Каква надценка е добра за онлайн магазин за дрехи

zaicev

Member
Здравейте,

интересно ми е какви надценки слагате на дрехите които продавате?

Моя опит беше със 100% надценка и провал. Какво мислите за 400-500%?
 
Зависи какво точно искаш да градиш и как да го направиш + какъв бюджет за маркетинг имаш. Това е може би най-конкурентната ниша в БГ онлайн, но е логично, тъй като същевременно най-много се купуват дрехи онлайн. Има сайтове, които печелят от оборота и ниските си цени (Megz), има други, които изграждат страшно силен бранд и продават с доста големи надценки (виж Alessa), въпросът е ти къде мислиш, че можеш да се позиционираш и да захапеш, защото за силен бранд с високи надценки и инвестицията не е никак малка. По-скоро потърси отговор на въпроса, какво се е прецакало с тези 100% надценка? Може да пробваш с по-малко, но определено има и магазини с 200-300% и нагоре + тва успешно продаващи. Ако продаваш дамски дрехи е по-вероятно да достигнеш до подобен род надценка, при мъжките е по-трудно.
 
Търговеца продава. Не надценката. Ако продаваш на бедни,- фалираш и обратното.

Виж HM спряха отстъпките и вдигнаха много % ЧП чиста печалба. Не са фалирали...

Аз пазарувам от тях заради продукта... боли ме за %... проблема им е бил, че смятали, че % продава. ДА но само на бедните....

Богатите рядко гледат %.... търсят други фактори.

Иначе рекорд ми е 1300% надценка. Но като нямаш конкуренция... в даденият продукт - тоест уникален продукт.

Цената му я сложих европейска :)
 

Горе