Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират?

От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Към автора:

Забелязах че ги караш в коментара задължително да попълват име.. ако става дума за първия сайт от подписа ти, със сигурност никой няма да коментира при такова условие каквото и да предлагаш в замяна заради тематиката на сайта.

Въпреки че могат да въведат в полето за име каквото решат, самото изискване е стряскащо че някой ще види какво купуват :)
Капча кода също е отблъскващ за хората.

Ако държиш на коментарите заради стар рейтинга, тогава продължавай да търсиш решение, ако обаче коментарите са ти нужни наистина и единствено само заради другите потребители и потенциални клиенти, тогава сложи ФБ коментари и ще видиш ефекта. В този случай посетителите нищо не трябва да въвеждат като задължителни имена,капчи..
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Навремето този проблем го реших по много лесен начин пуснах промоция - Безплатна доставка за следваща поръчка след оставен отзив за първата- По този начин получаваш двоен ефект - Коментар и Върнал се клиент с втора поръчка :)
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

всички пеят едно и също, май трябва да ги послушаш ... think incentive bitch!
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Към автора:

Забелязах че ги караш в коментара задължително да попълват име.. ако става дума за първия сайт от подписа ти, със сигурност никой няма да коментира при такова условие каквото и да предлагаш в замяна заради тематиката на сайта.

Въпреки че могат да въведат в полето за име каквото решат, самото изискване е стряскащо че някой ще види какво купуват :)
Капча кода също е отблъскващ за хората.

Ако държиш на коментарите заради стар рейтинга, тогава продължавай да търсиш решение, ако обаче коментарите са ти нужни наистина и единствено само заради другите потребители и потенциални клиенти, тогава сложи ФБ коментари и ще видиш ефекта. В този случай посетителите нищо не трябва да въвеждат като задължителни имена,капчи..

По принцип съм пуснал във всичките да могат, но усилията не са насочени към 1вия - там е ясно защо не искат, а към магазина за видеонаблюдение. За него коментарите са много полезни за всеки следващ клиент.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Това с наградите ще свърши работа. За кратко. Не е това идеята обаче, защото ще се оставят коментари не заради самите коментари, а заради наградите. Не можеш постоянно да даваш награди.
Както всички знаем, малко са хората (вкл. и аз), които оставят коментари когато са доволни. По-скоро се оставят коментари когато има недоволни.
Мислил ли си да направиш някакъв шаблон за отговорите - цена, качество, доставка и т.н., нещо като в eBay?
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Не е толкова лесно. Трябва първо да си разучиш аудиторията. При мен примерно отгоре съм добавил бутонче "Ако ни харесате еди си къде ще получите специална отстъпка".
До сега абсолютно никой не се е възползвал от тази специална отстъпка. Клиентите ги дели само един клик разстояние без да пишат и да им отнема време.
Правете си изводите.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

аз да се включа от страна на клиента ,бих оставил коментар само ако съм недоволен а относно мейлите направо ги трия без да ги чета
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

аз да се включа от страна на клиента ,бих оставил коментар само ако съм недоволен а относно мейлите направо ги трия без да ги чета

Хубаво де, а като клиент преди да поръчаш не търсиш ли коментари от други, които да ти помогнат при избора? Защото аз съм на ясно, че всички правят като теб, но в същото време по-голямата част търсят коментар преди поръчка и се чудя от къде очакват да дойде той ако някой не го напише преди това?
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Колега lqllqlq,

тук вече коментирахме над 10 човека.. напиши ни по един текст и всеки ако иска да го постне под твой продукт и да оцени.. поне ще ти дадем малък старт с 10 коментара :). След като се купуват лайкове "свежо рамо" , Гугъл+ и т.н. :)) , защо да не може и ние да пуснем по един такъв коментар.

Тук при успешна сделка, се молим взаимно "може ли един треъдър, може ли да се изкажеш в темата за услугата" :)) така че и ти можеш да ни помолиш за по едно ревю.

Напиши коментарите за продукти където си видял че най-много влизат и гледат и дай да ги постваме, един коментар на място мисля че ще ти е от полза.

Видях че всеки писал тук в темата има магазин, ами ще си разменим взаимно услугата и мисля че всички ще са доволни.

Просто предложение :)

/отказа ли се от фб коментари, те са много добро решение в случая/
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Благодаря за идеята - добра е можем да си помогне, но темата е по-скоро всеки да сподели какво е пробвал, как и евентуално да ни хрумне нещо, което работи. Да, доста хора се включиха и това показва, че всички оценяваме важността на коментарите и всички имаме проблем с това.
Да, бихме могли да си "ударим по едно рамо", но това е временно решение. Достатъчно показателно е мнението малко по-горе, че наистина клиента оставя коментар само ако е недоволен и ние точно това обсъждаме как да обърнем.
Аз лично от днес започвам да тествам с напомнящ мейл и дали помага. Ще споделя резултат тук. Към момента това в моят случай е най-доброто, което не значи, че отстъпките пък били и минимални не е лоша идея. Просто ще карам едно по-едно за да видя кое е по-продуктивно.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

В нашата фирма даваме безплатен продукт срещу коментар, и в всички случаи това става след известно агетиране при потвърждаването на поръчката по телефона.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Така...ето и малко статистика по темата с коментарите:
4 дни след изпращане на напомнящ мейл 100% са го получили, 30% от получателите са го отворили, 80% са кликали в него и приложените линкове, 0% са оставили коментар...
Не знам за вас, но на мен ми говори, че дори при максимално улеснение потребителя не иска да прави каквото и да е, дори и коментиране, което е полезно за всички. Въпреки, че самият той би се възползвал от наличните коментари. А това за мен води до много по-трудното - изграждане на общност готова да си помага.
Като гледам или трябва да им давам 10% отстъпки, което няма да се случи срещу 5-10 думи текст, или просто продължавам така да напомням и на следващите и да се надявам да повлече крак някой.
Не, че не го очаквах, но въпреки това е разочароващо. Мислех, че "техничарите" са по-сплотена група, която обича да дава мнения, но явно не е така.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Здравей,
относно цифрите с процентите за мейла които си посочил резултатите ти са прекрасни, макар че зависи от нишата.
Можеш ли да пратиш този мейл, ако го има онлайн къде да го видя (както е в мейлчимп).
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Така...ето и малко статистика по темата с коментарите:
4 дни след изпращане на напомнящ мейл 100% са го получили, 30% от получателите са го отворили, 80% са кликали в него и приложените линкове, 0% са оставили коментар...
Не знам за вас, но на мен ми говори, че дори при максимално улеснение потребителя не иска да прави каквото и да е, дори и коментиране, което е полезно за всички. Въпреки, че самият той би се възползвал от наличните коментари. А това за мен води до много по-трудното - изграждане на общност готова да си помага.
Като гледам или трябва да им давам 10% отстъпки, което няма да се случи срещу 5-10 думи текст, или просто продължавам така да напомням и на следващите и да се надявам да повлече крак някой.
Не, че не го очаквах, но въпреки това е разочароващо. Мислех, че "техничарите" са по-сплотена група, която обича да дава мнения, но явно не е така.
Продължавай с идеята да не ги спамиш и лека по лека като се натрупат мнения ще се почне от самосебе си...
А идеята ти за общност - не знам дали и гет имат такава, така че... Но лека по лека...
 
От: От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абон

Здравей,
относно цифрите с процентите за мейла които си посочил резултатите ти са прекрасни, макар че зависи от нишата.
Можеш ли да пратиш този мейл, ако го има онлайн къде да го видя (както е в мейлчимп).

Да, защо не. Търпи критики, тъй като е сред първите, които правя през мейлчимп. Пусни ми адреса си на ЛС и ще ти го пратя.

Продължавай с идеята да не ги спамиш и лека по лека като се натрупат мнения ще се почне от самосебе си...
А идеята ти за общност - не знам дали и гет имат такава, така че... Но лека по лека...

Няма как да ида в другата крайност със спам, тъй като не мисля, че повече от 1 или максимум 2 мейла през 1 месец време биха подразнили, освен ако някой не е лесно ранима душа :)
Относно гет или сходни - там е малко по-широка аудитория, по-голямо разнообразие, а камерите са по-технически насочени. Абе то за тръгване ще тръгне, явно на потребителите не им се намират 1-2 мин за подобни неща когато са доволни. Далеч съм от мисълта, че ако е недоволен няма да изреве не само в коментарите ами и по една камара форуми :)
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

В предишният ми пост ви казах ефективна тактика за получаване на отзиви и същевременно за нова поръчка.
Интересното е че след като се понатрупаха достатъчно мнения и спрях промоцията хората продължиха да пускат мнения - явно когато се натрупа достатъчно материал и се зачетат почва да ги гложде отвътре да дадат и своят принос дори и без допълнителни облаги.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

В предишният ми пост ви казах ефективна тактика за получаване на отзиви и същевременно за нова поръчка.
Интересното е че след като се понатрупаха достатъчно мнения и спрях промоцията хората продължиха да пускат мнения - явно когато се натрупа достатъчно материал и се зачетат почва да ги гложде отвътре да дадат и своят принос дори и без допълнителни облаги.

Идеята ти е приложима и ще се възползвам от нея със сигурност. Въпросът е, че се съобразявам в типът продукти, а в случая не са много тези, които правят поръчки повече от 1 път за видеонаблюдение. Разбира се изключвам инсталаторите, които при мен са отделна потребителска група и пазаруват само с регистрирани профили, защото получават отстъпки.
Всъщност се очертаха няколко приоритета за следващия опит на база добрите идеи, които дадохте тук:
1. Напълно изчистен мейл само по темата с коментарите
2. Поне на няколко места линк към магазина за да бъдат оставени (няма как за всеки поръчал да правя отделен с линк към продуктите, които е поръчал), макар че бих могъл да пробвам и този подход за максимално улеснение.
3. Ще има промо код за оставен коментар, а дали ще им дам символичен процент, доставка или нещо друго ще се реши допълнително.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

Безплатна доставка за следваща поръчка е най ефективно - Много често хората като си купят нещо се хвалят на приятелите си и купуват за тях.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

А доставката колко ти стъпва? Идеята е много добра но доставката при мен може да стъпи от 10лв. до 100лв. (най-често доставките са около 20лв.) дори и повече но това вече става за стока на едро.
 
От: Идеи как да накарам клиентите да оставят обратна връзка/коментар и да се абонират

А доставката колко ти стъпва? Идеята е много добра но доставката при мен може да стъпи от 10лв. до 100лв. (най-често доставките са около 20лв.) дори и повече но това вече става за стока на едро.

При мен се движи 25-45лв и то не на поръчки на едро, така че едва ли ще е безплатна доставка. По-скоро вариант от типа "само за...лв" и някаква фиксирана цена.
 

Горе