Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Много хора добавят продукти в кошницата, защото иначе не могат да видят реалната цена, която ще платят, видовете транспорт и цените им, както и методите на плащане.

Най-лесния начин е просто да добавят в кошницата. Обаче ако трябва да се пишат лични данни преди да се покаже цената на транспорта - потребителят в повечето случаи ще се ядоса и директно ще затвори сайта. Малко хора имат търпение да си пишат данните (или фалшиви данни) за да видят методите на плащане, цената на транспорта и методите на транспорт.

Тези два метода на плащане объркват клиента:

Плащане при доставка
Еконт Експрес наложен платеж

Каква е разликата между двата?
 
От: От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

До избран адрес и до офис на Еконт.

Много хора добавят продукти в кошницата, защото иначе не могат да видят реалната цена, която ще платят, видовете транспорт и цените им, както и методите на плащане.

Най-лесния начин е просто да добавят в кошницата. Обаче ако трябва да се пишат лични данни преди да се покаже цената на транспорта - потребителят в повечето случаи ще се ядоса и директно ще затвори сайта. Малко хора имат търпение да си пишат данните (или фалшиви данни) за да видят методите на плащане, цената на транспорта и методите на транспорт.

Тези два метода на плащане объркват клиента:



Каква е разликата между двата?
 
От: От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

До избран адрес и до офис на Еконт.

Не. Това е горното:

Доставка до адрес
Фиксирана цена за доставка до адрес6.00 лв
Доставка до офис на ЕКОНТ
Доставка до офис (ОФИС НА ЕКОНТ 0.02kg)

Аз питам за:

Плащане при доставка
Еконт Експрес наложен платеж

Защо след като съм избрал доставка до адрес (или доставка до офис) ме пита дали искам да платя при доставка или да платя с наложен платеж (което е същото)?

Все едно да питаш някого дали иска да плати след ядене или след като се нахрани.

DtXDgQ9.png
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Не бях обърнала внимание на това. Благодаря ти, ще го оправя. Купих сайта преди 10 дни и всичко още ми е като в мъгла.
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Този месец 4 човека добавиха в количката, но не поръчаха.
Явно нещо не правя както трябва.
Дайте идеи как да ги накарам да си поръчат продуктите, които им харесват.
Става въпрос за сайта за ръчна изработка на бижута.

Не прочетох цялата тема, може някой да ти е дал съвета който ще ти дам.

Та решението ти е ре-маркетинга. Така твоите реклами ще ги следват навсякъде по нета и ще им напомнят, че имат продукти в количката.
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Не прочетох цялата тема, може някой да ти е дал съвета който ще ти дам.

Та решението ти е ре-маркетинга. Така твоите реклами ще ги следват навсякъде по нета и ще им напомнят, че имат продукти в количката.

Не е лоша идеята ти.
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Не е лоша идеята ти.

Идеята ми не е само "не лоша"! Идеята ми изисква задължително изпълнение, ако искаш да имаш успешен бизнес.
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Колко даде за сайта и имал ли е продажби досега?
И първо смени темата, ама задължително.
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Колко даде за сайта и имал ли е продажби досега?
И първо смени темата, ама задължително.

Каква е връзката на моя въпрос с цената на сайта?
Да, има продажби, но ми се иска да са повече. И ми беше странно защо е това поведение. Но, от казаното от колегите доста неща ми се изясниха.
Пуснах една анкета и се оказа, че 90% от хората искат да видят каква ще е крайната цена, за да се върнат след известно време, когато имат пари. 5% са натиснали бутона "Добави" по погрешка. Искали са да разгледат продукта. Останалите 5% не знаят защо са го направили.
 
Последно редактирано:
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

За това слагаме модул Напомнител на забравените колички.
Може да си го нагласиш да праща майл на клиента да му напомни че му се пази стоката.
Аз лично понякога ги прозванявам и питам технически ли е проблема , цената ли е, затруднява ли ги нещо.
Разбирасе в моята ниша това са единици на година.
Ама цветарските сайтове имат стотици изоставени поръчки и при тях няма смисъл .
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Коя система използваш за онлайн магазина? Актуализирана ли е съвсем?
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

За това слагаме модул Напомнител на забравените колички.
Може да си го нагласиш да праща майл на клиента да му напомни че му се пази стоката.
Аз лично понякога ги прозванявам и питам технически ли е проблема , цената ли е, затруднява ли ги нещо.
Разбирасе в моята ниша това са единици на година.
Ама цветарските сайтове имат стотици изоставени поръчки и при тях няма смисъл .

Да, това е добра функция. Защото така подсещаш клиента и му напомняш за сайта ти, че все пак се интересуваш от неговата поръчка, която дори не е станала факт. Дори да не завърши тази поръчка, ще му напомниш за сайта и може да си поръча друго.
 
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?

Нямат ги.

Освен в случаите, когато клиентът се е регистрирал предварително и не е изтрил бисквитките.
 

Горе