Blinky
Owner
В случай че сте забравили, изходящите линкове е адреса, който имаш на сайта и води до друг сайт.
В днешният Интернет свят, обсебен от PR на Google, всеки е фокусиран да си набавя входящи линкове за сайта си. Докато би трябвало винаги да сте на мисия за повече сайтове да водят към вас, не трябва да се забравя тешния срещуположностти.
Запомнете, чрез имайки изходящи линкове на сайта ви, вие същност "гласувате" за сайта, към който водите. Това е част от алгоритамът на търсачките и за техният резултат. Идеята е, че ако два сайта са подобни като съдържание и дизайн, сайта с повече линкове водещи до него ще бъде възприеман за по-важен за търсачките.
И така, защо ще помагате на други сайтове? Всъщност, с внимателното водене до други уместни сайтове, вие повишавате и практическото значение (съдържание) на вашият сайт.
Ако имам пицария, и се намира в някъде си. Типичен сайт описващ типовете пица, къде е пицарията, раб. часове, и купони. Всъщност зман значението на изходящи линове, а в случая ще водя до 10-те най-голями сайта: Domino, Pizza Hut, Little Ceaser & Papa Johns и т.н..
Сега, ще смениме ролите и ще видиме сайта, като пяак на търсачка. Навигираме през сайта и установяваме, че този сайт е за пица. Тогава намираме ресурс страницата и намираме някои добре познати линкове (Domino's, Pizza Hut, Little Ceaser’s & Papa Johns - и за паяка който знае за най-големите играчи в тази област).След това, намираме 6 линка до сайтове намираще се някъде.
И така, когато паяка върне информацията в дазата данни за да бъде преработена в алгоритамът, и е пре-сортирал някои резултатите, за линковете до които твоят сайт води - или ресърса е ценен.
Друго предимство на изходящите линкове е гео-таргетинга или локалното търсене. Има голям брой спекулации, че локалното търсене е следващият голям клон в SEM. Само бремето може да каже, няма да навреди да имате физичният си адрес на сайта си за тези, които обгръщат локалното търсене.
Като експеримент, Създадохме сайт с много уникален адрес(url)- за да избегнем възможността да се намери по случайност, и го направихме само една страница голям. Единствеото, което страницата съдържаше бе 80+ изгодящи линка до сходни сайтове в SEO индустрията, инстроменти, форуми и някои писмени работи. Когато PageRank на сайта беше за пръв път упгрейтнал, беше с PR 3. А след това падна на PR 2(сега насочих няколко сайта към него).
Целият смисъл на експеримента беше да се види как изходящите линкове се отразяват на оптимизацията на сайта. Бяхме способени да генерираме PR 2, изцяло базирано на воденето към сайтове в SEO индустрията. И така, отделете необходимото време за да направите воденето до други сайтове сходни с вашият, големите имена (ако има), и се насладете на силата от лесните изходящи линкове.
--------------------------------------------------------------------------------------
ВИЖ: Как Да Направите Успешна Линк Кампания...
-----------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing
В днешният Интернет свят, обсебен от PR на Google, всеки е фокусиран да си набавя входящи линкове за сайта си. Докато би трябвало винаги да сте на мисия за повече сайтове да водят към вас, не трябва да се забравя тешния срещуположностти.
Запомнете, чрез имайки изходящи линкове на сайта ви, вие същност "гласувате" за сайта, към който водите. Това е част от алгоритамът на търсачките и за техният резултат. Идеята е, че ако два сайта са подобни като съдържание и дизайн, сайта с повече линкове водещи до него ще бъде възприеман за по-важен за търсачките.
И така, защо ще помагате на други сайтове? Всъщност, с внимателното водене до други уместни сайтове, вие повишавате и практическото значение (съдържание) на вашият сайт.
Ако имам пицария, и се намира в някъде си. Типичен сайт описващ типовете пица, къде е пицарията, раб. часове, и купони. Всъщност зман значението на изходящи линове, а в случая ще водя до 10-те най-голями сайта: Domino, Pizza Hut, Little Ceaser & Papa Johns и т.н..
Сега, ще смениме ролите и ще видиме сайта, като пяак на търсачка. Навигираме през сайта и установяваме, че този сайт е за пица. Тогава намираме ресурс страницата и намираме някои добре познати линкове (Domino's, Pizza Hut, Little Ceaser’s & Papa Johns - и за паяка който знае за най-големите играчи в тази област).След това, намираме 6 линка до сайтове намираще се някъде.
И така, когато паяка върне информацията в дазата данни за да бъде преработена в алгоритамът, и е пре-сортирал някои резултатите, за линковете до които твоят сайт води - или ресърса е ценен.
Друго предимство на изходящите линкове е гео-таргетинга или локалното търсене. Има голям брой спекулации, че локалното търсене е следващият голям клон в SEM. Само бремето може да каже, няма да навреди да имате физичният си адрес на сайта си за тези, които обгръщат локалното търсене.
Като експеримент, Създадохме сайт с много уникален адрес(url)- за да избегнем възможността да се намери по случайност, и го направихме само една страница голям. Единствеото, което страницата съдържаше бе 80+ изгодящи линка до сходни сайтове в SEO индустрията, инстроменти, форуми и някои писмени работи. Когато PageRank на сайта беше за пръв път упгрейтнал, беше с PR 3. А след това падна на PR 2(сега насочих няколко сайта към него).
Целият смисъл на експеримента беше да се види как изходящите линкове се отразяват на оптимизацията на сайта. Бяхме способени да генерираме PR 2, изцяло базирано на воденето към сайтове в SEO индустрията. И така, отделете необходимото време за да направите воденето до други сайтове сходни с вашият, големите имена (ако има), и се насладете на силата от лесните изходящи линкове.
--------------------------------------------------------------------------------------
ВИЖ: Как Да Направите Успешна Линк Кампания...
-----------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing