EliaCapaccio

Well-Known Member
Изображението (инфографиката) от по-долу е с малка резолюция, с малък шрифт, затова ще го напиша и преведа. Не обвързвам никого с информацията, не твърдя, че е вярна или не. Това е което аз ползвам, намирам много логика в изписаното. Ако помислите, или ако седнете и тествате сами, можете да установите дали е истина или не. Последното, което искам да е навредя на някой с "грешен съвет". Поздрави!



YOUTUBE ➜ 3 МИНУТИ
Най-популярните видеота са доста кратки. След анализирането на дължината на топ Ютуб видеата, средната дължина на видео се оказва, че е 2 минути и 54 секунди.

PODCAST (РАДИО) ➜ 22 МИНУТИ
Средностатистическият радио слушател стои и слуша радио шоуто ви средно около 22 минути. След 20 минути, вниманието му намалява и процентите на "задържане" умират.

TED TALK ➜ 18 МИНУТИ
Всички TED водещи са задължени да влязат под 18-минутен лимит, базирано на проучвания за вниманието на хората, и кога е то най-оптимално и най-високо.

SLIDESHARE (ПРЕЗЕНТАЦИЯ СЪС СЛАЙДОВЕ) ➜ 6 МИНУТИ
Ако следвате правилата на добрата презентация и изчистен дизайн, трябва да създадете задълбочени презентации с идеална дължина от около 61 слайда, което е около 6 минути.

ДОМЕЙНИ ➜ 8 СИМВОЛА
Най-добрите домейн имена са кратки, леснозапомнящи се, лесни са за писане, не съдържат тирета или цифри, и задължително имат .com разширение.



Ето и Инфографиката:

Social_Media_Infographic.png
 
Това същото от по-отгоре можете да го приложите и към постовете си в соц. мрежи, описания на продукти, навсякъде. Не случайно в Туитър постовете са кратки по задължително условие. Никой не чете дългия текст. Малко хора са като мен в днешни дни, които ще седнат да четат текст, или книга, или статия!

Поведението на днешните Милениали и особено пък Генерацията Зи (Generation Z) е нескопосано. Текстът никога не се чете, а постовете в социалните мрежи се "сканират", така нареченото безмозъчно превъртане надолу и която снимка ни хване окото (кликбейт) -- там ще, може би, посетим.
 
Тва за 3-минутните видеа в тубата не е 100% вярно.С новия им алгоритъм ранкват предимно видеа от 10 минути нагоре.Ако кача 3 минутно видео,няма как да се конкурира с дългите видеа и няма да го класират по дадената ключова дума.
 
Тва за 3-минутните видеа в тубата не е 100% вярно.С новия им алгоритъм ранкват предимно видеа от 10 минути нагоре.Ако кача 3 минутно видео,няма как да се конкурира с дългите видеа и няма да го класират по дадената ключова дума.
Не знаех, че алгоритъма им се е изкривил толкова. Все пак едно видео е популярно поради набора от гледания, търсения, коментари, лайкове и други сигнали в самата туба. Времетраенето според мен не трябва да е в този алгоритъм въобще. Едно 10 мин, видео може да е много по тъпо дори от едно 1 мин. Но явно намират някаква логика във времетраенето, която аз лично не хващам, гледайки от гледна точна на полезност и потребителски предпочитания.

@хейтър , човекът в този случай си е сложил и цитирал. Но ще го помоля малко да поспре с излишния спам и безсмислените постове....малко свети червената лампичка за него. ;)
 
Не знаех, че алгоритъма им се е изкривил толкова. Все пак едно видео е популярно поради набора от гледания, търсения, коментари, лайкове и други сигнали в самата туба. Времетраенето според мен не трябва да е в този алгоритъм въобще. Едно 10 мин, видео може да е много по тъпо дори от едно 1 мин. Но явно намират някаква логика във времетраенето, която аз лично не хващам, гледайки от гледна точна на полезност и потребителски предпочитания.

@хейтър , човекът в този случай си е сложил и цитирал. Но ще го помоля малко да поспре с излишния спам и безсмислените постове....малко свети червената лампичка за него. ;)

Не става въпрос за самата дължина на видеото.По-скоро за процента изгледано видео.
Ако един качи 3 мин. видео и му гледат 100% от видеото(от начало до край),това е добре,но друг може да качи 10 мин. видео в същата ниша и да го гледат 60%(6 минути).Шест минути са повече от 3,а за тубата е най-важно потребителите да остават да гледат видеа колкото се може по-дълго време.Другите важни фактори в алгоритъма са ключовите думи в заглавието и таговете+CTR на самото видео в резултатите от търсачката.
Лайкванията и коментарите под видеото не са чак толкова важни.
 
Да де, ама как така 6 е повече от 3 мин, като малкото видео на практика за да бие в тази игра трябва да бъде изгледано 2 пъти, ако въобще са се сетили да зачитат повторно изглеждане за едно, което да ги буства в алгоритъма. Според мен логиката трябва да е на % изглеждано видео, защото 10 минутно да бъде изгледано на 50% и 20 мин. да бъде изгледано също на 50% - то тогава и двете са с еднакъв интерес. А дължината е просто параметър, който си е плуващ нон стоп. Също като съдържанието - една статия от 500 думи може да задържи повече един човек от такова с 1500 думи, което на практика се отнася за баунс рейта на сайта, респективно качество.

Задържането на един сайт, било то и тубата, не зависи от една статия или видео, комплексно е обикновено. А за коментарите, мислех, че са си допълнителен сигнал, вземан на предвид в алгоритъма - все пак го водят социален в някакви аспекти. :)
 
С риск, че ми "свети лампичката", желая да поясня, че малките видеа ще се гледат, големите няма да се гледат целите, ще имат нисък watch time. Това също се отчита от алгоритъма. Колко от вас сядат да гледат 20 минути видео?

П.П. Давам си почивка, няма да пиша, само ще гледам, че ми "свети лампичката".
 
Видеата в Youtube няма абсолютно никакво значение колко са дълги! Има видеа с 5 секунди и по 300 милиона гледания, има такива и по 30 минути със същия брой.
АКо се следи някаква статистика то тя е такава защото огромен процент от Видеата са клипове на песни, като една песен е средно около 3 минути.

Ако говорим за клипове на скечове то също приблизително 2 до 3 минути протича едно такова.

Влогърите специално средно имат клипове от 7 до 10 минути и НАД, като за Влогър клип с 20 секунди или 2 минути ще премахне всякакъв интерес от канала си!

Всичко е много относително и не съм съгласен с нито една статистика специално Youtube :)
 
Да де, ама как така 6 е повече от 3 мин, като малкото видео на практика за да бие в тази игра трябва да бъде изгледано 2 пъти, ако въобще са се сетили да зачитат повторно изглеждане за едно, което да ги буства в алгоритъма. Според мен логиката трябва да е на % изглеждано видео, защото 10 минутно да бъде изгледано на 50% и 20 мин. да бъде изгледано също на 50% - то тогава и двете са с еднакъв интерес. А дължината е просто параметър, който си е плуващ нон стоп. Също като съдържанието - една статия от 500 думи може да задържи повече един човек от такова с 1500 думи, което на практика се отнася за баунс рейта на сайта, респективно качество.

Задържането на един сайт, било то и тубата, не зависи от една статия или видео, комплексно е обикновено. А за коментарите, мислех, че са си допълнителен сигнал, вземан на предвид в алгоритъма - все пак го водят социален в някакви аспекти. :)

Аз не знам какъв е алгоритъма на тубата.Никой не знае на 100% какъв им е алгоритъма.
Питайте всеки експерт по Youtube SEO,и той ще ви каже "Правете по-дълги видеа".Всеки ще го препоръча,без изключения.Музикалните клипове са изключение,щот по принцип песните са дълги 3-4 мин.
Аз нямам предвид музикалните видеоклипове,а всички останали-tutorials,reviews,how to....
Лайкванията и коментарите са надолу в алгоритъма,щото лесно се докарват фалшиви лайкове и коментари,чрез
сайтове като youlikehits,ytmonster и др.
 

Горе