За дроп шип доставчици

partytime

Well-Known Member
Здравейте,
Според мен темата трябва да е в раздел "Дискусия за Пазара" но не мога да отворя тема там :)
Интересува ме кой е най добрия начин да държа онлайн магазините (дропшип дистрибуторите) ми в течение с наличности и цени.И ли някакъв складов софтуер с който мога да го правя?
Давам пример: работя с онлайн магазини А,Б,Ц... имам 5 моркова в наличност , магазин А продава един,като автоматично магазин Б и Ц да останат с наличност 4 моркова. При промяна на цени да е същото.Бях чул че има някаква опция да речем вечер в 11 или 12 часа когато е отлив на клиенти вечер да се ъпдейтне базата данни с наличностите и цените автоматично.
Също така някакъв туул за лесно създаване каталог с каталожни номера продукти и снимки.
Общовзето всичко ме интересува за това как да координираме работата с магазините за да избегнем или сведем до минимум, свършили наличности и разочаровани клиенти.
Програми за склад и наличности също ме интересуват (на БГ пазара има много )
Продуктите ще са около 1000
Идеи също приемам, как да стане лесно, хубаво и удобно за всички
Ако работим с малко наличности, 50 или 100 можем да го правим по старомодния начин ама при повече не може да се следи всичко.
Ако има фирми, извършващи дроп шип във форума да споделят и техния опит
Благодаря

едит: споделянето на лична информация като име, адрес и телефон на клиент между дистрибутор и доставчик как се гледа от КЗЛД, нарушение ли е ?
 
Последно редактирано:
Дай повече инфо, каква складова програма ползваш и ползваш ли ?
Работим с програма Sage 50c + реален магазин. В България все още на развиваме дейност за това си нямам на идея с какъв софтуер се работи.Купени са вече 2 складови помощения за стока и дистрибуция. Трябва ми сайт за клиенти на едро и складов софтуер или 2в1. Софтуера да има опция за фактури към клиент в случая дропшип дистрибутора или друг клиент на едро.И също така опция за съхраняване на данни на облак, като не само бекъп на облак ами цялостно съхранение там
 
Последно редактирано:

Горе