Има ли тук печени шофьори? (тест)

Добре бе гражданче. Ама правилника казва друго.

По отговорите веднага си личи кой си е вадил книжка по времето, когато имаше полигон :D
Ако пише така, това е лудост. Никаква логика няма ако се движат един по друг, тоя вдясно да иска да мине в средното платно.
 
Ако пише така, това е лудост. Никаква логика няма ако се движат един по друг, тоя вдясно да иска да мине в средното платно.

Как да няма логика да иска да мине в лявата лента? Има много причини за това - заобикаляне на препятствие, престрояване за ляв завой, изпреварване и т.н.

Но дори и да няма основателна причина да мине в лявата лента, този знак разрешава на шофьора да го направи и лявостоящият трябва да го пропусне. В града по подразбиране важи това правило (освен ако не е указано друго със знак или маркировка).
 
Как да няма логика да иска да мине в лявата лента? Има много причини за това - заобикаляне на препятствие, престрояване за ляв завой, изпреварване и т.н.

Но дори и да няма основателна причина да мине в лявата лента, този знак разрешава на шофьора да го направи и лявостоящият трябва да го пропусне. В града по подразбиране важи това правило (освен ако не е указано друго със знак или маркировка).
На мен това на картинката ми прилича на рисунките на Майор Костов :)
Празен трилентов път и само две коли с мигачи :) Въобще какво правят две коли една до друга на трилентов път? Смисъл, или искат да подведат изпитниците, или както е казано под фуражка мозък много не вирее.

Аз си взех книжката когато имаше полигони. На писменият тест нямах грешка, но честно казано освен най-наложените правила, нищо от теорията не помня, и не върши никаква работа в реална обстановка.

Това е пълна глупост за мен, като изобщо наредбите и законите в нашата държава, които са неподредени нито структурирани и всеки с някаква власт е променял къде каквото му падне. Вземи примерно някой да чете закона за МТСП, пълен хаос, и не в услуга, а колкото може повече да затръдняват хората в реална обстановка.
Както и да е:)
Елате да си вземете фиша:)
 
Четейки коментарите на kpetrov и ADO си мисля, че наистина трябва да се върне начина на изпитване от преди 18 години и задължително всяка година да се държи регулярен изпит.
 
И после се чудиме - що по улиците е хаос:
Тоя който завива надясно :)
Никой не завива.
Всеки знае, че реално голяма част от правилата за движение се решават в движение,
Пробвай с тази теза пред съдията. :D:D:D
никой няма предимство , защото това е права магистрала,
При наличие на два субекта, винаги единият е над другия. Иначе не може да има решение. Като те цепи главата сутрин, можеш и чоп да хвърляш - дали да си обуеш маратонки или да излезеш бос, но това е личен проблем и не касае никого.
А ако магистралата е крива? :p
Къде, дъ фак, видя магистрала?
По скоро въпроса трябва да е за къв чеп тоя в синята кола ще завива на ляво/влиза в лявата на него лента.
1. Чепът е кръстовището, което наближава, и навигацията на синия със сластен глас му казва, че трябва да се престрои, за да направи завой.
2. Щото така му е кеф. В пълното си право е.
трите ленти, каквито в България нямаме почти
Ало, провинцията! Морската столица! :p
Ти като не идваш в Селото, не значи, че и други не идват. ;) Въпреки, че не сме в Шенген, български автомобили масово пътуват по такива места на запад от Калотина.
Червената кола е с предимство, защото е изпреварващ, а синята е най-десностоящ, затова трябва да го изчака. Толкова ли сте селяни? Ще извикам сега инструктура.
Поне да бе казал, че ЦСКА (въпреки, че няма ЦСКА) е с предимство пред Левски.
Викай го - да ти шляпне две зад врата. Явно не го е правил, когато е трябвало.
Къде видя изпреварване?
Никаква логика
Тъй като много малко хора са учили логика, и почти никой от тях няма отлична оценка, са създадени законите и правилниците за тяхното прилагане.
Въобще какво правят две коли една до друга на трилентов път? Смисъл, или искат да подведат изпитниците, или както е казано под фуражка мозък много не вирее.
Аз си взех книжката когато имаше полигони. На писменият тест нямах грешка, но честно казано освен най-наложените правила, нищо от теорията не помня, и не върши никаква работа в реална обстановка.
Явно носиш фуражка.
Аз пък се чудя - какво прави една кола на еднолентов път? Що не си седи в гаража?!
След като, реално, носиш фуражка и караш каруца по селски път, наистина този казус и неговото решаване не ти вършат никаква работа. И книжка, също така, не ти трябва. Язък, че си харчил време и пари за книжка.
NB
Тъй като се дивиш и чудиш като колибарче, сефте слязло до гара Роман с баща си, ти предлагам да отвориш София в стрийтвю и виж колко километра всеки ден хиляди автомобили се движат по такъв път и в такава ситуация.
 
В казуса на картинката "на Майор Костов" (майор се пише с малка буква, защото не е име, а звание) има много ленти и знак за многолентово движение. От този знак следва, че може да се изпреварва и отляво. ;)
Един от основните принципи в Закона за пътищата е - при равно други условия, с предимство е дясностоящият.
Шест думи. Само шест думи решават много проблеми. По цял свят!
 
И после се чудиме - що по улиците е хаос:
Тъй като много малко хора са учили логика, и почти никой от тях няма отлична оценка, са създадени законите и правилниците за тяхното прилагане.

Явно носиш фуражка.
Аз пък се чудя - какво прави една кола на еднолентов път? Що не си седи в гаража?!
След като, реално, носиш фуражка и караш каруца по селски път, наистина този казус и неговото решаване не ти вършат никаква работа. И книжка, също така, не ти трябва. Язък, че си харчил време и пари за книжка.
NB
Тъй като се дивиш и чудиш като колибарче, сефте слязло до гара Роман с баща си, ти предлагам да отвориш София в стрийтвю и виж колко километра всеки ден хиляди автомобили се движат по такъв път и в такава ситуация.
Е Света не почва и не свършва със София, ако си мислиш, че в Търново е много по лесно, особено пък преди няколко години, с тези тесни улици, на всяка спрели колони...
Въпроса е, че както друг е казал, правилника на живо е истинският правилник. Има неписани правила. Например шьофьора, независимо дали по закон има право, трябва винаги да се съобразява с пешеходеца или велосипедиста, щото е ясно кой ще е потърпевшият на практика... Ти ако си назубал правилника, тези околко теб дали? Мне.
Пък да не говорим, че може да си пълен отличник на тестовете а на трасето да си зле. Има си неписани правила и според мен те са по-важните. Ест трябва да се знаят основните положения от теорията. Но това, че знаеш теорията не те спасява на пътя. А пък и инфраструктурата ни е много зле. В България сме все пак, преди да пресечем зебра, се оглеждаме и спираме и чакаме водача дали ще намали и спре, и на кръстовище като светне зелено за пешеходеца, не се втурваме веднага преди да сме се огледали, ако държим да не ни се случи нещо, нали така...
В държава в която писаните закони не се спазват, не виждам особен смисъл да се учат мотамо, ест. може и да не съм прав.
Чел ли си фермани закони? На мен ми се е налагало, това за разхвърляни, дупки, противоречия.

Колкото до ученето на Логика, ами да учил съм, случайно съм завършил Философия, само че теорията на науката Логика нищо не ми е дала.
 
В казуса на картинката "на Майор Костов" (майор се пише с малка буква, защото не е име, а звание) има много ленти и знак за многолентово движение. От този знак следва, че може да се изпреварва и отляво. ;)
Един от основните принципи в Закона за пътищата е - при равно други условия, с предимство е дясностоящият.
Шест думи. Само шест думи решават много проблеми. По цял свят!
Не съм съгласен :) Що се отнася до Майор Костов, трябва да се пише с големи букви:) Щото е Голям :)
 
В казуса на картинката "на Майор Костов" (майор се пише с малка буква, защото не е име, а звание) има много ленти и знак за многолентово движение. От този знак следва, че може да се изпреварва и отляво. ;)
Един от основните принципи в Закона за пътищата е - при равно други условия, с предимство е дясностоящият.
Шест думи. Само шест думи решават много проблеми. По цял свят!
Кажи ми ти сега, ако всичко котки имат опашки, и ако всички лисици имат опашки, то котките лисици ли са? Сега според науката Логика, ще се извадят едни формули, които да ни докажат, че това е грешно твърдение, ама ние нямаме нужда от това, щото знаем, че котките не са лисици, нали ?
 
В условието на задачата е пропуснато да се напише с каква скорост се движат колите, я си представете, че червения се движи със 120 в средната лента, а този в дясно синия с 80, в монета в който се изравняват синия тръгва да се престроява и ще стане бум, предимство в случая има движещия се с по-голяма скорост:confused:, в някой ситуации правилника не важи.

Има неписани правила, примерно: "по-големия винаги има предимство" и "жената винаги има предимство" - трее да сте кавалери все пак, дамите и без това не знаят правилника изпита се взима с къса поличка и
готово...:p, а ако се престроява тир и ви засича няма как да спазите правилника и да не постратдате нали така, така, че винаги се действа според ситуацията
Така, че в задачата има много условности, трябва да се уточни първо скоростта и след това пола на водачите съответно в едната и другата кола, габаритите и марката е ясно, че са едни и същи за това няма спор:D
 
Последно редактирано:
Например шьофьора, независимо дали по закон има право, трябва винаги да се съобразява с пешеходеца или велосипедиста, щото е ясно кой ще е потърпевшият на практика...

Винаги се съобразява, даже и го пише в правилника.

Пък да не говорим, че може да си пълен отличник на тестовете а на трасето да си зле.

Такова нещо не съществува. Знаеш ли правилника - и на пътя ще си отличник. Друг е въпроса, че може да не може да владееш автомобила.

Но това, че знаеш теорията не те спасява на пътя.

Напротив - спасява те, и то много.

Колко неверни неща каза, ти въобще книжка имаш ли?
 
Абсурден казус. При условие, че двете коли са една до друга, как се предполага, че шофьорите ще видят мигача на съседната кола? Имам шофьорска книжка от две държави - България и САЩ. В САЩ правилата са много по-малко, движението е по-добре организирано и не се налага много мислене, за да вземеш правилно решение. Например, масови са кръстовищата с четири стопа, а катаджията няма право да те спира като застане на пътя и размахва стоп-палка.
 
Например, масови са кръстовищата с четири стопа, а катаджията няма право да те спира като застане на пътя и размахва стоп-палка.
Това с четирите стопа как е уредено? Ако едновременно спрат и на четирите стопа коли, кой е с предимство?
 
В условието на задачата е пропуснато да се напише с каква скорост се движат колите, я си представете, че червения се движи със 120 в средната лента, а този в дясно синия с 80, в монета в който се изравняват синия тръгва да се престроява и ще стане бум, предимство в случая има движещия се с по-голяма скорост:confused:, в някой ситуации правилника не важи.

Има неписани правила, примерно: "по-големия винаги има предимство" и "жената винаги има предимство" - трее да сте кавалери все пак, дамите и без това не знаят правилника изпита се взима с къса поличка и
готово...:p, а ако се престроява тир и ви засича няма как да спазите правилника и да не постратдате нали така, така, че винаги се действа според ситуацията
Така, че в задачата има много условности, трябва да се уточни първо скоростта и след това пола на водачите съответно в едната и другата кола, габаритите и марката е ясно, че са едни и същи за това няма спор:D
Разглеждам темата от веселата страна, макар, че няма нищо весело в един джигит на пътя, а такива, колкото искаме... А фактори много. Аз видя ли Голф си имам 1 на ум, а видя ли Голф упрявляван от жена бягам надалеч. Това съвсем не са градски легенди, поне за мен.
 
Винаги се съобразява, даже и го пише в правилника.



Такова нещо не съществува. Знаеш ли правилника - и на пътя ще си отличник. Друг е въпроса, че може да не може да владееш автомобила.



Напротив - спасява те, и то много.

Колко неверни неща каза, ти въобще книжка имаш ли?
И какво те спасява? Ест, че имам книжка, първото, което карах беше Жигули, сега Мицубиши. Като млад шофьор съм правил изцепки, както много други. С назубряне на правилика нищо не става, става с опит по пътищата....
 
Винаги се съобразява, даже и го пише в правилника.



Такова нещо не съществува. Знаеш ли правилника - и на пътя ще си отличник. Друг е въпроса, че може да не може да владееш автомобила.



Напротив - спасява те, и то много.

Колко неверни неща каза, ти въобще книжка имаш ли?
 
Това с четирите стопа как е уредено? Ако едновременно спрат и на четирите стопа коли, кой е с предимство?
Колите тръгват по реда на спирането. Който е спрял първи тръгва първи. Ако спрат едновременно важи правото на десния.
 
Последно редактирано:
С назубряне на правилика нищо не става, става с опит по пътищата....

С назубряне на правилника нищо не се получава. При нас скъсаха всеки, който беше назубрил правилника. Той трябва да се учи.
 
Сесия.
През входа на факултета по физика влизат заедно двама студенти.
- Брат, да знаеш нещо за втория закон на Нютон?
- Не, брат. Виждаш, че уча физика, а не право.

И те така...
 
За неинглишко каране. Дясната баварка няма право да изпреварва червеното москве, защото е в най-бавната лента, крайна вдясно, тоест колите, във всяка следваща лява лента са с предимство, като по скоростни. С ляв мигач изчаква москвето (и другите ако са много близо зад москвето) и тогава се включва в лентата. От страна на червеното москве - ако иска да се включи в дясната лента, то има предимство да изпревари баварката и да кара пред нея. Този знак кой го е забил там, само той си знае:)
 

Горе