Какво е Conversion Improvement

coolice

Owner
Най-сбито казано това е набор от техники за визуална оптимизация на сайт. Целта е да се направят повече продажби с наличният трафик. Това все още не е точна наука но по уебмастърските форуми могат да се намерят следните основни техники и данни за проценти на повишение:

Conversion Improvement Basics

Снимки на щастливи потребители ползващи продукта + up to 10%

Toll Free Number (1-800...) + up to 10%

Secure Verification на вашият билинг пеидж, реален адрес по възможност US, UK и наличието на алтернативни методи за поръчка (Fax, Mail) + up to 30%


...............................


Website Structure Optimization и Conversion Improvement

(приложимо е за големи и средни уебсайтове)

С две думи : Отвреме на време се среща по някои сайт на който е невъзможно да откриеш как да си поръчаш нещо........

Идята е да се извлекат данни за поведението на посетителите на сайта, и след това да структурата да бъде променена така че да им бъде максимално удобен за ползване и съответно покупка на продукта или услугата.

Готови решения няма.

Прави се по следният начин:

Към сайта се добавя Web Analytics Solution (по предпочитания :) ) Следва период на събиране на данни (колкото по-голям период се анализира толкова данните са по точни..... но като минимум поне 2 месеца). След анализа на данните се изготвят конкретни решения и се правят необходимите промени...... (от това Search Engine Optimization Firms правят големите пари)


..............................
 

apostol

New Member
Левашки сайтове

От време на време се срещат и сайтове, при които е много трудно да намериш форма за контакти, поръчки и пр.
Преди няколко месеца реших да си купя компютър Hyundai. Влязох в сайта им и се започна- рових, рових, рових, докато най- сетне намерих телефонния им номер.
Обадих им се, напсувах ги (те взеха да се оправдават, а се оправдават винаги и само виновните), но най- накрая поръчах компютъра. След като изгубих БЕЗЦЕННО време от ЕДИНСТВЕНИЯ си живот.
Ето на това му викам аз левашки бизнес, левашки сайт. Влезте в него и ще се убедите, че тия пичове правят бизнес, без да са запознати с основни изисквания на Интернет маркетинга.
Но иначе компютрите им са БОМБА!
 
Най-добрият начин да си повишите продажбите е като си наемете добър дизайнер. Calling-ът на самия дизайн е много важен. Просто като влезе потребителя и цветовете и графиките да го карат да направи тия три клика и да си попълни данните за поръчка.
 

coolice

Owner
Добре дошъл във форумът ни бате надявам се престоят тук да ти хареса и често да наминаваш насам :) за дизаина съм съм съгласен ако е добър винаги помага :) бих се радвал ако имаш да споделиш повече по темата
 
Добре заварил. Имам какво да кажа.. само питай :) Статиите в блога си ги пиша :) Инак аз имам едно питане.. къде е темата с правилата, че не мога да я издиря нещо?

П.С. Извинявам се за офтопика.
 

coolice

Owner
Няма проблем за офтопика нямаме строги правила за това. Аз конкретно въпросче за Conversion Improvement нямам засега но ми стана интересно като спомена цветове :) Ние сме пробвали на PPC два еднакви саита (темплеити) с малка разлика в цветовете и единият конвертираше по добре от другия....

правилата са в: За Форума - Affiliate Community допреди малко не се виждаха добре (сбити между теми ) но след като поразчистих всичко е ок

http://predpriemach.com/viewtopic.php?t=201

тук е доста свободна зона :)
 
Аз не мога да коментирам толкова цветовете, защото нямам нюх на дизайнер, но това, което като любител-психолог знам и бих споделил е, че дизайнът трябва да следва интуицията на потребителя. Човек чете отгоре надолу и отляво надясно. Следва редовете, спира се на подчертаното, започва да чете директно текста (не обичат да се спират на навигацията)... И именно там трябва да попадат големите цветни линкове с банери, афилиейти, продукти и т.н. Потребителите обичат снимки.. Те трябва да се открояват, да се набиват на очи и да предизвикват клик. Естествено затова трябва да се правят и тестове. Просто хванете един човек (примерно майка ви), който може да работи с компютър дотолкова, че да да знае какво е линк и да знае как да цъкне с мишката върху него. Пуснете го във вашия сайт и проследете как той се движи вътре. Неписано правило е, че от влизането в сайта до самата покупка трябва да има не повече от 3 клика. Ако на майка ви й трябват повече, значи трябва да промените нещо по структурата. Ако то вече е там, значи трябва да се открои с по-контрастен цвят. И т.н. Малки неща, но без тях SEO-то не води до нищо. Ако имаш 1000 посещения от Гугъл (което означава, че 1000 човека са решили, че ще намерят това, което им трябва на твоя сайт) и само 2 продажби, значи сайтът ти не е толкова убедителен колкото SEO-то. И т.н. и т.н.
 

Blinky

Owner
Готин пост бате, мерси. Аз мога да добавя че наистина конверсията си е изкуство - от идването на клиента(потенциалният) -> прекарването му през Sales Copy-то -> до Order страницат. Това е изкуство да пробаваш.

Съгласен съм за трите клика - не повече, освен ако продукта/услугата не се нуждае от по-детайлно обяснение - това в случая са софтуерите. Подчертаното е като малко забавяне в четенето, преди да се върнат на старото тепмо за четене. :) Интерес на потребителите представлява също така, като е на даден линк (и той ги "доработва" - Free Bonuses) той не изпуска внимание от Sales Page-а. Най-много да го отвори в друг прозорец, но да е така трябва тази продаваща страница да е написана много добре.

Както повечето знаят - цветовете на маркинга са червен, жълт, ораджев, и всеки по-ярък. И това не случайно, като се разхождате по добре написана Sales Page да видите за какво става дума. :lol: Едни от най-силните ви инструменти са заглавията и подзаглавията - мисля си че всики знаят де. Следват ги картинките на продуктите, щастливи истории...и в този ред.

Не искам и да не забравя да спомена и за т.н. много важно оръдие - "Какво има там за мен?" Всички предимства на продукта и неговото уникално приложение за даденият проблем или решение. Това което аз лично забелязах също е че поставянето на текст казващ че покупкате се праща дискретно и безопасно вдига конверсията още повече. Както и това до колко дни - хората винаги се интересуват след колко време ще разполагат с продукта.

И само да вмъкна че текста на Sales Page трябва да е разделен на отделни параграфи (не повече от 5-7 изречения във всеки), това го прави по-добре възприеман от потребителя - никага не съм чувал някой да продава по много от текст написан като в книга - системен и цял, без заглавия без параграги, без точки. Може и да има ама практиката показва че не е правилно, когато стаа дума за приятно четене и следователно водене към продажба. Затова и аз пиша така в форума. :lol:
 

Sobieski

Well-Known Member
Blinky я дай някой книжка с подобни трикс енд типс ако има на бг ... мисля да си купя че нали ще навлизам в маркетинга
а гледам това са едни от основните неща а аз не ги знам...
 

Blinky

Owner
Sobieski каза:
Blinky я дай някой книжка с подобни трикс енд типс ако има на бг ... мисля да си купя че нали ще навлизам в маркетинга
а гледам това са едни от основните неща а аз не ги знам...
Еми на бг няма май много или поне не съм срещал. На английски има много и съм сигурен че ще намериш. Ако не пиши ми на лично за да знам какво точно си търсиш. :wink:
 

gartar

Member
Blinky я дай някой книжка с подобни трикс енд типс ако има на бг ... мисля да си купя че нали ще навлизам в маркетинга
а гледам това са едни от основните неща а аз не ги знам...


бях писал тука един пост може да ти от полза:

http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=3505
 

voic4e

New Member
Re: Левашки сайтове

От време на време се срещат и сайтове, при които е много трудно да намериш форма за контакти, поръчки и пр.
Преди няколко месеца реших да си купя компютър Hyundai. Влязох в сайта им и се започна- рових, рових, рових, докато най- сетне намерих телефонния им номер.
Обадих им се, напсувах ги (те взеха да се оправдават, а се оправдават винаги и само виновните), но най- накрая поръчах компютъра. След като изгубих БЕЗЦЕННО време от ЕДИНСТВЕНИЯ си живот.
Ето на това му викам аз левашки бизнес, левашки сайт. Влезте в него и ще се убедите, че тия пичове правят бизнес, без да са запознати с основни изисквания на Интернет маркетинга.
Но иначе компютрите им са БОМБА!

Малко офтопик... Извинявам се!

Г-н Апостолов, ще си позволя да Ви разочаровам :)

Във фирмата, в която работя, всички налични ноутбуци Hyundai са потрошени (не са много, но са потрошени всичките)...

Много се повреждат също Fujitsu Siemens (най-често мониторите) - този на шефа ми започна да се поврежда месец след като си го купи...

И един MSI - розов (май бях чул, че е със кристали Сваровски или някакви подобни глупости) също не е в ред...


Та по думи на колегите ми, най-здрави са ThinkPad на IBM (за по-новите, произведени от Леново не съм сигурен), както и Dell
 
Последно редактирано:

Горе