е за сметка на хипермаркета. Затова като се налага да разкарват някакъв залежал продукт и му свалят цената, то от хипермаркетите предпочитат купувачи да бъдат по-честите им потребители, а не тези които чакат този момент за промоция на продукта.
Практиката е точно такава - има промоции, които не са в брошурата. Ако намериш някаква логика, че няма смисъл да правят това - ами кажи защо тогава го правят на практика? Може би защото са глупави или ???
 
За магазините чат-пат ясно, ами юзърите как ще въвеждат продукта? Да попълват форми не е реалистично. Баркод ли ще сканират, снимка ли...

За мотивация ще трябва някакви осребряеми точки да предложиш.
 
За потребителите единственият според мен смислен вариант е да се определя тяхната позиция в хипермаркета и да им се предлагат стоките, които обикновено са на промоция и са наблизо. Така на практика потребителят дори няма ангажимента да въвежда хипермаркета, а той се определя автоматично. Това не е уязвимост на сигурността и защото съответната страница потребителят може да я отвори и да даде право на определяне на GPS позиция непосредствено при отварянето. От друга страна сайтът трябва да е направен така, че страницата автоматично да се затваря като се излезе от хипермаркета.
 
За потребителите единственият според мен смислен вариант е да се определя тяхната позиция в хипермаркета и да им се предлагат стоките, които обикновено са на промоция и са наблизо. Така на практика потребителят дори няма ангажимента да въвежда хипермаркета, а той се определя автоматично. Това не е уязвимост на сигурността и защото съответната страница потребителят може да я отвори и да даде право на определяне на GPS позиция непосредствено при отварянето. От друга страна сайтът трябва да е направен така, че страницата автоматично да се затваря като се излезе от хипермаркета.
И може би не сайт, а апликация. И не само за храна, а за всичко. Как избира продукта? - директно го снима от щанда с цената и го листва.
Готина и почезна идея е и ако се напълни с контент ще е топ. Но монетизацията нещо куца… може би в налото фрий и после 5-10 кинта, за да го купиш аппа. Ама пък за какво ми е тоя апп като в нета има всичко? Трябва да се помисли добре и ще иска яко лев за реклама и за пълнене с контент.
 
Интересна идея. И ще има доста интерес. Ще накараш бабите и дедовците да станат смарт с това. ;) Май това ще ти пълни съдържанието. :) А пък от другата страна семействата и младите ще нападат. Включи някакви томболи, игри и награди, в кой магазин за какво се разиграват и вече имаш завършен процес. Консуматорът ще е на 7мото небе от приложението. Монетеризацията ще дойде лесно после - я тези магазини ще искат видни места в нея, я някакви производители да им набиваш брандовете.
 
Последно редактирано:

Горе