Използвате ли правилните въпроси във Вашето Sales Copy?

Blinky

Owner
Това е общ подход към писането на копие - Sales Copy. Започвате като задавате въпроси. Защо? Да породи мисли в съзнанието на вашите читатели, предиизвиквайки емоции, и да получите от клиентите си мисленето по начина, по който искате да мислят те. Но замисляли ли сте някога това как изразите на Вашите въпроси? Възможно ли е да го прави по начин, по които ще имат най-голямо влияние върху Вашите читатели или просто да хвърляте въпросите на страницата?

Поведенчески казано не, всеки реагира по същия начин на едни и същи въпроси. Онези, които са с различни стилове за комуникация ще се отнасят по най-различни начини, в зависимост от това какво изразява изречение.

Използването на DISC поведенческия профил е един от най-добрите методи за постигане на максимални резултати. Позволете ми да обясня какво имам предвид, като Ви покажем как можете да започнете да задаваме правилните въпроси по правилния начин, за модат Вашите клиенти / потребители . посетители да отговарят положително на тях.

D = Доминация
Тези, които попадат в категорията господството на DISC профила, са описани като: в контрола, мощен, по-уверени, визионери, и риск приел. Тези хора могат да бъдат мениджъри, директори, високопоставен военен персонал, предприемачи и други подобни.

Тези, които се считат за високо съдържание на господство искат да се придържаме към бизнеса, като начина на комуникиране или обособяване на бизнес -> клиент, както и обратната връзка. Те очакват да бъдат представени фактите логично и последователно. Те искат презентации, за да бъдат ясни, конкретизирани нещата точка по точка.

Тази група от хора реагират по-добре да специфичните "какво" въпроси. Например, нека кажем, че ние развиващаме заглавие за ултра-бърз принтер. Може би не искате да напишете заглавие, от пита: "Как да Излекуваме Бавния Интернет?" (тук се изпозлва и лека заигравка с думите, за по силно грабване на читателя). Този въпрос е неясен, това не е специфично за тях, и той започва с думата "как."

Изпълнителните директори, горната част на управлението, и другите в тази категория не са ни най-малко заинтересувани в това "как" да направите каквото и да е. Те са мечтатели. Те изглеждат най-голямата картина, а не малките детайли (във фона и бекграунда на картината). Детайлите са работа на някой друг!

Вместо това, опитайте пренаписването на заглавието, като включите думата "какво" и да го направете специфичен, като този: "Какво лекува бавния интернет?"
Можете да видите подобно отношение в други поведенчески стилове (I, S и C) и вида на въпроси, които хората във всяка една от категориите предпочитат.

I = Влияние
Тези типове има високо влияние - обикновено се намират в областта на продажбите, или в други области, които изискват много хора / социалното взаимодействие. Те се движат бързо и искаме да се фокусираме върху ориентирани към хората задачи. Те обичат да представят своите становища и да се постави въпросът за техните мисли по въпрос. Те обичат да бъдат център на внимание.

Тази група се повлиява добре от "чувствени" въпроси. Не само за себе си, но също така и за другите. Например: "Не забравяйте вълнението, което почувствах, когато _____?" или" Как би се почувствало детето Ви, ако _____?"

S = Постоянство
Тези в групата Постоянство искат да ги възприемат като хора - не като номер. Те оценяват логиката, докосването на ниво лични взаимодействие, и те са ориентирани към детайлите. Те като цяло са бавно вземащите решения и не са диви, изразявайки се в поемането на необмислени рискове. Тези, които попадат в категорията Постоянство са до 40% от общото население и идват от всички сфери на живота.

Хората, които са в тази група вероятно ще реагират по-добре на отговори, идващи от въпроси започващи с "колко / как (how)". Възможностите включват "Колко пъти сте пожелавали да ____?" или" Колко често ____?" Те също така отговорят позитивно на въпроси, които ги карат да мислят, като "Носи ли ви Вашето копие позитивни резултати?" Те най-вероятно ще искат да знаят какво можете да направите за него и за тях, ако отговорът е "не."

C = Съответствие
Когато описвате някой, който попада в тази категорията, то тогава тези фрази идват на ум: критичен мислител, подготвени, ориентирани към качество, невероятно детайлни, специфични, и бавно вземащи решения. Най-общо тези типове хора работят като инженери, банкери, счетоводители, учени, и като.

Онези, които са високо в групата на съответствието отговорят най-добре на въпроси, включващи статистика и въпроси, които ги принуждават да разгледаме всички страни на въпроса / проблема. Например, "68% от всичките шофьори плащат твърде много за Автомобилно застраховане. А Вие от тях ли сте? "

Поставянето на въпроси по начин, който позволява на вашите целеви клиенти да се отнасят към проблема определено имат смисъл. Когато те удари някой нерв - хората ще реагират. Задавайте правилните въпроси ... по правилния начин ... във Вашето копие, като се опитате да придвижите една стъпка по-близо до затваряне на продажбата.

Успехи на всички с продажбите и писането на селс копитата си.
 

Горе