Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират?

От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Не ми се чете и ако някой го е предложил - извинявай, но не можеш ли просто да генерираш известен брой фалшиви коментари, поне за най-популярните продукти? :) Така ще достигнеш по-бързо до фазата "другите са писали, дай да напиша нещо и аз".
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Както споменах в предишен пост подобен тип кампания по мейл ми е за сефте, но сега гледайки нещата по статистика виждам причина, която дава по-голяма светлина с неоставянето на коментари.
10 дни след пускането 70% от получателите все още не са отворили мейла си, а е възможно да са го изтрили преди да го отворят - не знам това дали се вижда от мейлчимп-а, но такава е цифрата. А това на мен ми говори 2 неща - ще трябва да поработя върху събджекта, за да хваща вниманието и да ги кара да четат. Би свършило работа ако причината е в изтриването, но ако наистина просто не си проверяват пощите редовно си е направо чакане от умрял писмо...
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Пичове колкото и ще да е доставката какъв е тоя бизнес дето цената на доставката ще е по голяма или равна на печалбата?

Не знам в какви ниши сте ама аз никога не бих работил в БГ в ниша където средната цена на доставката не ми е поне на половината от средната цена на печалбата от една поръчка.

Ако средната цена на доставката е колкото печалбата от средностатистическа поръчка означава че ако някой откаже да си вземе пратката трябва да направиш три поръчки след това та да избиеш разходите - това не е бизнес.

По такава схема бих работил само в УК където поръчките 100% с плащат още с поръчването а не както е в БГ 100% при получаването.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Кой казва, че е половината печалба? Аз ли пропуснах коментар, че не хващам връзката с коментарите за продукт и това, което си писал?
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Както споменах в предишен пост подобен тип кампания по мейл ми е за сефте, но сега гледайки нещата по статистика виждам причина, която дава по-голяма светлина с неоставянето на коментари.
10 дни след пускането 70% от получателите все още не са отворили мейла си, а е възможно да са го изтрили преди да го отворят - не знам това дали се вижда от мейлчимп-а, но такава е цифрата. А това на мен ми говори 2 неща - ще трябва да поработя върху събджекта, за да хваща вниманието и да ги кара да четат. Би свършило работа ако причината е в изтриването, но ако наистина просто не си проверяват пощите редовно си е направо чакане от умрял писмо...
Много хора си отварят пощите единствено когато трябва да правят някаква регистрация. Ние тук сме с малко изкривено мислене - разчитаме на мейл комуникацията, активни сме, и си мислим, че всички са така. Част от скайп абонатите ми вече рядко влизат - пренесоха се в чата на фацебуцето. Малко по-напреднали потребители на Мрежата пък имат по два мейл адреса - един за "сериозна" кореспонденция, втори за разни регистрации. Представете си реакцията на "обикновен" потребител на мейл, след като се е регистрирал нейде в харвестър на мейл адреси - отваря и вижда няколко страници спам писма. Или се е регистрирал в нещо като продавалника или грабо - от такива места пощата прелива от писма. Следва регистрация на нов адрес. И така нататъка...
Нещо, което е безплатно, нито се цени, нито се ползва правилно.
Помненето на данните от браузърите води до още по-тегава употреба. Познавам хора, дето не само че не си помнят паролите, но са забравили и мейл адреса си. Не са малко домашните компютри, на които две-три години след инсталация на бозата не е пипано нищо - новите огромни хард дискове позволяват да имаш няколко десетки гигабайта история на браузъра. Следва забатачване на машината, преинсталация и загуба на всички данни. Но кой го бо̀ли от това - всички регистрации са лесни и безплатни.
 
От: От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абон

Много хора си отварят пощите единствено когато трябва да правят някаква регистрация. Ние тук сме с малко изкривено мислене - разчитаме на мейл комуникацията, активни сме, и си мислим, че всички са така. Част от скайп абонатите ми вече рядко влизат - пренесоха се в чата на фацебуцето. Малко по-напреднали потребители на Мрежата пък имат по два мейл адреса - един за "сериозна" кореспонденция, втори за разни регистрации. Представете си реакцията на "обикновен" потребител на мейл, след като се е регистрирал нейде в харвестър на мейл адреси - отваря и вижда няколко страници спам писма. Или се е регистрирал в нещо като продавалника или грабо - от такива места пощата прелива от писма. Следва регистрация на нов адрес. И така нататъка...
Нещо, което е безплатно, нито се цени, нито се ползва правилно.
Помненето на данните от браузърите води до още по-тегава употреба. Познавам хора, дето не само че не си помнят паролите, но са забравили и мейл адреса си. Не са малко домашните компютри, на които две-три години след инсталация на бозата не е пипано нищо - новите огромни хард дискове позволяват да имаш няколко десетки гигабайта история на браузъра. Следва забатачване на машината, преинсталация и загуба на всички данни. Но кой го бо̀ли от това - всички регистрации са лесни и безплатни.

Напълно съгласен съм, че тук сме малко изкривени и си мислим, че всички са така. В една друга тема се поспори именно за това, а аз се опитах да обясня, че ако аз на телефона си имам настроени около 6 пощи и се ъпдейтват на 10 мин, то моите клиенти и посетители не са така. И искам или не трябва поне да опитам да го видя през техните очи. Точно за това обяснявах, че ако ние ползваме онлайн разплащане и няколко платформи за това, то за повечето не е нито толкова лесно, нито толкова примамливо. Виждал съм как да влезе в пощата си на сайта, първо отваря гугъл, търси абв, влиза там, търси мейла, в който съм му пратил линк/юзър и пас, цъка и копи-пейст...
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Руснаците препоръчват да се предлагат пари, отстъпки, ваучари за да се насърчават юзърите да се регострират.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Кой казва, че е половината печалба? Аз ли пропуснах коментар, че не хващам връзката с коментарите за продукт и това, което си писал?

Казах ви да пуснете оферта за безплатна доставка на следваща поръчка - Вие почнахте да се кахърите че са ви скъпи доставките от което аз си направих извода че щом ви е проблем да пуснете безплатна доставка за следваща поръчка значи печалбата от средната поръчка е по малка от цената на средностатистическата доставка.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Приемам съвета ти за безплатна доставка. Ще видим какво ще излезе :)
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Ефекта е повече от положителен и това е доказано - Хем събираш реални отзиви хем подтикваш хората да направят втора поръчка.
 

Горе