Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

pm-2014

Member
Здравейте,

Използвам Опънкарт 1.5.3.1, настроен с разрешение за поръчка и без регистрация. Този месец имам лек ръст на % -та некоректни клиенти и започвам леко да се дразня и да търся някакво решение.

Бихте ли споделили опита си за спрявяне с тези клиенти. По конкретно става дума за тези клиенти, които поръчват и след това отказват да получат стоката, крият се от куриера и т.н..

Търся някакъв Extention за организация на тези "клиенти", ако евентуално някой е достатъчно нагъл отново да си поръча след време. Customer IP Blacklist функционалността не е решение т.к. малко потребители имат постоянен IP адрес.

Благодаря
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Плащане предварително банка, пейпал и т.н. За БГ е загубена кауза обаче. Направиш ли го очаквай спад в продажбите на 100%
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

А звъниш ли им да потвърдят поръчката преди да я пратиш? При позвъняване се случва да откажат, но след като я потвърдят при мен не се е случвало някой да не си вземе стоката от куриерите.
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

А звъниш ли им да потвърдят поръчката преди да я пратиш? При позвъняване се случва да откажат, но след като я потвърдят при мен не се е случвало някой да не си вземе стоката от куриерите.
Да, разбира се. Всяка поръчка се потвърждава по телефона.
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Идеята ми беше дали някой ползва някакъв Extention за организация на собствен регистър на некоректните клиенти. И примерно при следващ опит за поръчка от същото име, e-mail системата да предупреждава.
 
Здравей и добре дошъл при нас.

За съжаление има и такива, но % пада рязко след като са прозвънени или е направена преди получаването някаква комуникация с клиента. Има доста неща, които отказват хората,, като най-честото, за което знам от опит е разколебаване. А именно, сеща се, че не го иска. Последвано е от намиране на нещо по-тънко (онлайн или офлайн), а след това и финансовото им положения на момента на доставката - няма как да си платят. Изключвам фалшивите поръчки, които се правят от идиоти или конкуренция, за да те набута. Но ако трябва да съм честен, това са много редки случаи, а при теб не знам точно кой тип проблем се появява. Но няма да е лошо, по някакъв начин да имаш и фидбек. Да ги попиташ, след отказа. Поне 1-2ма, за да си направиш изводите и да вземеш мерки. За всеки един случай има някакво решение.

Успехи и приятно изкарване във форума. ;)
 
Re: От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Идеята ми беше дали някой ползва някакъв Extention за организация на собствен регистър на некоректните клиенти. И примерно при следващ опит за поръчка от същото име, e-mail системата да предупреждава.

Имаш ли такива случаи? В смисъл, някой поръчал и отказал се, да се пробва пак? Ако имаш поне 2-3 такива красавци, ще е нужно да чекваш ръчно в базата поръчки, по критерии мейл или име, а защо не и IP. За някой друг модул, не се сещам конкретно, но виж това: http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=12317

Или: http://www.opencart.com/index.php?r...on/info&extension_id=5763&filter_search=fraud
 
От: Re: От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Не знам дали имаме такива случаи, принципно % -та на тези клиенти не е голям, и до момента не сме ги проверявали. Този месец просто се случиха малко повече и започнах да мисля за решения.

FraudLabs изглежда добро решение. Използвал ли си го за български сайт?
 
От: Re: От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Не знам дали имаме такива случаи, принципно % -та на тези клиенти не е голям, и до момента не сме ги проверявали. Този месец просто се случиха малко повече и започнах да мисля за решения.

FraudLabs изглежда добро решение. Използвал ли си го за български сайт?

3-5-10 опорочени :) пратки ако изобщо не ги мисли. В границите на нормалното е
 
Последно редактирано:
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Да в този диапазон са най-много между 3 и 5.
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Прочетох заглавието кат "Защита срещу черните изкуства "
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Няма как с модули да се защитиш от кретени... Дали ще се регистрира или няма да се регистрира все тая. Преди малко имахме такъв казус, и стигнах до извода, че кретенията вече няма граници...

Продукта е изпратен по Спиди, човека взема торбичката, къса я без да е платил продукта(Спиди нямат опция за преглед), къса опаковката на продукта, и го връща на куриера. Не е платен куриер с никаква посока и продукта е непродаваем... За какво да говорим...

Та за борба с такива кретени, единствения вариант е да се създаде каталог с имена и телефон, и преди всяка поръчка търговците да чекват там с кои си имат работа, друго спасение няма...
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Няма как с модули да се защитиш от кретени... Дали ще се регистрира или няма да се регистрира все тая. Преди малко имахме такъв казус, и стигнах до извода, че кретенията вече няма граници...

Продукта е изпратен по Спиди, човека взема торбичката, къса я без да е платил продукта(Спиди нямат опция за преглед), къса опаковката на продукта, и го връща на куриера. Не е платен куриер с никаква посока и продукта е непродаваем... За какво да говорим...

Та за борба с такива кретени, единствения вариант е да се създаде каталог с имена и телефон, и преди всяка поръчка търговците да чекват там с кои си имат работа, друго спасение няма...

Еми търси си разходите в двете посоки и за продукта от Спиди бре... Като не си спазват написаното в договора и общите условия да си поемат вината.

А това с тоя регистър сме писали, че няма как да стане. Нямаш право да споделяш никаква лична информация за клиентите си на трети лица.
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Еми търси си разходите в двете посоки и за продукта от Спиди бре... Като не си спазват написаното в договора и общите условия да си поемат вината.

А това с тоя регистър сме писали, че няма как да стане. Нямаш право да споделяш никаква лична информация за клиентите си на трети лица.

банките много добре си споделят информация за лошите клиенти....
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Ти стани голям като банките и да почнат да ти пишат закони за теб, пък ние ще те чакаме да спазваш закона...
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Махни всички методи за по бърза и лесна поръчка и донякъде проблема ще ти е решен :)
По IP ако искаш да ги блокираш става от htaccess или с тази система за по лесно .
 
От: Защита и справяне с некоректните клиенти с OpenCart 1.5.3.1

Трябва да има начин.Аз съм си направил обява с некоректните клиенти.http://bazar.bg/обява–6744553/не-коректни-клиенти-които-поръчват-и-не-си-взимат-пратките

Преди да говоря с клиент слагам телефонния номер в гугъл и ми излизат моите некоректни както и тези от продавалник.Трябва да има защита и некоректните да не получават пратки от нито един онлайн магазин.
 

Горе