Как да накараме посетителят да прочете написаното?

Fozzy

Well-Known Member
Със сигурност сте се сблъсквали с ниска конверсия. Причина за това често е, че потребителите ги мързи да прочетат това, което сте написали. Поради този повод съм написал тази статия, която може да ви помогне да пишете по-ефективни заглавия, които да привличат и задържат вниманието на посетителите.

Грабването на вниманието на читателят може да стане чрез провокирането му да си зададе няколко прости въпроса.

1. „Защо” грабва вниманието на читателя.

Съществуват различни начини да привлечете човек със заглавието си. Най-лесният начин за това е да съобщите сензация, която би шокирала или изненадала хората. Не всяка история може да съдържа новина в себе си, но ако е така, задължително трябва да го ползвате в заглавието. Това ще е голям плюс и със сигурност много хора биха се зачели в текста. Пример за такова заглавие е „Защо Ваня Пенева спечели Мис България 2011”.

Също така ако можете да вмъкнете името на някоя известна личност в заглавието си, то това би имало същия ефект като написването на сензация.

2. „Какво” и „Как” казва на читателя за какво става въпрос.

Правилно написано заглавие би трябвало да може да даде ясна представа на читателят какво да очаква да прочете в страницата. Заглавия от типа „Какво е SEO оптимизация?” или „Как да напишем добро заглавие?” са доста добри и популярни защото са кратки и ориентират потребителя точно за какво ще се говори в очакващите го редове.

3. Другото „Защо” и „Как” дават причина да бъде прочетено написаното.

Това са заглавия, които призовават към някакво действие. „Защо да отслабна?” определено би заинтригувало някой човек с проблеми с теглото. Такова заглавие подтиква читателя към действие – да разбере защо и впоследствие как да отслабне.
 
От: Как да накараме посетителят да прочете написаното?

Огромни ЧЕРВЕНИ букви!
На ЖЪЛТ фон!!!
 
От: Как да накараме посетителят да прочете написаното?

Noke, това изглежда добро да.. Но напълно логично е един потребител да прочете това, което си написал, е наистина да е ЗАИНТЕРЕСОВАН от него... Ако човек търси да си купи джиесеми на промоция, няма логика да "посещава" сайт за отслабване ;) // На такъв човек му дай да посети онлайн магазини за джиесеми ;)
 

Горе