Доставка за сметка на купувача

От: Доставка за сметка на купувача

Местната представителка на Еконт не би ме стимулирала чак за проба на твоите стоки :D, но иначе като ги гледах в сайта ти ми се виждат на половин цена от това което се намира аптеките и магазинте
 
От: Доставка за сметка на купувача

Безплатната доставка е хубаво нещо, но за съжаление няма как да се приложи към всяка поръчка, освен ако разбира се не се продават неща с 100-200% надценка ( което пак е спорно дали е изгодно за търговеца). При продажна стойност на продукта 5 лв с печалба 2 лв и доставка до офис на куриеска фирма 3.50 лв става доста интересно да се предлага такава услуга. В условията на БГ пазара най-удачното решение е безплтана доставка при поръчка на стойност ХХ лв
 
От: Доставка за сметка на купувача

При мен е безплатно при стойност на поръчката над 150 лв. Доста хора си имам, които си купуват няколко неща и всичко е точно.

Иначе цената за доставка е обновена по табличен вид с тази на Еконт и е "груба". Плаща си ми наложения, плаща си услугата на куриера и всичко е 6.

След като сключа договор с Еконт ще е пак по същия начин, но ще са по-тънки цените - клиента вижда, че не го лъжа с доставката. Има си мотивация да изхарчи 150 лева и всички са доволни.
 
От: Доставка за сметка на купувача

На 150 лв е и при мен безплатната доставка. Имам договор с Еконт за 20 % отстъпка ( не е кой знае колко, но без него е по зле ) и интрегриран модул за товарителнци. Клиента още преди да валидира поръчката вижда цената на доставката. Голям плюс е, че не се моря да попълвам товарителниците една по една. Цъквам на бутона и тя се генерира.
 
От: Доставка за сметка на купувача

Ползвам го на 3 магазина с 3 различни версии на Преста и работи добре. Малко е каприсен по някога от към информацията кояот иска за да създаде товарителница, но основните проблеми не са от модула а от самата система на Еконт. Не зная защо екипа им от програмисти решава да прави промени по системата в работно време в час пик. И тогава нито модул, нито виртуален кабинет стават за нещо :lol: Имал съм няколко такива моменти и то се случва все на спешни поръчки ....
 
От: Доставка за сметка на купувача

Можеш ли да прикачиш някъде модула на Еконт за Преста, за да го разгледам?

Трябва ли при поръчка да се въвежда отново адрес за доставка?
 
От: Доставка за сметка на купувача

Вариант за безплатна доставка без изненади е платежно нареждане, преди да се изпрати.
Друга възможност за стимулиране за покупки с безплатна доставка е в слаби часови зони на деня или според вашите продажби, т.е. дните със слаби покупки.
Когато се преимат и обработват поръчки в Петък, те се изпълняват Понеделник или Вторник. Петък следобед е заспал ден за търговия и имено тогава може да се изпозлват тактиката, да се насърчат потребителите.
Сезонни или периодични промоции, свързани с някакъв ден от месеца- празник, по случай на.. и т.н.
% отчисления за някаква инициатива и т.н.
Почти никой до сега не съм видял да ползва сравнителна характеристика с търговските магазини.
Да кажем Кънчо продава през онлайн магазин часовник Gringo за 25 лв и Петко се чуди, къде му е далаверата, ако го поръча тук. Трябва да се рови на други места, да минава уж случайно през магазини за да СРАВНИ цената! Ето това е ключа, да се набие в съзнанието, че ще спести или иначе казано, на далавера :)
 
От: От: Доставка за сметка на купувача

Да, добра е идеята. В момента освен безплатната доставка при поръчка над 150 лв. Съм пуснал и на клиентите точкова система при всяка поръчка, натрупаните точки могат да се конвертират във ваучери с минимална сума 20 лв и да се ползват при покупката на опредлени продукти или безлатни доставки. Това обаче е само за регситрирани и редовни клиенти. Не се добавят точки когато се ползва формата за бърза поръчка без регистрация.
 
От: Доставка за сметка на купувача

Транспорта винаги струва нещо.Това го знае всеки купувач.Според мен е по-коректно да си го посочиш като отделна стойност.:|
 

Горе