Какво е Conversion Improvement

Дискусията в 'Web Analytics and Conversion Improvement' стартирана от coolice, Февру 22, 2007.

  1. coolice

    coolice Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    12,247
    Харесвания:
    654
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Най-сбито казано това е набор от техники за визуална оптимизация на сайт. Целта е да се направят повече продажби с наличният трафик. Това все още не е точна наука но по уебмастърските форуми могат да се намерят следните основни техники и данни за проценти на повишение:

    Conversion Improvement Basics

    Снимки на щастливи потребители ползващи продукта + up to 10%

    Toll Free Number (1-800...) + up to 10%

    Secure Verification на вашият билинг пеидж, реален адрес по възможност US, UK и наличието на алтернативни методи за поръчка (Fax, Mail) + up to 30%


    ...............................


    Website Structure Optimization и Conversion Improvement

    (приложимо е за големи и средни уебсайтове)

    С две думи : Отвреме на време се среща по някои сайт на който е невъзможно да откриеш как да си поръчаш нещо........

    Идята е да се извлекат данни за поведението на посетителите на сайта, и след това да структурата да бъде променена така че да им бъде максимално удобен за ползване и съответно покупка на продукта или услугата.

    Готови решения няма.

    Прави се по следният начин:

    Към сайта се добавя Web Analytics Solution (по предпочитания :) ) Следва период на събиране на данни (колкото по-голям период се анализира толкова данните са по точни..... но като минимум поне 2 месеца). След анализа на данните се изготвят конкретни решения и се правят необходимите промени...... (от това Search Engine Optimization Firms правят големите пари)


    ..............................
     
  2. apostol

    apostol New Member

    Рег.:
    Февру 1, 2007
    Съобщения:
    176
    Харесвания:
    3
    Точки:
    0
    Професия:
    мениджър на уеб сайт
    Място:
    София
    Левашки сайтове

    От време на време се срещат и сайтове, при които е много трудно да намериш форма за контакти, поръчки и пр.
    Преди няколко месеца реших да си купя компютър Hyundai. Влязох в сайта им и се започна- рових, рових, рових, докато най- сетне намерих телефонния им номер.
    Обадих им се, напсувах ги (те взеха да се оправдават, а се оправдават винаги и само виновните), но най- накрая поръчах компютъра. След като изгубих БЕЗЦЕННО време от ЕДИНСТВЕНИЯ си живот.
    Ето на това му викам аз левашки бизнес, левашки сайт. Влезте в него и ще се убедите, че тия пичове правят бизнес, без да са запознати с основни изисквания на Интернет маркетинга.
    Но иначе компютрите им са БОМБА!
     
  3. georgimateev

    georgimateev Member

    Рег.:
    Апр 27, 2007
    Съобщения:
    754
    Харесвания:
    7
    Точки:
    18
    Професия:
    Web Expert
    Място:
    Дуисбург, Германия
    Най-добрият начин да си повишите продажбите е като си наемете добър дизайнер. Calling-ът на самия дизайн е много важен. Просто като влезе потребителя и цветовете и графиките да го карат да направи тия три клика и да си попълни данните за поръчка.
     
  4. coolice

    coolice Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    12,247
    Харесвания:
    654
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Добре дошъл във форумът ни бате надявам се престоят тук да ти хареса и често да наминаваш насам :) за дизаина съм съм съгласен ако е добър винаги помага :) бих се радвал ако имаш да споделиш повече по темата
     
  5. georgimateev

    georgimateev Member

    Рег.:
    Апр 27, 2007
    Съобщения:
    754
    Харесвания:
    7
    Точки:
    18
    Професия:
    Web Expert
    Място:
    Дуисбург, Германия
    Добре заварил. Имам какво да кажа.. само питай :) Статиите в блога си ги пиша :) Инак аз имам едно питане.. къде е темата с правилата, че не мога да я издиря нещо?

    П.С. Извинявам се за офтопика.
     
  6. coolice

    coolice Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    12,247
    Харесвания:
    654
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Няма проблем за офтопика нямаме строги правила за това. Аз конкретно въпросче за Conversion Improvement нямам засега но ми стана интересно като спомена цветове :) Ние сме пробвали на PPC два еднакви саита (темплеити) с малка разлика в цветовете и единият конвертираше по добре от другия....

    правилата са в: За Форума - Affiliate Community допреди малко не се виждаха добре (сбити между теми ) но след като поразчистих всичко е ок

    http://predpriemach.com/viewtopic.php?t=201

    тук е доста свободна зона :)
     
  7. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    23,033
    Харесвания:
    1,778
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Здрасти добре си дошъл в форума ни georgimateev, надявам се да си изкараш весело тук с нас, ако иам нещо или искаш да споделиш нещо - пиши, ще се радваме да си комуникираме..

    Чао и успехи.
     
  8. georgimateev

    georgimateev Member

    Рег.:
    Апр 27, 2007
    Съобщения:
    754
    Харесвания:
    7
    Точки:
    18
    Професия:
    Web Expert
    Място:
    Дуисбург, Германия
    Аз не мога да коментирам толкова цветовете, защото нямам нюх на дизайнер, но това, което като любител-психолог знам и бих споделил е, че дизайнът трябва да следва интуицията на потребителя. Човек чете отгоре надолу и отляво надясно. Следва редовете, спира се на подчертаното, започва да чете директно текста (не обичат да се спират на навигацията)... И именно там трябва да попадат големите цветни линкове с банери, афилиейти, продукти и т.н. Потребителите обичат снимки.. Те трябва да се открояват, да се набиват на очи и да предизвикват клик. Естествено затова трябва да се правят и тестове. Просто хванете един човек (примерно майка ви), който може да работи с компютър дотолкова, че да да знае какво е линк и да знае как да цъкне с мишката върху него. Пуснете го във вашия сайт и проследете как той се движи вътре. Неписано правило е, че от влизането в сайта до самата покупка трябва да има не повече от 3 клика. Ако на майка ви й трябват повече, значи трябва да промените нещо по структурата. Ако то вече е там, значи трябва да се открои с по-контрастен цвят. И т.н. Малки неща, но без тях SEO-то не води до нищо. Ако имаш 1000 посещения от Гугъл (което означава, че 1000 човека са решили, че ще намерят това, което им трябва на твоя сайт) и само 2 продажби, значи сайтът ти не е толкова убедителен колкото SEO-то. И т.н. и т.н.
     
  9. coolice

    coolice Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    12,247
    Харесвания:
    654
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Мерси за добрият пост по темата за Conversion Improvement надявам се и другите да го прочетат и да приложат нещо от него на практика :)
     
  10. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    23,033
    Харесвания:
    1,778
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Готин пост бате, мерси. Аз мога да добавя че наистина конверсията си е изкуство - от идването на клиента(потенциалният) -> прекарването му през Sales Copy-то -> до Order страницат. Това е изкуство да пробаваш.

    Съгласен съм за трите клика - не повече, освен ако продукта/услугата не се нуждае от по-детайлно обяснение - това в случая са софтуерите. Подчертаното е като малко забавяне в четенето, преди да се върнат на старото тепмо за четене. :) Интерес на потребителите представлява също така, като е на даден линк (и той ги "доработва" - Free Bonuses) той не изпуска внимание от Sales Page-а. Най-много да го отвори в друг прозорец, но да е така трябва тази продаваща страница да е написана много добре.

    Както повечето знаят - цветовете на маркинга са червен, жълт, ораджев, и всеки по-ярък. И това не случайно, като се разхождате по добре написана Sales Page да видите за какво става дума. :lol: Едни от най-силните ви инструменти са заглавията и подзаглавията - мисля си че всики знаят де. Следват ги картинките на продуктите, щастливи истории...и в този ред.

    Не искам и да не забравя да спомена и за т.н. много важно оръдие - "Какво има там за мен?" Всички предимства на продукта и неговото уникално приложение за даденият проблем или решение. Това което аз лично забелязах също е че поставянето на текст казващ че покупкате се праща дискретно и безопасно вдига конверсията още повече. Както и това до колко дни - хората винаги се интересуват след колко време ще разполагат с продукта.

    И само да вмъкна че текста на Sales Page трябва да е разделен на отделни параграфи (не повече от 5-7 изречения във всеки), това го прави по-добре възприеман от потребителя - никага не съм чувал някой да продава по много от текст написан като в книга - системен и цял, без заглавия без параграги, без точки. Може и да има ама практиката показва че не е правилно, когато стаа дума за приятно четене и следователно водене към продажба. Затова и аз пиша така в форума. :lol:
     
  11. Sobieski

    Sobieski Well-Known Member

    Рег.:
    Апр 29, 2007
    Съобщения:
    1,994
    Харесвания:
    27
    Точки:
    48
    Място:
    Burgas
    Blinky я дай някой книжка с подобни трикс енд типс ако има на бг ... мисля да си купя че нали ще навлизам в маркетинга
    а гледам това са едни от основните неща а аз не ги знам...
     
  12. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    23,033
    Харесвания:
    1,778
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Еми на бг няма май много или поне не съм срещал. На английски има много и съм сигурен че ще намериш. Ако не пиши ми на лично за да знам какво точно си търсиш. :wink:
     
  13. gartar

    gartar New Member

    Рег.:
    Окт 31, 2007
    Съобщения:
    306
    Харесвания:
    1
    Точки:
    0

    бях писал тука един пост може да ти от полза:

    http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=3505
     
  14. voic4e

    voic4e New Member

    Рег.:
    Ноем 16, 2007
    Съобщения:
    661
    Харесвания:
    30
    Точки:
    0
    Професия:
    Freelance web developer
    Място:
    Пловдив/Видин
    Re: Левашки сайтове

    Малко офтопик... Извинявам се!

    Г-н Апостолов, ще си позволя да Ви разочаровам :)

    Във фирмата, в която работя, всички налични ноутбуци Hyundai са потрошени (не са много, но са потрошени всичките)...

    Много се повреждат също Fujitsu Siemens (най-често мониторите) - този на шефа ми започна да се поврежда месец след като си го купи...

    И един MSI - розов (май бях чул, че е със кристали Сваровски или някакви подобни глупости) също не е в ред...


    Та по думи на колегите ми, най-здрави са ThinkPad на IBM (за по-новите, произведени от Леново не съм сигурен), както и Dell
     
    Последно редактирано: Апр 7, 2008

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice