Има ли вариант да съдя Vivacom?

хейтър

Аз не търся обезщетение от тях, те търсят от мен. Имам чуството че някой тук работят във Виваком щом толкова настървено ги защитават.
Само факта че на няколко пъти са съдени за подвеждаща информация и условия само по себе си говори.
 
хейтър

Аз не търся обезщетение от тях, те търсят от мен. Имам чуството че някой тук работят във Виваком щом толкова настървено ги защитават.
Само факта че на няколко пъти са съдени за подвеждаща информация и условия само по себе си говори.

При всички оператори така става. От жертва ставаш виновен :D :D :D :D Смешно но факт.
 
AMitrev

ти колко пъти си чел целият договор при подписване за телевизия, телефон, интернет или някаква друга услуга. Въобще има ли някой тук който да чете един договор на място от над 7 000 думи.
Аз съм писал че сам съм си виновен защото не съм прочел договора и вината си е моя.

Проблемът е че продавач консултантите са там те да ти разяснят договора а не да си премълчават такива такси и уловки.
Проблемът е че тази уловка е написана чак в края на трета страница а не както другите тарифи на първа страница.
Проблемът е че всичко това е с умисъл.

Нека да пишат тук колко абонати на Виваком знаят за това условие.

А супорта е за това, да питаш и те да ти обяснят , до като седим и си мълчим и нищо не правим ще е така....ще има кой да ни клати.
Аз съм чел... Но така както седят нещата при теб, жалбата ти изобщо няма да мръдне от гишето на което си я подал. Ще я входират и при положение че го ИМА написано в доготора си до там.... А между другото при положение че ТИ прекъсваш договора ( и то видимо с написано нещо вътре и подписано от теб ) ти отпадат промоциите и се радвай, че не е както преди да плащаш за целия договор месечните такси... Прецакан си и това е, подписал си го и това е факт.....


НО, например като при случая с договора с автора на темата ,всъщност никъде в договора не пише е могат да го прекратят когато си поискат, особено пък без основателна причина. МОГАТ да сменят таксата, но не и да прекратят договора, освен ако клиента не е пожелал това, фирмата не е фалирала и тем подобни. НО в случая дори при техническа неизправност, по закон всъщност му дължат за същия период неустойка в размер на сумата.....А междувременно ан автоа препоръчвам да си следи случайно да не са му казали че епрекратен и после да се окаже, че не е бил и че има да дава... Защото за прекратен договор освен всичко, трябва да ти издадът И документ, както и да изложат причините за прекратяването....
 
Последно редактирано:
Договорите при мобилните оператори ги има само за да могат спокойно да прилагат номерата си. За да може всеки абонат да се прецака поне веднъж, да му дойде голяма сметка без да е усетил каква "грешка" е направил и вината да остане за него. В днешно време явно това се прави с мегабайтите. И аз лично имам 2 случая:

1. Отивам при Виваком и ще искам еди си кой план - толкова минути и толкова мегабайти. Връщам се с 2 SIM карти - едната с минутите и другата с мегабайтите. Май ме лъжеха тогава, че не може двете неща да са на 1 карта, но как и да е. Слагам си картата с минутите в телефона и по едно време си викам "Абе, от тая карта дали ще тръгне интернет?". И отварям в YouTube някакъв клип, разбираш ли, и той си тръгва без проблем. Само с това невинно деяние си увеличих сметката (не помня с колко точно) само за няколко секунди. Веднага след това исках да се разкарам от тях, но не ми позволиха. Но след като договора изтече след 1 година се махнах и никога повече не съм ползвал техните "услуги".

2. След горния случай отивам при Bob, понеже вече не искам абонаметни договори. Там идеята е, че нямам месечна такса, разговорите са около 11 стинки на минута и ако искам интернет трябва да го активирам - 500 MB струва 5 лв. Като не ми трябва повече интернет го деактивирам и всичко точно. Добре, ама отивам на село и заради по-слаба връзка с оператора ли, сигурно повече от половин час се мъчих да го активирам през телефона. В един момент решавам, че най-накрая съм успял. И си имам нет, прехвърлям си го на лаптопа и си работя доволно... докато ненадейно получавам СМС, че наближавам месечния лимит от 50 лв. Оказва се, че всъщност не съм активирал интернета, но въпреки това върви интернет, който струва не знам си колко на мегабайт.

И ето, аз въпреки че съм супер мнителен, 2 пъти при различни оператори използвам скъп интернет, който дори не очаквам да го има. Не би трябвало една SIM карта въобще да има възможност да пуска такъв тип интернет. Проблема се решава като изрично се деактивира в офиса, но човек трябва да се прецака поне веднъж за да се сети да мисли и за това когато си открива нов номер.

От съдилища също няма смисъл, защото те са си направили договорите да им позволяват такива деяния и да ги предпазват ако някой се опълчи. А сигурно всеки ден някой някъде се прецаква, така че това не е нещо ново за операторите, това се случва години наред и те със сигурност са много наясно със ситуацията.
 
Наскоро бях попаднал на изследване, според което, сумите от номерцата на операторите надхвърлят многократно сумите по шантавите лихви на палавите кредитори. А дано по-скоро си изпросят регулация относно клаузите в договорите им.
 
От съдилища също няма смисъл, защото те са си направили договорите да им позволяват такива деяния и да ги предпазват ако някой се опълчи. А сигурно всеки ден някой някъде се прецаква, така че това не е нещо ново за операторите, това се случва години наред и те със сигурност са много наясно със ситуацията.

Това не е точно така. КЗП им налага глоби и промяна в практиките, когато клиент се оплаче и има право. Не можеш по презумпция да приемаш че там са маститите адвокати и сигурно са го измислили, така че за чий да се занимаваш. Най-пресния пример, който ми идва наум е със спортните канали на Мтел/А1. Така че правата трябва да се гонят и резултат има, стига да имаш желание. Дали си заслужава за хипотетични 3лв на месец е отделен въпрос.
 
Моите случаи дето описах са от преди години. Оплакването на автора на темата е от преди дни. В тази разлика от време сигурно някои хора са се жалвали пред институции, но явно няма файда. Аз вярвам в доверието. Когато купувам нещо не ми трябва гаранция - ако се счупи го хвърлям и следващия път вероятно ще разчитам на друга марка. Когато се абонирам към услуга не ми трябва договор - ако ме прецакат ще премина на друг доставчик и готово. Пазарен контрол. Ние сами контролираме фирмите с парите си. Контролните органи са допълнителни паразитни образувания, опитващи се да прокарват своя власт, които също имат нужда от милиони за да съществуват и печелят.

Мен ми е интересно защо всъщност се нервим при проблеми с мобилните оператори, като за услугите им не даваме космически суми. Не знам средно на месец колко плащаме за телефони, но едва ли е повече от една вечеря в ресторант. И въпреки това като стане нещо и ааа ууу КЗП, скандал, съдилища и адвокати... та всеки да разбере. Аз лично толкова ги не-обожавам, че поне през последните 2 месеца не съм звънял на никой и сметката ми е кръгла 0, не ми се свидят и 2 стинки да им дам, иначе в ресторанта няма проблем :)
 
2wqwfw8.jpg


Тази вечер и аз съм изключително изнервен от услугата им, защото получавам скорост, която се считаше за добра преди 15 години, а плащам за 100MBs. Вярно, че ползвам WiFi, но съм само на 4 метра от рутера и такова дъно не съм удрял скоро, въпреки че имам примерно 15 навързани устройства. Последно ги търсех на посочения телефон преди година, слушах 15 минути музичка, още 10 спорихме с някаква дама и голям проблем се оказа, че съм си сменил паролата на рутера и те нямали достъп да видят проблема. Какъв проблем ще гледаш дистанционно ти, като ако се касае до настройки, мога и сам, въобще няма да те потърся. Ще го преживея тази вечер някакси, но със сигурност този проблем е в пъти по-често проявим и как действате в такива случаи вие? Случай, в които не се изпълняват част от договорните отношения..
 
Ако наистина си навързал 15 устройства на едно и също WiFi по едно и също време, това може да е проблем с рутера. Аз на моя, който е от скъпите модели, като му вържа няколко устройства и кляка по необяснима за мен причина. Сигнала си се вижда като отличен, само че интернета се просмуква като през задръстен канал. Та тествай да видиш как е с 1-2 навързани устройства, не 15.
 
Ползвайте местните оператори, ако имате възможност. Далеч по-разбрани са. И цените им са доста по-евтини.

В София съм на НЕТ 1 за интернет и кабелна, ползвам услуги които в МТЕЛ биха ми стрували с 50%-60% повече. Имам и отстъпка при предплата. Става още по-евтино. Не съм имал никакви ядове. Само веднъж за 3+ години съм викал техник, освен при инсталацияха и се оказа, че сигнал има, а аз не съм го получавал, защото ми е изгорял телевизора... Купих нов и тръгна от раз.


Аз на телекомите не им давам много възможност да ме цакат. Карам с един план на М-Тел от доста време и не го пипам. Няма и да го пипна, докато не ми потрябва нещо повече. Тъпаците не ми предлагат план за по-малко пари, а само ми обясняват как само за Х лева на месец към моя план щял съм да получа еди си какво, които не ми трябва. Като ем го кажа се почва с психологически атаки - вие знаете ли колко сте близо всеки месец до лимита на услугите. От безплатните минути колко малко ви остават, от мегабайтите също. Сякаш аз съм идиот и не знам как да проверя, че това далеч не е така...


Ама масово будалите кълват яко, обработени по телефона. Сумати хора са излъгали около мен така. Или пък другата глупост - таблет за 5 лева, ако подпишеш договор за 2 години за интернет за еди си колко лева на месец, тоя таблет уж евтин ти излиза колкото един iPad

Също така като на другите договорите им пристигат с много “екстри” които трябва да ходиш да деактивираш експлицитно, иначе почват да те цакат ...


Страшно много се дразня и на рекламните съобщения които пращат почти всеки ден. Как съм спечелил, трябва да партя СМС еди си къде, какво да правя, за да участвам в томбола или някаква такава тъпотия. За съжаление отърване май няма от тоя спам...
 
Страшно много се дразня и на рекламните съобщения които пращат почти всеки ден. Как съм спечелил, трябва да партя СМС еди си къде, какво да правя, за да участвам в томбола или някаква такава тъпотия. За съжаление отърване май няма от тоя спам...
Има има, не се предавай !
Поне на теленор беше някакъв СМС към някакъв номер и спират. При ментел не знам как е, но звънни на оператор, кажи им че искаш да прекратиш всички съобщения от тях и ще ти го спрат ( или поне ще ти кажат как ).
Аз не съм получавал никакви рекламни от години.
 
Ако наистина си навързал 15 устройства на едно и също WiFi по едно и също време, това може да е проблем с рутера. Аз на моя, който е от скъпите модели, като му вържа няколко устройства и кляка по необяснима за мен причина. Сигнала си се вижда като отличен, само че интернета се просмуква като през задръстен канал. Та тествай да видиш как е с 1-2 навързани устройства, не 15.
Много възможно е да си прав, но пък и 20 са били работили едновременно и не е имало чак такъв спад. Въпреки, че е смотан стар модел рутерът, се оказа куче, към което съм вързал и още друг по-нов допълнително за втора мрежа. Някой път разбутам lan кабелите, връзките, буксите.. откопчея и ги закопчея наново, и всичко е тип топ. Като цяло по-скоро съм доволен от Виваком като цяло, а от местните ни доставчици по-скоро вече не.
 
хейтър

Аз не търся обезщетение от тях, те търсят от мен. Имам чуството че някой тук работят във Виваком щом толкова настървено ги защитават.
Само факта че на няколко пъти са съдени за подвеждаща информация и условия само по себе си говори.
Е така де, искаш всичко да е за сметка на другата страна.
Много нагло в случая.
 

Горе