За нищо на света не използвайте хостинг от coolicehost.com

Статус
Not open for further replies.
Каквото и да си говорим, в един сървис бизнес, най-важна е комуникацията. Именно, поради нейната липса, лошо провеждане или грешно интерпретиране се получават такива теми (проблеми).
 
И какво излиза? Че въпросния "бизнесмен", излъга всички ни. А мнозина му повярваха. Наглост без край!
Човече, с колко акаунта ще влезеш :) Може ли да кажеш за кое съм излъгал :)
1. Че съм клиент и ползвам услугите
2. Че не съм дефинирал сериозни проблеми до този момент
3. Че съм говорил по телефона, на който "операторът е дефинирал проблема"
4. Последното няма да го коментирам "Не беше спрян за неплащане имаше технически проблем който го изкарваше спрян". - Не е спрян за неплащане, ама е спрян, защото показва, че не е палтен :) :) :) Ово йе стандарт за хостинг провайдер :) Пожелавам на всички, които ползват услугите на coolicehost.com да ги ползват със драве и да нямат "технически проблем който го изкарваше спрян".
 
Ма как ще звънне на тоя телефон и да се набута?!?
+44 797 835 6196
Нещо на теленор нямате ли ,че човека има безплатни минути...
 
Каквото и да си говорим, в един сървис бизнес, най-важна е комуникацията. Именно, поради нейната липса, лошо провеждане или грешно интерпретиране се получават такива теми (проблеми).
Абсолютно съм съгласен с това. Който има малко акъл ще се замисли дали да поверява бизнеса си/сайтовете на coolicehost. Факт е, че аз не съм имал акъл. длъжен съм да предупредя други потенциални жертви.
 
Абсолютно съм съгласен с това. Който има малко акъл ще се замисли дали да поверява бизнеса си/сайтовете на coolicehost. Факт е, че аз не съм имал акъл. длъжен съм да предупредя други потенциални жертви.
На кой си звънял, аз само за спорта питан Миро.
 
...... само от "медиен лидер в сферата на образованието, науката и културата" можеш да прочетеш обръщението "Бай Хуй"....., а и от разни родни политици, но те са си прости по закон. Господина с лабилната нервна система печели наградата "Дарвин" за тази седмица. Голяма мъка ще е някой да го детронира до петък.
 
Бахти реването за пиклив сайт с по 16К посещения месечно :D

Да не споменавам, че автора на темата е явно неадекватен.
 
Академика БГ е уеб издателство с утвърдено име в сферата на образованието.
Управлява група от собствени сайтове с добре таргетирана аудитория.
Организатор е на редица инициативи, свързани с образованието - Националната кампания "Бъди грамотен", "Зелена олимпиада", "Екомеждучасие", IT седмица и др.

Не знам кой е крив и кой е прав, но на @Akademika не му подхожда да използва такива определения.
 
Академика БГ е уеб издателство с утвърдено име в сферата на образованието.
Управлява група от собствени сайтове с добре таргетирана аудитория.
Организатор е на редица инициативи, свързани с образованието - Националната кампания "Бъди грамотен", "Зелена олимпиада", "Екомеждучасие", IT седмица и др.

Не знам кой е крив и кой е прав, но на @Akademika не му подхожда да използва такива определения.

Журналя, какво друго можеш да очакваш :) Няма как да пресъздаде патоса на ситуацията, ако не изполва подобни епитети :)
 
На мен са ми отказвали да ми дадат информация от хостинг копмания по телефона. Също ми бяха казали да пусна тикет, така че е напълно нормално. Така е и по-сигурно, защото в противен случай някой конкурент може да се възползва и да каже, че сайта е негов, а те да му сервират всичко, което знаят за случая.
 
Аз така и не разбрах човека на кого е звънял , защото явно не е говорил с Coolice...

Говорил е със счетоводителката която само прибира парите, явно друг телефон за връзка с поддръжката няма, защото е по-лесно :)
 
Какви са тези глупости с телефони, така не се разрешават технически проблеми по сайтовете. Само тикети, за да има адекватна и бърза реакция от страна на съпорта. Лично аз съм съм много доволен от хостинг услугата на Coolicehost, а съм ползвал десетки хостинг провайдъри от цял свят. Винаги реагират светкавично на тикетите, в сравнение цена-качество е супер евтино. По скоро е станало някакво недоразумение или по вероятно академиката да е пропуснал няколко партиди хапчета.
 
Какви са тези глупости с телефони, така не се разрешават технически проблеми по сайтовете. Само тикети, за да има адекватна и бърза реакция от страна на съпорта.

Не, какви са тези тикети, ти нещо си се объркал, само телефон. Достатъчно е да вдигнеш телефона, да се държиш неаекватно по него, да псуваш, заплашваш и да ти решат проблема. А даже няма и защо да звъниш на съпорта на хостинга, ами първия телефон, който си набарал.
 
Продиктувах му точната референция на плащането с дата и час.
Не разбирам защо не си използвал тикета, след като си отделил време да търсиш документите за плащането, което със сигурност е повече от това да напишеш две изречения. Тикета е официална форма за контакт с която се удостоверява акаунта. Ако го беше използвал, сега щеше да сложиш копие на комуникацията и тогава нещата щяха да изглеждат по друг начин и да са по-достоверни. Лично аз не вярвам собствениците на хостинга така да са комуникирали с тебе, освен ако не си ги провокирал по някакъв начин. И този телефон, който си използвал официален телефон за връзка с хостинга ли е?
 
Не разбирам защо не си използвал тикета, след като си отделил време да търсиш документите за плащането, което със сигурност е повече от това да напишеш две изречения. Тикета е официална форма за контакт с която се удостоверява акаунта. Ако го беше използвал, сега щеше да сложиш копие на комуникацията и тогава нещата щяха да изглеждат по друг начин и да са по-достоверни. Лично аз не вярвам собствениците на хостинга така да са комуникирали с тебе, освен ако не си ги провокирал по някакъв начин. И този телефон, който си използвал официален телефон за връзка с хостинга ли е?
Рабира се, че не са. Да пуснеш тикет за разнообразие? Да, разнообразно е от това да крещиш по телефона и да псуваш, като гледам и как си се държал от темата. :)

Ама Страна и ти ли си със 100 акаунта? :) ХАхаха, този шизофреник ни размя много. :) А сме една вторник. Грижел се бил за бизнеса....Господ да ни пази от такива бизнесмени....паляч
 
Статус
Not open for further replies.

Горе