$INeed$
Well-Known Member
PageRank е просто математическо сментнато, базирано на бходящи линкове и PR-овете на сайтовете от които сочат кум теб. Има няколко начина за получаване на такива линкове: Директории, Сайтове за статии (articles), RSS обединяване, взаимствени линк обмени, Блогове, Форуми.
За да станеш с PR5 трябва да имаш много входящи линкове от сайтове с PR5 и дори много повече от такива с PR 4 или просто 1 линк от PR6 водещ към теб. И помете че е оследното нещо което алгоритамът на google гледа при класирането.
PR е обвързан с количеството на качествени линкове които имаш към себе си. Та опитайте се да привлечете повече качествени линкове.
Също така, упгрейтвайте си съдържанието peдовно, това помага за повишаването на Page Rank-а. Имайки сходни линкове и рефрешването на сайта ви би трябвало да покачи и неговият му PR.
Ако вътрешната линк структура е правилна, тогава вашата главна страница (homepage) получава приличен PR, и останалите страници също. Използвайки добра вътрешната линк структура помага и ха паяка да ви намери останалите страници. И запомнете че ще получите PR, ако Google намери някоя страница с PR да води към теб.
Ето и подробна разбивка на най-важните фактози за добро класиране според Google. Някои от тези може да са или да не са всъщност фактори за класиране, а някои и не толкова смислови за правене.
1) Съдържание - Content
a- Ключова дума в заглавието - Title Tag
b- Ключова дума в Текста
c- Ключова дума в близка топ секция на страницата
d- Ключова дума в Главите - Heading Tags H1, H2, H3
e- Ключова дума в линковете
f- Ключова дума в името на катинката-файл
g- Ключова дума в Мета Таговете - Meta Tags
h- Ключова дума в Alt Tags
i- Ключова дума в коментарите
2) Линкове - Links
a- Пълен брой входящи линкове
b- Линкове от сайтове с висок PR или авторски сайтове.
c- По темата линкове
d- Ключови думи в авторсия текст на входящите линкове
f- Ключови думи в вътрешните линове, между сайта и менютата
g- Възрастта на входящите линкове ( обикновено линкове на възраст по-малка от 3-6 месеца, може да не се броят)
h- Еднопосочните линкове може да са по желани от 2-посочните разменени
i - Линкове идващи от страници с по-малко изходящи линкове е по-добре. Линкове идващи от страници с над 100 линка не е добре
3)Фактори, които може да са против Вас
a- Прекаленото повтаряне на ключови думи
b- Скрито съдържание в текста с същ цвят като фона или CSS или други такива методи
c- Javascript препращаш или някой друго препращане
d- Крастосване на връзка линове между сайтове един към друг в същата мрежа
e- Портални страници. Страници които специално написани за търсачки и немогат да се намерят от посетителите на сайта ти през твойто навигационни менюта
f- Дублирано съдържание : внимавайте за тези дублирани филтри. Оверете се че съдържанието ви не е от друг сайт или копирано от някой друг
g- Възрастта на домейна ви. Чисто нови или по-малки от 6 месеца може би са в Google Sandbox
h- Участвайте в Линк Ферми или услуги, които се опитват да повишът линковете като правят кратки пътища
i- Покриване: Показваш страница на търсачките различна от тази която посетителя вижда от неговият IP адрес
4) Фактори, които не могат да навредят, но са проблемни
a- Динамично съдържание, като съдържание базирано на карта за пазаруване не може да бъде индексирано
b- Първоначалната Графика или Flash Базираните Сайтове
c- Javascript съдържание и/или менюта (навигация)
За да станеш с PR5 трябва да имаш много входящи линкове от сайтове с PR5 и дори много повече от такива с PR 4 или просто 1 линк от PR6 водещ към теб. И помете че е оследното нещо което алгоритамът на google гледа при класирането.
PR е обвързан с количеството на качествени линкове които имаш към себе си. Та опитайте се да привлечете повече качествени линкове.
Също така, упгрейтвайте си съдържанието peдовно, това помага за повишаването на Page Rank-а. Имайки сходни линкове и рефрешването на сайта ви би трябвало да покачи и неговият му PR.
Ако вътрешната линк структура е правилна, тогава вашата главна страница (homepage) получава приличен PR, и останалите страници също. Използвайки добра вътрешната линк структура помага и ха паяка да ви намери останалите страници. И запомнете че ще получите PR, ако Google намери някоя страница с PR да води към теб.
Ето и подробна разбивка на най-важните фактози за добро класиране според Google. Някои от тези може да са или да не са всъщност фактори за класиране, а някои и не толкова смислови за правене.
1) Съдържание - Content
a- Ключова дума в заглавието - Title Tag
b- Ключова дума в Текста
c- Ключова дума в близка топ секция на страницата
d- Ключова дума в Главите - Heading Tags H1, H2, H3
e- Ключова дума в линковете
f- Ключова дума в името на катинката-файл
g- Ключова дума в Мета Таговете - Meta Tags
h- Ключова дума в Alt Tags
i- Ключова дума в коментарите
2) Линкове - Links
a- Пълен брой входящи линкове
b- Линкове от сайтове с висок PR или авторски сайтове.
c- По темата линкове
d- Ключови думи в авторсия текст на входящите линкове
f- Ключови думи в вътрешните линове, между сайта и менютата
g- Възрастта на входящите линкове ( обикновено линкове на възраст по-малка от 3-6 месеца, може да не се броят)
h- Еднопосочните линкове може да са по желани от 2-посочните разменени
i - Линкове идващи от страници с по-малко изходящи линкове е по-добре. Линкове идващи от страници с над 100 линка не е добре
3)Фактори, които може да са против Вас
a- Прекаленото повтаряне на ключови думи
b- Скрито съдържание в текста с същ цвят като фона или CSS или други такива методи
c- Javascript препращаш или някой друго препращане
d- Крастосване на връзка линове между сайтове един към друг в същата мрежа
e- Портални страници. Страници които специално написани за търсачки и немогат да се намерят от посетителите на сайта ти през твойто навигационни менюта
f- Дублирано съдържание : внимавайте за тези дублирани филтри. Оверете се че съдържанието ви не е от друг сайт или копирано от някой друг
g- Възрастта на домейна ви. Чисто нови или по-малки от 6 месеца може би са в Google Sandbox
h- Участвайте в Линк Ферми или услуги, които се опитват да повишът линковете като правят кратки пътища
i- Покриване: Показваш страница на търсачките различна от тази която посетителя вижда от неговият IP адрес
4) Фактори, които не могат да навредят, но са проблемни
a- Динамично съдържание, като съдържание базирано на карта за пазаруване не може да бъде индексирано
b- Първоначалната Графика или Flash Базираните Сайтове
c- Javascript съдържание и/или менюта (навигация)