Дълго-Опашатата Оптимизазия.........

Blinky

Owner
Да, Още една сатия са Дългата Опашка.

Докато общоприето се препуръчва дълга опашка за пламенните купувачи, друга мисъл трябва да едвана за да се взимането на тези неща.

Това е същността на Дълго-опашатата оптимизация.

Както е позната под "ecommerce оптимизация" или "каталог seo". Това просто значи да осигурим правилна структура на имената, мета тагове и етикет на всеки продукт намиращ се на ecommerce сайта.

От както повечете ecommerce сайтове са динамичо продуцирани, е по-лесно да осъществяваме изискваниат код за промени, за ефективно кодиране на всеи продукт на добро ниво.

Учудващо, има много сайтове, които не използват това. Някой от причините са:

* Сайта е статичен.
* Сиситемния администратор на цъдържанието (CMS) не позволява мета таг кодиране.
* SiteMaster (собственика) не осъзнава, че всички продукти могат да се сблъскват.
* Червена лента (Red Tape).
* Невежество

Ако админа на сайта знае основните неща за seo (оптимизация за търсачки), може лесно да оцени стойността на на това.

Тка че, защо се тревожиме?

Докато е истина, че 20% от всички продукти/услуги/забачления доставят 80% от годишните доходи, останалата част 20% от дългата опашкапрез времето, може лесно да оправдава усилията необходими за да се печели и поддържа ранга необходим за да води до желаната конверсия.
 

Горе